Gå til innhold

Million Dollar Girl

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest marthepia

Sitter her med et eneste stort smil om munnen og er så nysgjerrig på hva som skjer og hvordan Epica har det!

Lykke til :klem:

Da var det jeg som vant da? Hun kom på grunn av igangsetting. :hoppe:;)

Endret av marthepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ny melding fra Epica: (12.36)

Slimproppen gikk 11.30. Ny kapsel kl 13, litt forsinka. CTG nå.  :)  Ingen smerter enda... HILS JENTENE!

Da ser det jo ut som noe skjer, hvertfall! :hoppe:

Ny sms fra Epica:

Jeg fikk ny kapsel nå. Gått fra 1 til 3 poeng (går til 10). Ikke helt med på hva de mener men, mer modning iallefall, men ikke snakk om cm. Nå må jeg ligge i en time og får CTG etterpå. Klem, Epica.

Du lillesky!? Skrev du denne meldinga med en gang du fikk den, dvs at hun fikk kapsel ca klokka 14?

Bare prøver å regne meg ut til neste kapsel igjen... Hun skulle jo egentlig få klokka tolv, men det ble forsinka til klokka 13, skrev Susan Sto Helit.

Om hun faktisk fikk den sånn rundt klokka 13, så er det bare ca halvannen time igjen til neste kapsel :hoppe:

Stakkars Epica! Nå har hun snart vært på sykehuset i 12 timer... :overrasket:

Stå på!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom her for å se hvordan det gikk med Epica og snuppa, men snuppa var ikke her riktig enda altså. *følger med videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lillesky!? Skrev du denne meldinga med en gang du fikk den, dvs at hun fikk kapsel ca klokka 14?

Bare prøver å regne meg ut til neste kapsel igjen... Hun skulle jo egentlig få klokka tolv, men det ble forsinka til klokka 13, skrev Susan Sto Helit.

Jeg skrev iallefall meldinga like etter at jeg hadde fått den. Sjekket først om Susan Sto Heilt vare på, men det var hun ikke. ;)

Har ikke hørt noe mer fra Epica enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...