Gå til innhold

Million Dollar Girl

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eller CTG, som hun skrev i sin melding.

Mener det er sånn overvåkning av rieaktivitet og babyens aktivitet.

De ser at babyen har det bra, og om hun har rier, evt hvor ofte og kraftig hun har rier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tenke positivt, vennen! Det er mange timer igjen av dagen, så hun kan fortsatt komme idag! :)

...bare det ikke drøyer ut, så du hal vondt lenge, så skal vi vel være fornøyde! :)

God :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Sniker litt - fødsel er jo så spennende.

CTG er et "belte" med en "sensor" som man får rundt magen. Den måler rieaktiviteten og babyens hjerteslag/bevegelse om jeg ikke husker helt feil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Da jeg var hos venninna, sa hun at fødselen ikke var noe å grue seg til. Det er bare en stund, og så har du verdens beste premie! (Og hun hadde rier i over ett døgn, og fikk ikke bedøvelse!)

Så jeg synes ikke du skal grue deg heller! Dette går kjempefint! Jeg gleder meg til å høre fra deg når du har født!  :klem:

:Nikke: Det er ingenting å grue seg til. Og det kjem frå meg som hadde rier i to døgn før Småtten fekk komme ut, og ingen bedøvelse! :)

Kjempespennande å følgje med! :hoppe: for at vetlejenta skal komme! :)

Eg trur det blir 205 sider før ho er på nett igjen forresten. Det er nemlig så masse anna å bry seg om enn internett etter at ein er blitt mamma... :hjerte:

Lykke til vennen! :klem:

Er forresten 10 brukarar her no! ;)

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...