Gjest Hilde79 Skrevet 26. september 2006 #261 Del Skrevet 26. september 2006 Godt du har trygghetsfølelsen!!! Vil du høre en historie som ikke gikk fullt så bra i en klatrevegg?? ← Uff... ja, fortell... nå har vi blitt pumpa med skrekkhistorier for å bli skikkelig nøye med sikringa... men ja, fortell!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 27. september 2006 #262 Del Skrevet 27. september 2006 hørtes skikkelig morro ut å være på klatrekurs! var det vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #263 Del Skrevet 27. september 2006 Uff... ja, fortell... nå har vi blitt pumpa med skrekkhistorier for å bli skikkelig nøye med sikringa... men ja, fortell!!! ← Jeg gikk en kort periode på høyskolen i Kristiansand. En dag var jeg og trente på et flott treningssenter som heter Spicheren der. Jeg jogget på tredemølla, og plutselig hørtes ett dunk etterfulgt av et kort skrik. Jeg gikk bort til klatreområdet, og der hadde ei gått rett i gulvet - utenfor mattene. Dagen etter fikk vi i kullet vite at det var ei i klassen, og at hu hadde brekki ryggen på flere steder Hva som konkret var gjort galt vet jeg ikke, men når hun sulle kaste seg ut fra veggen fordi hun skulle ned fungerte ikke sikringa, noe som resulterte i at hu gikk rett på ryggen. Forferdelig lyd og forferdelig synd på jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 27. september 2006 #264 Del Skrevet 27. september 2006 hørtes skikkelig morro ut å være på klatrekurs! var det vanskelig? ← Nei, det var ikke vanskelig i utgangspunktet, det kan være innmari lett hvis du vil. Det er vanskelighetsgrader på rutene, og sikkerheten er ikke vanskelig å holde styr på. Man må bare være våken. Anbefales!!! Jeg gikk en kort periode på høyskolen i Kristiansand. En dag var jeg og trente på et flott treningssenter som heter Spicheren der. Jeg jogget på tredemølla, og plutselig hørtes ett dunk etterfulgt av et kort skrik. Jeg gikk bort til klatreområdet, og der hadde ei gått rett i gulvet - utenfor mattene. Dagen etter fikk vi i kullet vite at det var ei i klassen, og at hu hadde brekki ryggen på flere steder Hva som konkret var gjort galt vet jeg ikke, men når hun sulle kaste seg ut fra veggen fordi hun skulle ned fungerte ikke sikringa, noe som resulterte i at hu gikk rett på ryggen. Forferdelig lyd og forferdelig synd på jenta ← Det er ikke godt å si hva som er gjort galt i slike tilfeller, men mest sannsynlig er det menneskelige feil... dessverre. Det er helt jævlig... da jeg falt i går gikk det opp for meg at det kunne gått verre hvis jeg hadde falt to minutter tidligere... jeg hadde glemt å sikre meg i min høyde på veggen. Jeg gikk tilbake og sikret... så falt jeg... Det er litt mer nervepirrende uten det tauet i toppen, og man bare sikrer underveis, eller "går led" som det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 28. september 2006 #265 Del Skrevet 28. september 2006 Hehe, takk for det, Glow! Jeg driver nå og rydder til kjæresten min kommer i morgen tidlig! Bort med støv og frem med leketøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 28. september 2006 #266 Del Skrevet 28. september 2006 Takk for det, Glow! Kos dere masse i helga folkens, jeg kommer sikkert ikke til å være så mye på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 28. september 2006 #267 Del Skrevet 28. september 2006 lykke til kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. september 2006 #268 Del Skrevet 29. september 2006 Kos dere!!! :-D Pass på at dere velger et solidt tre! Vil ikke lese på vg.no at et ungt par hadde seg vilt og hemningsløst da treet plutselig knakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 29. september 2006 #269 Del Skrevet 29. september 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 1. oktober 2006 #270 Del Skrevet 1. oktober 2006 lykke til kos deg masse! ← Hihi, takk vi har kost oss enormt!!! Kos dere!!! :-D Pass på at dere velger et solidt tre! Vil ikke lese på vg.no at et ungt par hadde seg vilt og hemningsløst da treet plutselig knakk ← Det ble ingen trær denne gang, dessverre.... jeg må være litt mer kreativ når det gjelder å overtale ham. God helg! ← Takk for det, folkens! Det har altså vært en fantastisk helg. Det har ikke vært noe stress og den eneste gangen vi var ute, var da vi dro på butikken... Utenom det har vi bare kost oss inne! Det har regnet hele helgen, så vi har sluppet å ha dårlig samvittighet for det og. Nå er det helt nydelig vær og jeg har fulgt ham ned til flybussen. Alene igjen...... Må rydde opp alt rotet. Savner deg, elskling!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #271 Del Skrevet 3. oktober 2006 Åååå... så godt at dere har kost dere skikkelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 4. oktober 2006 #272 Del Skrevet 4. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 5. oktober 2006 #273 Del Skrevet 5. oktober 2006 Åååå... så godt at dere har kost dere skikkelig!! ← Det har vi! Masse, hele tiden ← Takk, Malina! til deg og! Heia Hilde!! Stille i leiligheten etter at kjæresten reiste hjem?? Hvor lenge blir det til dere sees igjen nå da? Håper alt står bra til ellers ← Det ble litt stille, ja. Men det er ikke såååå lenge til vi ses. I morgen drar jeg til Berlin, skal være der en uke. Så drar jeg mest sannsynlig til Oslo etter det. Så det er litt over en uke til vi ses igjen. Ellers står alt bra til, har vært travelt opptatt denne uka. Og det er jo greit, da har tiden gått fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 5. oktober 2006 #274 Del Skrevet 5. oktober 2006 God tur til Berlin da, kos deg masse! :misunnelig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 5. oktober 2006 #275 Del Skrevet 5. oktober 2006 God tur til Berlin da, kos deg masse! :misunnelig: ← Takk!!!!!!!!! Jeg gleder meg kjempemye. Vi skal se teater hver eneste kveld Juhuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 7. oktober 2006 #276 Del Skrevet 7. oktober 2006 God tur og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #277 Del Skrevet 8. oktober 2006 Håper du nyter dagene i Berlin :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #278 Del Skrevet 10. oktober 2006 Nå måtte jeg hente deg opp fra side 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 12. oktober 2006 #279 Del Skrevet 12. oktober 2006 Nå får jeg vell ta litt ansvar å sørge for at dagboka holder seg på side 2 mens du er borte jeg og da. Håper du har det fint i Berlin, gleder meg til å høre hvordan det har vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 19. oktober 2006 #280 Del Skrevet 19. oktober 2006 Takk for hilsener, folkens! Nå sitter jeg på hybelen igjen og er dritsørpeforkjøla og vil tilbake til kjæresten! *sutre sutre* BERLIN ER EN HELT FANTASTISK BY, JEG SKAL FLYTTE DIT Jeg skal det. Kan jo ikke gå glipp av Europas kulturhovedstad. Vi har sett bra teater, kjedelig teater, meningsløs teater (tilsynelatende hvertfall), uforståelig teater, morsomt teater, vakkert teater osv, osv, osv.... Vi har gått masse, jeg ble sår under føttene. Gått og gått fra morgen til kveld. Vært på museum, seminarer, debatt og selvsagt på shopping. Nå har jeg ikke mer penger igjen resten av måneden...... det var kanskje litt dumt.... men jeg ville gjort det igjen... sånn er det nå en gang... Vi har vært på Schaubühne, Volksbühne (kult), Komische Oper, Berlinerensemblet (jippi) og Kammerspiele. Kammerspiele lille-scenen til Deutches Theater. Det tøffeste teateret var helt klart Volksbühne. Så to forestillinger der, den første var en danseforestilling av Meg Stuart, "It's not funny". Den likte jeg veldig godt. Ikke sånn umiddelbart, men den vokste på meg. Ettersmaken ble bedre og bedre. Den andre var en forestilling av René Pollesch... en festlig farse som jeg ikke forstod så mye av der og da, men som var morsom å se på. Rart det med ettersmak, hvis den ikke er der så er det samme om man koste seg på teateret eller ikke... Vi så "En midtsommernattsdrøm" på Schaubühne, den var uhyre underholdende der og da, men jeg glemte den etterpå. Hadde ikke en gang en dårlig ettersmak. Vi så forresten også en Brecht/Weil-opera. "Aufstieg und Fall der Stadt Mahagonny". Flott, fantastisk musikk, men en kjedelig produksjon. Lukket øynene, det var greit, hørte bare musikken Også masse museum da!!!! Seff!! Det kuleste var da vi var i Brechts og Helene Weigels leilighet der de bodde etter at de kom tilbake fra eksil, og startet Berlinerensemblet. Det var kult! Sikker på at jeg så Helene Weigel i øyekroken Etter denne turen var jeg dritsliten og dro til kjæresten min på Fjellhamar. Orket ikke jobbe, ingenting. Men nå er jeg tilbake i Bergen og har ikke lyst til å være her egentlig..... Men til helga kommer mamma på besøk, det blir koselig!! Og ellers folkens? Dere har hatt det bra? Oppdaterer meg i dagbøkene deres etterhvert, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg