Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da hadde jeg blitt skikkelig sinna ass :frustrert:

håper den kommer til nyttårsaften :)

Håper jeg og....

:klem:  :klem:  :klem:  :klem:  :klem:

Fyllesvinet er inne og klemmer litt på Hilde og forteller hvor glad hun er i henne osv. (er'n på fylla, så er'n på fylla!!)

:klem:  :klem:  :klem:  :klem:  :klem:

:ler: Å, nå ble jeg skikkelig rørt assa! Fylleklemmer er det beste jeg vet :hoho:

Romjuls :klem: !

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er på 4 GB! Det holder i massevis for meg! :) Jeg gleder meg til å få den. Det verste er at jeg gjør en god gjerning når jeg kjøper den. Tenke seg til, kan jo ikke ha dårlig samvittighet for å bruke penger da! Sa det til kjæresten min jeg.. han var enig ;)http://www.joinred.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er på 4 GB! Det holder i massevis for meg! :) Jeg gleder meg til å få den. Det verste er at jeg gjør en god gjerning når jeg kjøper den. Tenke seg til, kan jo ikke ha dårlig samvittighet for å bruke penger da! Sa det til kjæresten min jeg.. han var enig ;)  http://www.joinred.com/

:klappe:

Nesten så jeg må shoppe litt jeg og da, får jo litt dårlig samvittighet for at jeg ikke gjør det nå.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! De hadde liggi på postkontoret hele tiden, men Fjellhamar postkontor hadde for svarte faen ikke sendt meg hentelapp! Sjekket Mine Sider på hm.com og så at de hadde sendt den for lenge siden. Så jeg hentet den, og dagen etter lå hentelappen i posten.... etter at jeg hadde hentet pakka!!! :frustrert::frustrert::frustrert: Men det betyr at jeg hvertfall kommer til å bli pen på nyttårsaften i den minste!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert: Og det er ikke første gang de gjør den blemma, tro meg!  :frustrert:

Har du krangla med Fjellhamar postfilial du og? Møkkafolk, de er ikke så veldig behjelpelige heller

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har du krangla med Fjellhamar postfilial du og? Møkkafolk, de er ikke så veldig behjelpelige heller

:frustrert:

:Nikke:

Det var de som drev å rota med billettene til Robbie Williams-konserten i sommer. Da var det like før jeg drepte noen der borte, heldigvis så klarte de å oppspore de tilslutt. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Det var de som drev å rota med billettene til Robbie Williams-konserten i sommer. Da var det like før jeg drepte noen der borte, heldigvis så klarte de å oppspore de tilslutt.  :frustrert:

De har rota bort en film jeg bestilte i jula og............ Jeg har fått bekreftelse på mail for kjempelenge siden om at de hadde sendt den fra lageret.... jeg hadde nesten glemt det før jeg kom på det i stad. Den har jeg ikke sett snurten av! :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har rota bort en film jeg bestilte i jula og............ Jeg har fått bekreftelse på mail for kjempelenge siden om at de hadde sendt den fra lageret.... jeg hadde nesten glemt det før jeg kom på det i stad. Den har jeg ikke sett snurten av!  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:

Har du prøvd å få de til å spore den opp da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde det selv på posten.no, men det funka ikke. Hadde ikke riktig nummer. Må få kollinummeret tror jeg. Jeg har bare ordrenummeret. Og de på Fjellhamar gidder ikke søke på navn for deg... de gadd ikke hjelpe kjæresten min med det... :frustrert: bæsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...