Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #181 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg også skal sitte omtrent alene på jobb i juli Sensommerbruden.. Ja da er det godt vi har hverandre og KG! Ja, jeg håper du legger ut bilde av magen snart! .... Charmina Følte meg ganske fleskete i starten av graviditeten, når jeg var skikkelig oppblåst! Blir spennende å se hvor stor magen blir! Åååå men jeg savner å ta en øl!!! Idag skal vi grille.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. juni 2006 #182 Del Skrevet 26. juni 2006 Bilde, ja, må få tatt noen bilder snart så vi kan se hvordan mage vokser! Får gi mannen oppgaven. Da blir jeg nok fotografert annenhver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #183 Del Skrevet 26. juni 2006 Sensommerbruden Gleder meg å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. juni 2006 #184 Del Skrevet 26. juni 2006 Tuddelidu gravide fru Ute med litt mandagshumor jeg...... Forskjellig jeg finner på å plage andre med Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #185 Del Skrevet 26. juni 2006 TøøøøyseSkytte! Har du en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. juni 2006 #186 Del Skrevet 26. juni 2006 HEIA VENNEN! Har du hatt en bra helg? Lenge siden jeg har vært innom deg nå... Men har vært lite tid til KG i det siste... Håper alt er bra... Har du kjent noe mer til jenta i magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #187 Del Skrevet 26. juni 2006 En skikkelig sløøv helg Cr@sh Men koselig hos mamsen igår, hun har kjøpt masse til prinsessa! Har ikke kjent noe til henne enda nei.. Kost deg i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 26. juni 2006 #188 Del Skrevet 26. juni 2006 Jep, er veggis Mrs. Potter Helt utenom graviditet, men lurer på om du har noen gode oppskrifter på blomkålsuppen fra bunnen av og blomkålpure7stappe? Er ikke veggis selv altså. Åååå men jeg savner å ta en øl!!! Da er vi to! vurderer å kjøpe meg alkoholfritt øl, men smaker det det samme? Ha en fortsatt fin mandag Skal på laksemiddag hos bestemor nå. Hun er kommet hjem fra sin vinterdvale i Spania Hun hadde strikket meg en nydelig ullgenser, og nå holder hun på å strikke meg en turkis veske som skal toves Ang. jentenavn så finner jeg stadig nye Har to nye på lista. Den er lang nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #189 Del Skrevet 26. juni 2006 Har dessverre ingen oppskrifter på de to, men fant blant annet denne på nettet Vilje78: http://www.kokk.no/kokkens_matoppskrifter/Blomkalsuppe.shtml Munkholm er veldig godt! :-D Smaker nesten likt! Men savner å bli briiiisen.. Hvorfor er det vi jentene som må gå gravide, mens gutta kan koooose seg med alkoholen og slippe hormoner & ikke måtte gå gjennom en forjæv# fødsel?!..... Uretttferdig ja.. Kose deg hos bestemor, så snill hun er! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 26. juni 2006 #190 Del Skrevet 26. juni 2006 Takk for link! må prøve å lage det en dag. Elsker blomkål! Har du fått noen diller i svangerskapet? Er hekta på frukt og søtsaker. Var å handla og kom hjem med både moreller, kiwi, pærer, bananer og epler Har aldri smakt alkoholfritt, men kanskje jeg må prøve.. Savner en iskald Ringnes; spesielt nå når det er sommer og grilling. Kjæresten min kunne godt vært den gravide for han smaker så sjeldent på alkohol at det hadde ikke gjort han noe å være over 1 år uten... jeg synes det er en pine! Hormoner ja...... HUFF! jeg er så irritabel på alt og alle.. skikkelig heksete Glad når det gir seg! Fødselen ser jeg bare frem til. Tror mennene ikke hadde klart en fødsel Sitter på bestas loft og lukter maten begynner å dufte hit opp .... mmmm! Ikke mindre enn 20 stk som kommer på middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #191 Del Skrevet 26. juni 2006 Det hjelper med Munkholm iblant Vilje78! Under utdrikningslaget hadde jeg det kjempegøy og savnet ikke alkohol i det hele tatt for jeg følte meg brisen på alkoholfri! Men i det siste savner jeg en iskald øl ute i sola, er noe med sommer & sol & øl! ......... Men, ikke såmye å gjøre med det! Får glede oss til vi er ferdige med fødselen, for da skal mennene sitte barnevakt mens vi gjør byen utrygg!..... Mmm.. Syns jeg kjenner middagslukta.. Åja, samme som meg, jeg har også dilla på søtsaker.. Ellers går det mye i IIIS........ Ja blomkålsuppe er sååå godt!! Si ifra hvis du prøver en oppskrift, da skal jeg også teste den hvis den blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #192 Del Skrevet 26. juni 2006 Hormoner ja... Jeg er SÅ følsom for tiden.. Føler av og til alt er sååå tragisk.. Slitsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 26. juni 2006 #193 Del Skrevet 26. juni 2006 Skal prøve det. Vi skal på ølfestival i juli!! (jepp!) men om det serveres Munkholm der er uvisst Kommer nok til å bli brisen bare av smaken ja Får vann i munn av øl. Det er det eneste jeg virkelig savner! Yes - byen skal gjøres utrygg Is - der sa du det! tror jeg skal unne meg en is i kveld Ja oppskriften skal testes etterhvert! mmmm ting tar tid Huff.. hormoner!! Jeg er følsom til vanlig - det er jeg ikke nå. Nå er jeg bare sur og irritabel. Helt forferdelig. Jeg bjeffer... Men det gir seg ....etterhvert. Man får trøste seg med at de fleste gravide plages av hormoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 26. juni 2006 #194 Del Skrevet 26. juni 2006 Ååååå så kjekt med ei lita prinsesse på vei då! Å så fiiine magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 27. juni 2006 #195 Del Skrevet 27. juni 2006 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juni 2006 #196 Del Skrevet 27. juni 2006 Ølfestival, ah det hørtes gøy ut Vilje78! Eller.... Blir vel enda mer frista da tenker jeg? ....... Jaja, vi har lov til å være litt bjeffete og grinete, det er tross alt vi som skal skvise ut den ungen! Jeg er også følsom til vanlig, nå er jeg enda verre! Håper du hadde en fin mandag! Litle Lady Ha en fin dag Missbumblebee! Vi så etpar LOST pluss litt igår før vi la oss. Jeg skal snart poste forsinka fødselsgave til niesa mi. Og hente "kose-klær" (kosebukse og kose-cardigan å bruke inne) jeg bestillte fra Ellos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 27. juni 2006 #197 Del Skrevet 27. juni 2006 Innom med en tirsdagsklem til Epicamor! Og du som er så glad i magebilder, skal straks inn i dagboken min og legge inn bilde av min mage, tatt i går! Veælkømmin inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 27. juni 2006 #198 Del Skrevet 27. juni 2006 Nå syns jeg virkelig at hun lille kan begynne å gi fra seg spark, så mammaen hennes kan kose seg med dem Lyst på søtsaker ja...jeg er blitt helt ille, spiser kaker, is og sjokolade, og M&M dagen lang, helt utrolig at ikke vekta mi fyker i været. Men nå har jeg bestemt meg for i hvertfall trappe litt ned, selv om mannen er noe skeptisk og tror ikke jeg klarer det Hva er planer for dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. juni 2006 #199 Del Skrevet 27. juni 2006 Håper du får en flotters tirsdag, fint magebilde forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. juni 2006 #200 Del Skrevet 27. juni 2006 Fiiine magen, gøy å se Epona! Håper du får en super tirsdag! Ja ikke sant IdaC? Nå vil jeg kjenne spark fra lille prinsessa mi! Vet hvordan det er å ville ha sjokolade & snop hele tiden! Jeg kjøpte sjokolademuffins og sjoko-kjeks igår... Må få litt frukt i hus heller.... Ingen planer idag, men skal på hyttetur til helga! Ha en superduper tirsdag *MissS* ! Planer for uka: Idag - Ingenting foreløpig Imorgen - En tur til byen å kikke, så på kino med mannen Torsdag - Fotografmøte om takkekort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg