Gjest Hilde79 Skrevet 30. november 2006 #401 Del Skrevet 30. november 2006 Litt av en diskusjon Hva med å begynne å diskutere andre høvler også? F.eks barberhøvler? ← Jeg driver og knoter med den vanlige Venus. Jeg tror jeg vil kjøpe meg en epilator. Nei, men se der! Allerede utenfor tema..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 30. november 2006 #402 Del Skrevet 30. november 2006 Ingen avsporing nå! Min ligger nedpakket i en mørk eske, stakkars liten. (i og med at den mangler håndtak så er det jo nettopp det den er og: liten) Det mest tragiske med at jeg blir uten internett ei stund nå er at jeg ikke får fulgt opp høvelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 30. november 2006 #403 Del Skrevet 30. november 2006 Glemte denne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. november 2006 #404 Del Skrevet 30. november 2006 Fysj! Hold det til tema, Hilde79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 30. november 2006 #405 Del Skrevet 30. november 2006 Glemte denne: ← Fysj! Hold det til tema, Hilde79 ← Får kjeft i min egen dagbok..... Skya: Og hvor lenge har du tenkt å forsømme høvelen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. november 2006 #406 Del Skrevet 30. november 2006 *Kjefte mer på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 30. november 2006 #407 Del Skrevet 30. november 2006 Får kjeft i min egen dagbok..... Skya: Og hvor lenge har du tenkt å forsømme høvelen??? ← Bare en måte å unngå det på, å få kjeft altså: oppfør deg! Til i morgen tidlig iallefall. Men tror nesten jeg må åpne eska og sjekke at alt er greit, FØR jeg flytter den. Nå må ikke du gi meg mer dårlig samvittighet enn jeg allerede har, vil få noen timer søvn i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 1. desember 2006 #408 Del Skrevet 1. desember 2006 Jaja... får huske på det da.... skal oppføre meg heretter... ÅÅÅåååååå, jeg er så trøtt!!! Jeg leverte oppgave i dag. Satt og skrev de siste sidene på jobb sent i går kveld. Sånn sett er det en fordel å være nattevakt, det er ikke noe uoverkommelig problem med å kombinere jobb og eksamen. Leverte kl 9 i dag tidlig og så gikk jeg hjem og la meg. Jeg er fremdeles svinaktig trøtt.. og jeg som hadde tenkt å gjøre noe fornuftig. Det er mye styre-arbeid jeg skulle gjort. Så nå er planen klar - først lage kaffe, så gjøre noe fornuftig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 2. desember 2006 #409 Del Skrevet 2. desember 2006 grattis med innlevert oppgave! hvordan føler du det gikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 2. desember 2006 #410 Del Skrevet 2. desember 2006 grattis med innlevert oppgave! hvordan føler du det gikk? ← Tja... jeg fikk nå endelig problematisert oppgaven slik at den ble mer spenstig, men jeg lurer på om ideen min var bedre i hodet mitt enn på papiret... Får nå se åssen det går, jeg har skoleeksamen på tirsdag og jeg føler jeg burde være mer bekymret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 2. desember 2006 #411 Del Skrevet 2. desember 2006 bare vent til mandags kveld, da kommer kribblinga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 2. desember 2006 #412 Del Skrevet 2. desember 2006 Ja................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 2. desember 2006 #413 Del Skrevet 2. desember 2006 Ja, da var det på tide å legge seg. Jeg har faktisk gjort noe fornuftig dag, har til og med trent... Natta folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2006 #414 Del Skrevet 3. desember 2006 Heier på skivet ost jeg!!! Snakk om å banne i kjerka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 3. desember 2006 #415 Del Skrevet 3. desember 2006 Lamadama da! Så flink du er, trening og greier. Send over noen treningsvibber hit og da, her er de i mindretall for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 3. desember 2006 #416 Del Skrevet 3. desember 2006 Heier på skivet ost jeg!!! Snakk om å banne i kjerka ← Lamadama da! Så flink du er, trening og greier. Send over noen treningsvibber hit og da, her er de i mindretall for tiden. ← Ja, nå har jeg prøvd det da!! Hallo lissom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 4. desember 2006 #417 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) får lese mye idag, det er i morgen du har eksamen? så forresten at du er stemor, hvor gammel er ungen? lykke til med lesinga! Endret 4. desember 2006 av mee mee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 4. desember 2006 #418 Del Skrevet 4. desember 2006 får lese mye idag, det er i morgen du har eksamen? så forresten at du er stemor, hvor gammel er ungen? lykke til med lesinga! ← Ja... jeg håper også jeg får lest mye i dag. Ja, grunner til at jeg ikke har så mye panikk, er vel fordi jeg føler jeg behersker stoffet. Det er teaterhistorie. Men det kan selvsagt komme overraskelser..... kommer til å gå over forelesningsnotatene mine, de er veldig oversiktlige. Mine stebarn er 13, 17 og 22 år Tenåringsgutter er kjempemorsomt Gudd mørning schnuppa!! Innom her og legger igjen noen ord denne mandagsmorgen! Sitter og venter på lærer Håper du får en fin dag!! ← Halla påræ. Kom læreren? Jeg har lett etter forsvunne lærere før.... de kan liksom bare bli borte sånn plutselig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 4. desember 2006 #419 Del Skrevet 4. desember 2006 Nei..... har korken gitt seg? Jeg hater kork. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 4. desember 2006 #420 Del Skrevet 4. desember 2006 Min løsning på problemet er aat folk må jobbe der de bor ← Helt enig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg