~Mrs.Valentine~ Skrevet 22. desember 2006 #521 Del Skrevet 22. desember 2006 Gooood jul til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. desember 2006 #522 Del Skrevet 22. desember 2006 Åååå, Robsrud *drømmer* Vært rett ved foreldra mine du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 22. desember 2006 #523 Del Skrevet 22. desember 2006 I dag kjørte min kollega meg hjem, men før det dro vi på Robsrud Grill og spiste burger. Det er jævla lenge siden jeg har spist burger. Burgeren på Robsrud er god. Så det går an. Min kollega har en liste på burger-sjapper rundt om i landet, hvor han gir dem stjerner. Denne fikk 5 stjerner. Det beste er 6. Ikke verst. Måtte ta med burger hjem til gutta mine og, ellers hadde det blitt ramaskrik. Også så god milkshake de har!!!!! Ååååååååååååå, den er verdt turen i seg selv..... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ← Åååå, Robsrud *drømmer* Vært rett ved foreldra mine du ← Høres ut som om jeg har gått glipp av noe her. Når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg har hørt om sjappa før. Men neste gang jeg jobber blir det Robsrudburger. (Men nå er det 1. nyttårsdag, så jeg er ikke helt sikker på om makker'n min er enig..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 22. desember 2006 #524 Del Skrevet 22. desember 2006 Nattranglere ass... ← ååå.. En skikkelig god burger er gødt ass! Men da må den være god. Sist gang jeg spise ordentlig burger var på den sjappa ved der jeg bor.. Den var rar I stedet for sånn kinakål, så var det finstrimlet hodekål så hadde det ligget i vann, slik at jeg fikk en vassen ekkel burger som jeg måtte hive etter å ha spist halvparten.. ← Når en burger er dårlig, så er den JÆVLA dårlig. Det er da man oppdager hva for slags junk det er... en god burger klarer å skjule det!! Med mye godvilje fra oss selvsagt Gooood jul til deg og dine! ← Takk!! God jule til deg og Åååå, Robsrud *drømmer* Vært rett ved foreldra mine du ← Hmmm Begynner å sirkle de inn nå ass Høres ut som om jeg har gått glipp av noe her. Når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg har hørt om sjappa før. Men neste gang jeg jobber blir det Robsrudburger. (Men nå er det 1. nyttårsdag, så jeg er ikke helt sikker på om makker'n min er enig..) ← Robsrudburger på 1. nyttårsdag kunne vel ikke vært bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 22. desember 2006 #525 Del Skrevet 22. desember 2006 Altså: Min kjære - hemlis - ok Stesønn 1 - Gavekort - ok Stesønn 2 - Gavekort - ok Stedatter - Penger - ok Barnas mor og tante - Nemiboka ok Mor & Far - Bok - ok Svoger 1 - Gavekort ok Svoger 2 m barn - ok Svigerinne m barn - 1001 natt, 4 bind, redaktør: Jan Kjærstad ok Mamma - Bok, Tricia Guild - ok Pappa - Gavekort på Claes Olsson - ok Søster og mann - Gavekort på Elkjøp - ok Niese - Astrid Lindgren-bok og veske og digg - ok Bror - Parfyme, Davidoff - ok Farmor og farfar - bok - ok Mormor og morfar - bok - ok Venninne 1 - sokker og undiser - ok Venninne 2 m. mann - ? Venninne 3 - Salt og Pepperbøsse - ok Hmmm... en igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 22. desember 2006 #526 Del Skrevet 22. desember 2006 Oh yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 22. desember 2006 #527 Del Skrevet 22. desember 2006 Hun dro med shærsten på en hyrdestund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 23. desember 2006 #528 Del Skrevet 23. desember 2006 Sovna du ved tastatuet eller?? Natta i alle fall, nå må jeg prøve å slå av pcen ← Hun dro med shærsten på en hyrdestund ← Korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 23. desember 2006 #529 Del Skrevet 23. desember 2006 Innom for å ønske deg ei koselig julefeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 23. desember 2006 #530 Del Skrevet 23. desember 2006 Innom og ønsker deg GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 24. desember 2006 #531 Del Skrevet 24. desember 2006 God Jul, Schnuppa! (ja, jeg vet... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 24. desember 2006 #532 Del Skrevet 24. desember 2006 Hah!!! God jul, jenter! Og GOD NATT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 25. desember 2006 #533 Del Skrevet 25. desember 2006 Da var den kvelden over! Det gikk så fort. Juleribba var liksom knapt satt i ovnen, så plutselig var den spist opp lissom! Etter å ha tatt halve oppvasken, satte vi i gang med pakke-utdelingen! Tenåringsgutter er ikke så tålmodige at det gjør noe Jeg ble i hvertfall veldig fornøyd. - Novellesamling av Marquis de Sade fra Min Kjære - Rød kåpe og 1000 spenn fra mamma og pappa - 3 flasker rødvin fra Bror (flink gutt) - Gavekort på Din Sko fra Søster m. mann - Gavekort på Olav Thon-sentre og et håndkle fra Svigers - Krukke med godis til hele gjengen fra svoger&svigerinne - Hudpleie-produkter fra venninne - Saltstein-telys fra venninne - Verktøy fra stesønner - Rød brødboks med et hjemmelaget brød inni fra barnas mor. - Varme sokker, smykke, mynt-pung og notisblokk fra stedatter - Gløgg-sett og 500 spenn fra farmor og farfar Er spesielt glad i gavekort og penger, jeg da! Til min kjære ga jeg tre bøker. Den ene var "Vi, de druknede" av Carsten Jensen. De to andre var av mer privat karakter, og ble overrakt på kammerset i dag tidlig. Den ene var en bok med fotografier av Elmer Batters, en kjent fetisj-fotograf, som har veldig sansen for romper, føtter og strømper. For å si det enkelt. Veldig mange kule fotografier. http://www.cupido.no/shop.cfm?path=83&id=10127 Det andre var "Japanese Bondage". Rett og slett en flott bruksanvisning i hvordan binde hverandre fast på flest mulige festlige måter. Så nå skal jeg henge trygt i det treet, tenker jeg Så nå skal vi legge oss! Håper dere alle har hatt og fremdeles har en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 25. desember 2006 #534 Del Skrevet 25. desember 2006 Ooo, spreke gaver! Ha en fortsatt god jul, Hilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 25. desember 2006 #535 Del Skrevet 25. desember 2006 Høres ut som en vellykket kveld det der. Jeg kommer fra en familie med stemor og stefar selv. Og må si jeg er veldig overrasket over det gode forholdet dere i mellom. Hadde min stemor fått julegave fra min mor hadde jeg nok sett mer slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 25. desember 2006 #536 Del Skrevet 25. desember 2006 Ooo, spreke gaver! Ha en fortsatt god jul, Hilde! ← Takk skal du ha, Hedda! Koselig at du stakk innom! Høres ut som en vellykket kveld det der. Jeg kommer fra en familie med stemor og stefar selv. Og må si jeg er veldig overrasket over det gode forholdet dere i mellom. Hadde min stemor fått julegave fra min mor hadde jeg nok sett mer slik ut: ← Det er veldig behagelig egentlig. Hun feiret jul med oss, og vi er gode venninner! Og det var absolutt en vellykket kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 27. desember 2006 #537 Del Skrevet 27. desember 2006 Arbeidsdag i dag! De store byttedagene! Merkelig nok fikk vi mye penger i kassa og. Folk har tydeligvis fått mye penger til jul. Det har jo jeg og, men jeg gidde ikke kjøpe meg noe av gavekortene mine før jeg kommer til Bergen. Trenger liksom ikke bære på mer enn nødvendig. Jeg kjøpte meg ny trillebag for penga jeg fikk av mamma og pappa da. Eller... jeg betaler den i morgen, jeg stakk av med den i dag. Veldig kjekt når man jobber med å selge sånne! Særlig når man får gode rabatter. Så nå flyr jeg tilbake med flunkende ny bag! KLÆRNE FRA H&M HAR IKKE KOMMET ENDA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 27. desember 2006 #538 Del Skrevet 27. desember 2006 lenge siden du bestilte da? hørtes ut som du har hatt en koselig jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 27. desember 2006 #539 Del Skrevet 27. desember 2006 Hmmm... jeg tror jeg bestilte den 13. desember! Og da skulle det liksom komme før jul.... haha!! Men ellers har jeg hatt en fin jul ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 27. desember 2006 #540 Del Skrevet 27. desember 2006 Hmmm... jeg tror jeg bestilte den 13. desember! Og da skulle det liksom komme før jul.... haha!! Men ellers har jeg hatt en fin jul ja ← Er jo en stund siden det da Bestilte du noe du trengte i jula? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg