Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Et tilfeldig utdrag fra oppgaven:

Skuespillerne beveget seg ikke mye på scenen, spillet var i stor grad statisk og det ble spilt med verdighet (dignité). Betterton uttrykte denne verdigheten med å holde venstre hånd mellom vesten og jakka, han løftet sjelden armene over magen og gestikulerte alltid med høyre hånd. Han hadde få, bestemte bevegelser, og det var stemmen som primært var virkemiddelet i fremføringen. Teateret var et sted hvor man kom for å høre et skuespill bli fremført.

Dette hørtes helt grusomt ut... å høre et skuespill... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre at du tar godt vare på din nye følgesvenn, husk å gi den kjærlighet, omsorg og hele pakka der og da.  ;)

Det skal jeg helt klart!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt, da kan jeg fortsette med det jeg drev med. Beroliget av at du virker til å ha kontroll over høvelen.  :ler:

Hmmmm..... hvor lenge kan man snakke om en høvel egentlig......??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm..... hvor lenge kan man snakke om en høvel egentlig......???  :ler:

Jeg kan godt fortsette jeg. For du har nemlig glemt å fortelle hvilken farge det er på ostehøvelen din. Jeg gjør alt for å slippe å pakke skjønner du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet
Hei Kake! Så koselig at du stikker innom, du er hjertelig velkommen til å henge her.  :klem:  Du har det kuleste nicket, det er det beste jeg vet!  :ler:

Hehe, takk takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan godt fortsette jeg. For du har nemlig glemt å fortelle hvilken farge det er på ostehøvelen din. Jeg gjør alt for å slippe å pakke skjønner du. ;)

Svart, solid håndtak!! Godt grep!! Et nydelig, blankt skjæreblad som lager perfekte osteskiver, ikke no krøll på skiva her, nei. Passe tykke er de og. Alt i alt en god oppfinnelse. Kjøpte den på Safari, et velassortert supermarked, tror høvelen er levert av Hakon-gruppen! Noe mer du ville vite? Jeg forteller gjerne, jeg har nemlig en oppgave jeg ikke vil skrive! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart, solid håndtak!! Godt grep!! Et nydelig, blankt skjæreblad som lager perfekte osteskiver, ikke no krøll på skiva her, nei. Passe tykke er de og. Alt i alt en god oppfinnelse. Kjøpte den på Safari, et velassortert supermarked, tror høvelen er levert av Hakon-gruppen! Noe mer du ville vite? Jeg forteller gjerne, jeg har nemlig en oppgave jeg ikke vil skrive! ;)

Hvilken ost er det du høvler da? Lurer nemlig på om den er god til å høvle temperert brunost. For den bli jo fort myk, og enkelte ostehøvler takler rett og slett ikke dette.

Hadde pappa'n min vært pappa'n din så hadde han vært fornøyd nå. Han er nemlig svært misfornøyd med min ostehøvel, UTEN skaft. Den er så vanskelig å bruke, men lager de mest perfekte skiver. Så den nye høvelen han kjøpte til meg sist han var her, ligger fortsatt ubrukt i skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken ost er det du høvler da? Lurer nemlig på om den er god til å høvle temperert brunost. For den bli jo fort myk, og enkelte ostehøvler takler rett og slett ikke dette.

Hadde pappa'n min vært pappa'n din så hadde han vært fornøyd nå. Han er nemlig svært misfornøyd med min ostehøvel, UTEN skaft. Den er så vanskelig å bruke, men lager de mest perfekte skiver. Så den nye høvelen han kjøpte til meg sist han var her, ligger fortsatt ubrukt i skuffa.

Den er meget god på tempererte oster og. Faktisk. Problemstillingen er dog ikke så aktuell her på hybelen, da jeg liker brunosten kaldest mulig. Gulosten kan godt være temperert... ja, det blir spennende forresten. Hvordan høvelen vil takle gulosten. Ja, det er en ost. Men det er en annen ost. Jeg forstår godt din hang til den gamle høvelen din. Gode høvler vokser ikke på trær. Man driter dem ikke ut sånn helt uten videre heller, selv om pappan din tror det. Det kan du hilse å si. Fra Hilde! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det, men må nok vente til i morgen. Langt over sengetid for ham nå.

Så du har ikke latt høvelen smake gulost ennå? Betenkelig! Oppbevarer du høvelen i kjøleskapet eller i skuffe/skap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ta med i betrakningen at jeg ikke merket fraværet av en ostehøvel på litt i overkant av ett år.... Så det går ikke så mye ost her kan du si. Tre dager og både brunost og gulost???? :overrasket: Trukke det ass.... Meeeeeeen..... det skjer vel om ikke så lenge...... ;)

Jeg har ikke peishylle, så jeg legger høvelen i skuffen. Ja, jeg vet. Den fortjener bedre plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en flott idé!!! Gud, så mye fornuftig man kommer frem til på sene nattetimer! Jeg tror vi får ta Israel/Palestina-konflikten senere! Over nyttår f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke: Vi kunne nok ha løst mange verdensproblemer.

Får bare satse på at ramma er luktetett, for høvelen kan ikke være der alene. Det hadde blitt for ille.

Men senga kaller, god natt til deg og høvel'n! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...