Gjest gjesta Skrevet 2. august 2006 #941 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg fikk avtalt møte med Trygdekontoret nå, islutten av mnd, ang utfylling av perm-søknaden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 2. august 2006 #942 Del Skrevet 2. august 2006 Usj, ekkel opplevelse du hadde i går! Godt det gikk bra. Er ikke så greit å vite hva man skal gjøre om man møter på sånne skumle typer... Føler meg ikke helt trygg i byen alene på kveldstid lenger, så det blir ikke så ofte jeg drar dit lenger. Før tenkte jeg ikke over at det kunne være et problem, og trasket gladelig alene til taxikøen midt på natta. Når jeg tenker meg om har jeg vel møtt en og annen snodig type på veien, så det er kanskje mer flaks enn forstand som har gjort at det gikk bra. Synes Oslo har blitt mye råere på de årene jeg har bodd her, trasig at man ikke skal kunne gå hvor man vil når man vil uten å være redd lenger! Det gjelder vel ikke bare hovedstaden heller, det er mye rart som har skjedd på hjemplassen min nordpå også de siste årene. Nok om det! La oss snakke om noe hyggeligere: Fint vær i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. august 2006 #943 Del Skrevet 2. august 2006 Ja det er frustrerende og sinnsykt irriterende at sånne folk skal begrense friheten vår til å gå der vi vil Xania.. Jeg er livredd hver gang jeg går alene, uansett hvor, når det er kveld eller natt. Hater å måtte være redd så ofte.. Arhh.. ! Før låste man aldri hoveddøra, mens nå.. Ja, jeg blir bare gaaaal av å snakke om dette. Fint vær ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. august 2006 #944 Del Skrevet 2. august 2006 Æsj... for en ekkel opplevelse med den narko-fyren i går... Det er bedre å være litt føre var når det gjelder sånt... Godt at mannen kunne komme deg til unnsetning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. august 2006 #945 Del Skrevet 2. august 2006 Ekkel opplevelse det ja. Er alltid veldig på vakt når jeg går alene på "stille" steder. og tar forhåndsregler. Husker på landstreffet for russen (var russ i 02) da hadde alle i gjengen min kjøpt hos sånne spraydeoer som vi hadde i lomma.. så kunne vi spraye i øya på en evt voldteksmann + at vi alltid gikk minst 2 sammen... Ingen ble voldtatt i allefall så vi greite oss fint, Jobb ja. er ganske lei selv jeg.. men holder ut en stundt til. er jo både fordeler og ulemper med jobben jeg har, men hva som veier tyngst er ikke alltid det samme. DU får passe på å søke mange jobber mens du går hjemme i permisjon, så finner du sikkert noe nytt noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. august 2006 #946 Del Skrevet 3. august 2006 Cr@sh & IdaH Nå har jeg og mannen komt hjem fra en tur nede ved sjøen. Har ellers vært en avslappende dag.. 24 uker idag! 6 mnd på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 4. august 2006 #947 Del Skrevet 4. august 2006 Gratulerer med vel overstått 24 uker, her går det fremover! Hvordan er formen for tida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. august 2006 #948 Del Skrevet 4. august 2006 Formen er bra Xania & babyen sparker endel nå. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 4. august 2006 #949 Del Skrevet 4. august 2006 6 mnd, hurra! :kys_2: God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. august 2006 #950 Del Skrevet 4. august 2006 Cymbidium God helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. august 2006 #951 Del Skrevet 4. august 2006 Drar entur å besøker ei venninne snart, hun er tilbake fra Syden. Senere blir det rolig hjemmekveld med mannen, kanskje en film. Sola steiker, deilig! Imorgen skal jeg og mannen kose oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #952 Del Skrevet 4. august 2006 for 6 mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 4. august 2006 #953 Del Skrevet 4. august 2006 Hei snuppa! Måtte bare inn for å oppdatere meg litt. - tidl BecomingBride Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. august 2006 #954 Del Skrevet 4. august 2006 Innom for å ønske deg en fortreffelig helg! ... også må jeg jo hoppe litt for at du har rundet 24 uker! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. august 2006 #955 Del Skrevet 5. august 2006 24 uker allerede tiden flyr jo her inne Håper du har det fint i sommervarmen. Her nyter vi iallefall det å kunne være ute til fulle. Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. august 2006 #956 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) Svimle veslo Charmina Cr@sh Jeg kommer å oppdaterer meg i bøkene deres senest på mandag! Idag var jeg og mannen en tur på stranda, grillet på terrassen & etterpå.. Ikveld skal vi kose oss med noen <fake> øl, well.. thats for me.. Og blir nok noen episoder av en serie vi følger med på, må jo alltid ha en serie å kose oss med. Knall-sommervær! Nyyyter det, men litt lei varmen også.. Blir så sløøøv av det.. Men får ikke lov til å klage nå! Er vel bare ikke det samme med sommer nå : uten alkohol, fest & energien. Men har vertfall vært en aaavslappende, koselig sommer, no doubt! Lille prinsessa (jeg drømte jeg fikk gutt!!) sparker masse hver dag. En vilter liten sak.. Endret 5. august 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 5. august 2006 #957 Del Skrevet 5. august 2006 Heia Uff! Hørtes ekkelt ut med han fyren! Godt du hadde mannen din å ringe til... Jeg er nok litt for lite redd av meg. Er litt naiv og fjern og går rundt å tror at "farlige folk" finnes bare i Amerika Ja, i dag er det 6. august. Bare 12 dager igjen. Uffa meg! Har litt panikk faktisk, men gleder meg også masse! Starter i ny jobb på mandagen etter bryllupet, skulle ønske det enda var noen dager ferie etterpå. Men men, det er jo ikke noe problem. Jeg har ikke fått åpnet dagbok enda. Kommer ikke på noe å skrive der. Men jeg stikker innom hit igjen. Håper du, babyen og mannen får en super søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. august 2006 #958 Del Skrevet 6. august 2006 Hei Chrizzy! Sola skinner og jeg har akkuratt stått opp.. WOW, bare 12 dager igjen, og så rett i ny jobb etter bryllupet! Blir nok mest gøy og spennende tenker jeg! Har du hatt en fin helg da? Igår kveld satt mannen og jeg endel ute på terrassen å skravla endel, kjempekos. Senere ble det episoder av en serie. Ha en super søndag! Jeg har ikke planer foreløpig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 6. august 2006 #959 Del Skrevet 6. august 2006 Godt med noen dager uten planer innimellom! Har ikke store planene selv i dag, skal bare være hjemme og slappe av. Deeeeeilig! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. august 2006 #960 Del Skrevet 6. august 2006 Kose deg med avslapning Mireya! Jeg blir ganske døsig i varmen og merker energien blir laber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg