Gå til innhold

Million Dollar Girl

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg skal love deg at hvis du er trøtt da det skjer noe, blir du fort våken :ler:

Ingen action ser jeg.... Får vente litt til da :sjenert:

Ønsker deg en fin dag.... med masse vondter :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Beklager å måtte skuffe dere!

Hvem vet, kanskje det ikke blir noe baby før i desember...  :sjenert:

Eller kanskje snuppa di ikke kommer før Brupelita kommer i mars :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje snuppa di ikke kommer før Brupelita kommer i mars :ler:

:legrine::ler::legrine::hoho::hoho::hoho:

Vi får satse på at det ikke blir så ille!

Synes synd på deg som våkner så mye. Jeg sover fortsatt kjempegodt om natten. (Sliter litt med å sovne, men det er nok fordi jeg tenker for mye! )

Våkner av at mannen står opp for å gå på jobb, men ender som regel med å tisse, lese litt, spise litt og sovne igjen! ;)

Håper du får litt søvn på dagen da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med det blir en tur til svigers på torsdags kveld.

Gleder meg å se hentesettet!

...........hvis jeg da ikke er på sykehuset... :sjarmor:

Men, har jo ingen tegn på noe... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hår:  Burpen

Åh, dårlig forslag, skjønner jeg... :klaske:

Så koselig å hente hentesettet,- du må ta bilde og vise frem :) Jeg tror nok ikke du føder før hentesettet er på plass, så hvis du vil føde før torsdag, så må du hente det litt tidligere ;)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, har jo ingen tegn på noe...  :sjenert:

Ikke tro at noe ikke skjer før torsdag for det! ;) PLUTSELIG er det i gang vet du!

Har du sett noe til en slimpropp forresten?

Jeg kjente ikke noe særlig tegn i tiden før jeg heller, bare litt småslim her og der, og så BAM, en tirsdag kveld begynte riene, og ...torsdag var hun ute! :hjerte:

Håper da virkelig snuppa kommer før Burpelita! :hoho:

Ha en flotters dag! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: av Burpen jeg og!

*soler meg i glansen :sjarmor: *

Ikke tro at noe ikke skjer før torsdag for det! ;) PLUTSELIG er det i gang vet du!

Jeg kjente ikke noe særlig tegn i tiden før jeg heller, bare litt småslim her og der, og så BAM, en tirsdag kveld begynte riene, og ...torsdag var hun ute! :hjerte:

Håper da virkelig snuppa kommer før Burpelita! :hoho:

Ha en flotters dag! :kyss:

Helt plutselig BAM, ja, Skrållan,- rier, og VIPS, to dager etter var Ida ute :hoho:Ekspresslevering!?

...sorry, måtte bare :ler:

:kyss: :kys_2:

Men ja, vi får håpe snuppa til Epica kommer før Burpelita om hun har tenkt til å føde før mars, for jeg har gitt streng beskjed til Burpelita om at hun må bli der inne MINST til mars-måned! :Nikke:

Du Epica,- hva spiser egentlig en vegetarianer!?

Hva består måltidene dine av?

:kyss:

Edit: skriveleif

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen slimpropp eller noooe Skrållan! ... :sjenert:

Virker som det oftest starter om kvelden/natten, eller er det bare tilfeldig?

Oi.. Ja, det er sant det LinKri.. Vet aldri når det kan skje! ;)

Jeg spiser det samme som kjøtt-etere Burpen, bare at jeg bytter ut kjøtt/kylling/fisk med soyaprodukter (burgere,pølser etc.. Smaker veldig likt, men ofte mer krydret). ;)

Jeg eeelsker pasta og ost og savner ikke kjøtt i det hele tatt.

Har alltid vært en dyreelsker, og etter å ha lest masse om masseproduksjon, slakt, hva det gjør med miljøet etc etc., så er det det rette for meg. :)

Jepp, jeg skal ta bilde av hentesettet og legge ut bilde her! :-D

Jeg håååper viiirkelig snuppa vil ut før neste helg senest! :hoppe:

I'll be patient.... :sjenert:

Jeg fikk telefon fra ei "ny" venninne (som var her lørdag, har flyttet hit fra utlandet - er sammen med en kompis).

Orker ikke gjøre noe idag, er så sliten.. men jeg foreslo vi kan møtes imorgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Spennende å følge med deg for tida!

For meg har slimproppen vært et tegn på nær forestående fødsel, men det er jo ikke det for alle!

Noen har jo ikke så mange tegn heller, jeg hadde masse kynnere og små-rier og syntes det var ganske slitsomt egentlig. Begge mine fødsler har starta om kvelden/natta forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt plutselig BAM, ja, Skrållan,- rier, og VIPS, to dager etter var Ida ute :hoho:Ekspresslevering!?

...sorry, måtte bare :ler:

:kyss: :kys_2:

:tunge1: Er vel ikke min feil at Ida var så himla treg da hun først bestemte seg for å komme ut! :ler2: Kan nok ikke skryte på meg noe ekspresslevering nei, i såfall kan jeg saksøke noen for dårlig service! :hoho:

:kys_2:

Ingen slimpropp eller noooe Skrållan! ...  :sjenert:

Virker som det oftest starter om kvelden/natten, eller er det bare tilfeldig?

Det skal du ikke være bekymret for, hos mange går den ikke før rett før fødselen! :kose:

Har hørt at det som oftest starter opp om kvelden/natten jeg også... Og den gjorde jo det hos meg også. Men åssen i all verden vet ungen som skal ut at det er kveld/natt da? :klø: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...