Susan Sto Helit Skrevet 10. desember 2006 #3541 Del Skrevet 10. desember 2006 Vi sladriser må sitte og følge med vi. Jeg er ekstra, i tilfelle du også finner på å føde. ← Greit at vi er to, lillesky! Håper jo på at Burpen får rett, og at Julegaven også kommer i morgen! Og skjer det, så er det deg og Ephemera alle får se etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2006 #3542 Del Skrevet 10. desember 2006 at Julegaven også kommer i morgen! ← HÅÅÅPER DET!!!! ~Alwa~ & Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 10. desember 2006 #3543 Del Skrevet 10. desember 2006 Lykke til i morgen vennen Dette blir en stor opplevelse og smertene glemmer du ganske så fort ja Bare følg kroppen din Åååå,så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 10. desember 2006 #3544 Del Skrevet 10. desember 2006 Lykke til i morgen, det går nok kjempe fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 10. desember 2006 #3545 Del Skrevet 10. desember 2006 Enig med La Traviata her! Du kommer til å få krefter du ikke en gang visst at du hadde. Gir deg et eksempel fra min fødsel. Sambo hadde visst prøvd å bryte håndbak med meg under ei rie, og han klarte ikke å rikke hånda mi i det hele tatt Han prøvde også dette da han PRØVDE å støtte nakken min... noe han ikke klarte, for jeg var visst så sterk Han var jo mer støl enn meg i dagene etter fødselen han Han trodde også jeg brakk fingra hans.... Så dette klarer du nok heeeelt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 10. desember 2006 #3546 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Jeg er så spent jeg, dette har vi ventet på lenge vennen, imorgen får du møte lille *****! Ganske utrolig! Jeg har tentamen imorgen, kommer til å få konsentrasjonsproblemer jeg...Kommer jo bare til å tenke på hvordan du har det! Masse lykke til vennen, og jeg må tilføye det mange har skrevet før meg, nyt den siste natten som gravid, og bare dere to Skal tenke masse på deg! Masssssssse Endret 10. desember 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. desember 2006 #3547 Del Skrevet 10. desember 2006 Nå er det sengetid i Alwa-land, men måtte innom (nok en gang) å ønske deg så masse masse lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2006 #3548 Del Skrevet 10. desember 2006 TUSEN TAKK Bethina, ~Alwa~ , Linkri, Bustetroll og Jettes! LinKri.. Superwoman nesten?? Jeg begynte å sippe skikkelig istad.. Jeg freaka heeelt ut... Mannen så god han trøstet meg og jeg føler meg mye bedre nå. Må bare prøve å tenke på en annen måte.. Og ta alt som det kommer.. Kan ikke kontrollere noe uansett... Ikke sålenge til leggetid nå.. Skal jo opp kl. 6! Og være på sykehuset kl. 7... Sender sms til mine kjære sladriser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. desember 2006 #3549 Del Skrevet 10. desember 2006 Skjønner at dette er spesielt, men det går bra!! Håper du får sove godt i natt! Og igjen - lykke til imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 10. desember 2006 #3550 Del Skrevet 10. desember 2006 Masse lykke til vennen, håper du får sove godt i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 10. desember 2006 #3551 Del Skrevet 10. desember 2006 God natt, håper du får sove godt siste natten før dere er en liten familie. lykke til begge to, dette klarer dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. desember 2006 #3552 Del Skrevet 10. desember 2006 Du er heldig som får treffe snuppa di ganske snart Ha en kjempegod natt!! Håper jeg våkner til en "gratulasjonsmelding" i dagboken din (... skal sove leeeeeenge imorgen ja.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 10. desember 2006 #3553 Del Skrevet 10. desember 2006 Nå håper jeg du sover godt og samler krefter. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 10. desember 2006 #3554 Del Skrevet 10. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. desember 2006 #3555 Del Skrevet 10. desember 2006 Ville bare innom for å ønske deg masse LYKKE TIL imorgen!!! *tvi tvi* Snart er du mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. desember 2006 #3556 Del Skrevet 11. desember 2006 Lykke til i morgen,vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 11. desember 2006 #3557 Del Skrevet 11. desember 2006 Tenker på deg!! Håper du får treffe vesla om ikke så altfor mange timer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. desember 2006 #3558 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Nå er du vel på sykehuset.... Masse lykke til!!! Endret 11. desember 2006 av Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 11. desember 2006 #3559 Del Skrevet 11. desember 2006 Håper riene allerede har meldt seg. Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 11. desember 2006 #3560 Del Skrevet 11. desember 2006 Melding fra Epica: (08.20) Har nå fått første kapsel og må ligge en time. Ser tv... Litt nervøs men går fint. Alle er så hyggelige. Sender alle på forumet en god klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg