Linn3c Skrevet 7. desember 2006 #3281 Del Skrevet 7. desember 2006 Nei, ingen prøving på hus-og vindusvask viss du er trøtt og sliten! No må du berre KVIIIIILE deg. Det kan ta lang tid dette, så du gjer det lurt i å samla så masse krefter som råd! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 7. desember 2006 #3282 Del Skrevet 7. desember 2006 Hold ut, og hvil så mye du klarer! Du vet aldri når du kan sløve på sofaen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3283 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg fikk mer krefter nå som jeg begynte bakinga Hadde ikke kjevle så det ble ut-av-fantasien-rare-kanelboller! Nå er de første bollene satt i ovnen.. Puh.. Tungpustet av å elte deig. Cr@sh Klarte ikke å hvile skikkelig Linn3c.. Når jeg vil sove noenganger er det bare heeelt umulig.. Er så lei av å sløve Skrållan! Men kommer nok til å savne det ja....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3284 Del Skrevet 7. desember 2006 Ble ikke så verst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. desember 2006 #3285 Del Skrevet 7. desember 2006 de så kjempegode ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 7. desember 2006 #3286 Del Skrevet 7. desember 2006 Åååå de så kjempegode ut! Du får spise noen sånne og se om det er noe kanel-effekt hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 7. desember 2006 #3287 Del Skrevet 7. desember 2006 Tror jeg må tippe ny dag her jeg altså. Tipper på søndag jeg, FØR igangsetting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. desember 2006 #3288 Del Skrevet 7. desember 2006 ...er jo "farlig" å komme inn i boka di jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 7. desember 2006 #3289 Del Skrevet 7. desember 2006 Ikkeno fødselsdag på vesla idag heller? *fikk lyst på gjærbakst her inne ja* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 7. desember 2006 #3290 Del Skrevet 7. desember 2006 Hei! Tenkte jeg skulle legge igjen et lite spor. Har vært innom dagboka di og smuglest flere ganger de siste ukene. Nå er det like før!! Men jeg har all forståelse for at du nå veeeeenteeer! Binkejenta kom 15 dager over ul-termin, så jeg kan tenke meg hvordan du har det nå. Snart er her, og da spiller det ingen rolle om man måtte vente noen dager ekstra. Som en venn sa til meg da jeg synes det drøyde veldig; "tar tid å lage kvalitetsbarn, vet du! !" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. desember 2006 #3291 Del Skrevet 7. desember 2006 Nok en snikleser melder seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3292 Del Skrevet 7. desember 2006 Oi så masse besøk! Kanelbollene ble veldig gode (om jeg får lov å si det sjøl! ) Mannen likte de kjempegodt også, så derfor kan jeg si: vellykket bakst! Jeg har i det minste hatt endel kynnere siden jeg begynte å bake. Ingen vonde, men kjenner magen blir hard. Venter på magevondt........!! Er ikke trøtt lenger heller heldigvis! Får håpe kanel-effekten kicker inn snart Susan! ... :-D Koselig du stikker innom Binke! Ja det er bare noen dager ekstra å vente.. Skulle bare ønske at hun kom av seg selv. Ikke foreløpig Bellanice..... Versegod! *legger et par kanelboller utenfor inngangsdøra til Petra Prøvedokke* Søndag notert Pysekatten! Cr@sh Værmeldingen på TV: Regn, regn, regn... Ikke rart snuppa vil være i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3293 Del Skrevet 7. desember 2006 Nok en snikleser melder seg.. ← Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3294 Del Skrevet 7. desember 2006 Bustetroll, *Just_Me*, lillesky & Bellanice - IDAG ~Alwa~ & Petra Prøvedokke & La Traviata - FREDAG Toblerone, Ephemera & marthepia - LØRDAG Pysekatten - SØNDAG marthepia - Ved igangsetting mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3295 Del Skrevet 7. desember 2006 Overtidskontroll imorgen kl 12... Det blir koooselig å se snuppa igjen på ultralyd.. Men håper jeg har henne utenfor magen før imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. desember 2006 #3296 Del Skrevet 7. desember 2006 Kanskje det skjer noe snart..? Kanelboller er det eneste jeg kan bake omtrent, og det er jo kjempegodt! Jeg bakte pepperkaker i går jeg, og limte sammen pepperkakehus. Huset ble skikkelig skjevt, men pytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3297 Del Skrevet 7. desember 2006 Må få se bilde av pepperkakehuset lillesky! Det MÅ jeg lage neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. desember 2006 #3298 Del Skrevet 7. desember 2006 Tja... skal se om jeg får tatt bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3299 Del Skrevet 7. desember 2006 Tja... skal se om jeg får tatt bilde. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #3300 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har mye kynnere.. Men de er aldri VONDE... Bare hard mage.. Søs hadde kynnere konstant dagen før.. Vente i spenning.. Tør ikke håpe at de går over til rier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg