Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #2881 Del Skrevet 28. november 2006 Takk for vondter og kynnere Susan Sto Helit! 1. desember er en fin bursdag ja! Lå i natt og håpte på vondt, men ingenting.. Har vært heldig å være i så bra form hele tiden men nå vil jeg ha VONDT!! Epica & marthepia - 28. november Skrållan & lillesky - 29. november / 2. desember cappocino & *MissS* - 29. november Kipa & LinKri & - Burpen - 30. november Petra Prøvedokke & abelille & Susan Sto Helit - 1. desember Seterjenta - 2. desember La Traviata & Cr@sh & monja - 3. desember Bethina - 4. desember Holly Hobbie - 5. desember Toblerone - 9. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #2882 Del Skrevet 28. november 2006 Så rart.. Leste at det er føderush både i Kongsvinger, Telemark og her blant annet.. Trodde sommermnd var fødemnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2006 #2883 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg vil være med å tippe ei å Jeg tipper det samme som Bethina, den 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. november 2006 #2884 Del Skrevet 28. november 2006 Ønsker deg en fin dag med begynnende fødevondter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. november 2006 #2885 Del Skrevet 28. november 2006 ((((((((((((((((((føde)))))))))))))))))))) (((((((((((((føde))))))))))))))) (((((((((((((((føde)))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 28. november 2006 #2886 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg vil også være med å tippe, tenker det blir 6. desember. Skjønner godt du er lei etterhvert, håper hun finner det for godt å komme ut snart Og en ting til, så du har opprettet ny dagbok, gratulerer Også lurte jeg litt på om også jeg kunne få se brudebilder... ? Nysgjerrig som få Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 28. november 2006 #2887 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har stor tro på fullmåne-effekten, og tipper 5.des! (Selv om jeg håper hun triller ut før. ) :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 28. november 2006 #2888 Del Skrevet 28. november 2006 Hei Epica! Jeg vil også være med å tippe, om jeg får lov? *tipper 2. desember* Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 28. november 2006 #2889 Del Skrevet 28. november 2006 Sender deg masse ((((((fødevibber)))))) og en god med et ønske om en super dag (helst med masse vondter... ) før jeg tusler ut igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 28. november 2006 #2890 Del Skrevet 28. november 2006 Så rart.. Leste at det er føderush både i Kongsvinger, Telemark og her blant annet.. Trodde sommermnd var fødemnd ← Det stemmer at det er føderush i Kongsvinger hvertfall, for når vi kom inn på føden grytidlig morgen 14.november så var vi par nr 3 den natta!! Vi måtte vente litt i gangen,for undersøkelsesrommet var opptatt av paret som kom rett før oss Sjelden det er så fullt på føden der som akkurat når vi var der. (vanligvis får man være i ro på fødestua et par-tre timer etter fødselen, men vi ble flytta ut nesten med en gang, for par nr 4 var på vei inn!! ) Ellers, så er jeg bare innom og sjekker ståa jeg da;) Tenker på deg, og misunner deg nesten den opplevelsen du har foran deg... Smertene er ingenting - det veies totalt opp av det å se og holde barnet sitt første gangen.. bare GLED deg!!! Sender en stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 28. november 2006 #2891 Del Skrevet 28. november 2006 Innom for å sjekke bare Tenker som Seterjenta jeg.. Misunner deg nesten! Det er vondt ja, men det er helt fantastisk. Det beste du noen gang kommer til å oppleve og det underligste. Slik var det iallefall for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #2892 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Epica & marthepia - 28. november Skrållan & lillesky - 29. november / 2. desember cappocino & *MissS* - 29. november Kipa & LinKri & - Burpen - 30. november Petra Prøvedokke & abelille & Susan Sto Helit - 1. desember Seterjenta & Sam - 2. desember La Traviata & Cr@sh & monja - 3. desember Bethina & ~Alwa~ - 4. desember Holly Hobbie & BitteLille - 5. desember Pysekatten - 6. desember Toblerone - 9. desember Tipper at jeg og marthepia tar feil... For det blir nok ikke baby idag..... Jeg fikk heldigvis sove litt mer, gjorde godt! Nå har jeg og mannen spist grøt. Ikveld kommer ei "ny" venninne på besøk, skal se film tenkte vi. Jeg må snakke engelsk hele kvelden, lenge siden sist, men trengs å øve! Mannen får besøk av kompiser, og de skal sitte på loftet. Greitt med mye plass! :-D Notert ~Alwa~! Takk La Traviata! De lar dessverre vente på seg! Cr@sh Sender deg PM Pysekatten! Notert BitteLille! Takk Sam & Skrållan! Jeg gleder meg Seterjenta Rart at det faktisk er en BABY inni magen...... Det høres helt heeerlig ut marthepia! Nå skal jeg bare slappe av og sløøøøve skikkelig, og så en dusj, før venninna kommer i 19tiden. Endret 28. november 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honey21 Skrevet 28. november 2006 #2893 Del Skrevet 28. november 2006 Dette er så spennende!!!! Er innom og sjekker flere ganger om dagen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #2894 Del Skrevet 28. november 2006 Så koselig honey21! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 28. november 2006 #2895 Del Skrevet 28. november 2006 Innom mange ganger om dagen jeg også Ser ut til at vi tippet feil ja.. Men det er fremdeles noen timer igjen av døgnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #2896 Del Skrevet 28. november 2006 marthepia Yep! Men dessverre ikke vondter... Nå skal jeg hoppe i :kissfan: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. november 2006 #2897 Del Skrevet 28. november 2006 *sjekker* (igjen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #2898 Del Skrevet 28. november 2006 Eneste nye siden sist Cr@sh, er at jeg har handla chips & digg på butikken, til venninna kommer ikveld. Det blåser og regner ute, skikkelig høstvær. Har tent noen stearinlys og det er varmt og godt inne. Deilig. (men ville aller helst vært på sykehuset nå....... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 28. november 2006 #2899 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg satser på at hun kommer i morra 29. november, for da har pappa bursdag. Har tippet allerede altså, tenkte bare jeg skulle si hvorfor. Hva sier mannen da? Synes han også at hun kan ploppe ut snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. november 2006 #2900 Del Skrevet 28. november 2006 Er innom og sjekker! Tror jeg får rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg