Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Er det forskjell på Duty Free og Tax Free kanskje?? Driter jeg forsåvidt i, det var billigere...  :klappe:

Ha'kke peiling jeg, men jeg eeeelsker fuktighetskremen med citrus fra Biotherm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde79
:hjerte: Valentinesdagen vettu! :hjerte:

Men du kan ta det med ro: er ferdig nå. :vinke:

Der kan du se.... jeg har seriøst forlagt hjernen min et sted... særlig siden jeg var med på et Valentines arrangement i går kveld..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der kan du se.... jeg har seriøst forlagt hjernen min et sted... særlig siden jeg var med på et Valentines arrangement i går kveld.....  :ler:

valentines ja.. hva gjorde du på dagen da? jeg og typen var ute å spise frokost sammen, siden vi ikke fikk være sammen resten av dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79
valentines ja.. hva gjorde du på dagen da? jeg og typen var ute å spise frokost sammen, siden vi ikke fikk være sammen resten av dagen..

Jeg var ikke hos typen min... :grine: Dro tilbake til Bergen dagen før. Men vi hadde en deilig helg, så det var greit! :) Deilig å spise frokost sammen, det er et måltid jeg sjeldent spiser sammen med noen, selv når jeg er hjemme hos min kjære. Prøver å få det til så ofte som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79
:vinke:

Hvordan traff du typen din forresten..? Siden dere bor et godt stykke ifra hverandre liksom.... :sjenert::)

Vi har ikke vært borte fra hverandre hele tiden. Da jeg traff ham, bodde jeg i Oslo, og jeg flyttet inn til ham etter ca fem måneder. Vi bodde sammen i nesten to år før jeg flytta til Bergen for å studere. Vi møttes på en skole jeg jobbet på, han var skolefotograf og tok bilde av barna i klassen min ;) (Han ble litt mobbet på jobb etter det ja :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79

Altså, nå er jeg sløv.... jeg skal levere førsteutkast til semesteroppgaven min til torsdag. Så jeg burde sette meg ned å lese og skrive nå. Men gjør jeg det? Nei. Vet jeg at det er en idiotisk ting å utsette? Ja. :sur: Slå meg! Noen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...