Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3181 Del Skrevet 6. desember 2006 Hun kommer imorgen ← Da hadde jeg blitt OVERLYKKELIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 6. desember 2006 #3182 Del Skrevet 6. desember 2006 Da hadde jeg blitt OVERLYKKELIG!! ← Da må vi virkelig grysse fingrene for i morgen, for en overlykkelig Epica kan vi gjerne ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellanice Skrevet 6. desember 2006 #3183 Del Skrevet 6. desember 2006 Da må vi virkelig grysse fingrene for i morgen, for en overlykkelig Epica kan vi gjerne ha ← En overlykkelig Epica med baby utenfor magen på en ikke-vond arm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3184 Del Skrevet 6. desember 2006 Søte Burpen & Bellanice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3185 Del Skrevet 6. desember 2006 Imorgen er jeg 42 uker på vei! Hvem hadde trodd jeg skulle gå på overtid såpass mange dager!.. Au armen.. Jeg får rømme vekk fra pc'en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. desember 2006 #3186 Del Skrevet 6. desember 2006 *bruker tankeoverføring for å prøve å få snuppa ut av magen din* Tenker på deg! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 6. desember 2006 #3187 Del Skrevet 6. desember 2006 Tenker på deg i den uutholdelige ventetiden! Men tenk på julaften da har du ..din egen lille nissejente!!! - mens andre har stoor mage og liten matlyst.. Og snart er hun her vet du, det blir fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. desember 2006 #3188 Del Skrevet 6. desember 2006 Og noen har stor mage og alt for stor matlyst i jula... (nemlig Ephemera). De fleste fødsler bruker vel å begynne av seg selv... selv om man går over tiden...? Så det kan fremdeles bli fødsel når som helst her altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 6. desember 2006 #3189 Del Skrevet 6. desember 2006 7 er et magisk tall!! Så i morgen (eller i natt...) skjer det!!! Hold ut! Snart er du MAMMA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3190 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå har jeg halveis løpt opp og ned trappene i gangen. Støvsugd stua & kjøkkenet, og gått litt fram og tilbake. Jeg tenkte gå mer i trappene senere.. Håper det hjelper. Magen ble hard etterpå, men gjør ikke vondt en plass... Armen kjennes bedre ut, for øyeblikket vertfall! Har klemt litt på en sånn myk ball, hjelper kanskje. Takk Cr@sh! Ja det blir sååå utrolig koselig å ha henne her på jul Kipa! Jeg håper virkelig det Ephemera, men begynner å tvile litt etter 11 dager... *Just-Me* I hope you're right!! Love you girls!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3191 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har endel energi... Well.. For know.. Tør ikke håpe for mye heller...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3192 Del Skrevet 6. desember 2006 Pysekatten, abelille & Vilje78- IDAG Bustetroll, *Just_Me*, lillesky & Bellanice - TORSDAG ~Alwa~ & Petra Prøvedokke - FREDAG Toblerone - LØRDAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. desember 2006 #3193 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har endel energi... Well.. For know.. Tør ikke håpe for mye heller...... ← Spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 6. desember 2006 #3194 Del Skrevet 6. desember 2006 Innom og sjekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. desember 2006 #3195 Del Skrevet 6. desember 2006 Mer energi høres kjempebra ut! Kanksje gå deg en tur og se om du får mere vondter Ny tipping fra meg: 8. desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3196 Del Skrevet 6. desember 2006 Pysekatten, abelille & Vilje78- IDAG Bustetroll, *Just_Me*, lillesky & Bellanice - TORSDAG ~Alwa~ & Petra Prøvedokke & La Traviata - FREDAG Toblerone - LØRDAG ..... Ah, jeg vil så gjerne ha henne her imorgen Susan!! Ikke lenge til din termin nå! Lørdag! LinKri Notert La Traviata! Har mailt litt med ei venninne og skrevet litt på msn med mannen & brodern.. Og klarer ikke holde meg unna KG....... Nå må jeg hvile armen litt og løpe i trapper... ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #3197 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå har jeg løpt og gått kjapt i trapper, og rundt i huset her... Puh! Er visst ingenting som hjelper gitt! Setter på en Greys nå.. Kanskje det hjelper å se sykehus! Men først skal jeg lage meg makaroni med ost.... ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 6. desember 2006 #3198 Del Skrevet 6. desember 2006 du, jeg kom på at en venninne drakk mye kanel-te siste dagene før fødsel. Visstnok bare kanel og sukker i varmt vann, gjerne med rosiner. Men må være endel kanel oppi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. desember 2006 #3199 Del Skrevet 6. desember 2006 Ikke slit deg ut ved å løpe trapper da! Dumt å være sliten når ting starter! Kanel-te er sikkert ikke dumt. Kanel skal jo hjelpe. (Og det blir man ikke sliten av heller!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 6. desember 2006 #3200 Del Skrevet 6. desember 2006 *Tegne et vindu på magen til Epica, sånn at Snuppa kan få se hvor fint det er på utsiden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg