Gjest Skya Skrevet 27. februar 2007 #821 Del Skrevet 27. februar 2007 Ja, jeg holder meg til mørk sjokolade jeg.... ← Ørevoks eller sjokolade? Valget ble vel ikke så vanskelig nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 28. februar 2007 #822 Del Skrevet 28. februar 2007 Ørevoks eller sjokolade? Valget ble vel ikke så vanskelig nei... ← Heldigvis for meg har jeg aldri fått åpne sår Men hadde en "skrekkopplevelse" på vgs. jeg hadde fått et lite munnsår. Læreren min presterte å rope ut forran hele klassen at jeg hadde fått herpes.. Så sa han: passe på slik at tissemann ikke får blemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 28. februar 2007 #823 Del Skrevet 28. februar 2007 Heldigvis for meg har jeg aldri fått åpne sår Men hadde en "skrekkopplevelse" på vgs. jeg hadde fått et lite munnsår. Læreren min presterte å rope ut forran hele klassen at jeg hadde fått herpes.. Så sa han: passe på slik at tissemann ikke får blemmer.. ← Slike lærere burde brenne i helvete!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 1. mars 2007 #824 Del Skrevet 1. mars 2007 Slike lærere burde brenne i helvete!! ← ja! han var et skikkelig rasshøl. Tror han likte yngre jenter og. Typisk for ekle halvgamle mannfolk lærere. jeg var konstant sint på han, og var skikkelig krangle elev. men lønte seg, han gav meg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 1. mars 2007 #825 Del Skrevet 1. mars 2007 ja! han var et skikkelig rasshøl. Tror han likte yngre jenter og. Typisk for ekle halvgamle mannfolk lærere. jeg var konstant sint på han, og var skikkelig krangle elev. men lønte seg, han gav meg 5 ← Kanskje han likte hissige, små jenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 1. mars 2007 #826 Del Skrevet 1. mars 2007 Kanskje han likte hissige, små jenter... ← har en sterk misstanke om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 1. mars 2007 #827 Del Skrevet 1. mars 2007 mee mee = Lille My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 1. mars 2007 #828 Del Skrevet 1. mars 2007 mee mee = Lille My ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 1. mars 2007 #829 Del Skrevet 1. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 1. mars 2007 #830 Del Skrevet 1. mars 2007 Å nei huff. den var i det styggeste laget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 1. mars 2007 #831 Del Skrevet 1. mars 2007 Å nei huff. den var i det styggeste laget ← *leter etter tenåringsberte-smiley med rørleggersprekk og sidehåndtak* Ikke det at jeg ser for meg DEG slik assa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 1. mars 2007 #832 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg synes foreleseren min er en åndssnobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 1. mars 2007 #833 Del Skrevet 1. mars 2007 :klø: ← Ja, sånn satt jeg og, etter veiledningen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 1. mars 2007 #834 Del Skrevet 1. mars 2007 *leter etter tenåringsberte-smiley med rørleggersprekk og sidehåndtak* Ikke det at jeg ser for meg DEG slik assa ← eller :brunette: eller :smilejente: ? Hva skjedde på forelesning da? :nysgjerrig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 1. mars 2007 #835 Del Skrevet 1. mars 2007 eller :brunette: eller :smilejente: ? Hva skjedde på forelesning da? :nysgjerrig: ← Jeg var på veiledning i dag. Jeg er bare sur. Mest fordi jeg har ikke kontroll på oppgaven min. Det er min feil, men jeg liker å skylde på ham. Så sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 1. mars 2007 #836 Del Skrevet 1. mars 2007 Dumme, dumme veileder/foreleser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 1. mars 2007 #837 Del Skrevet 1. mars 2007 Dumme, dumme veileder/foreleser!! ← Ja. Teiten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 2. mars 2007 #838 Del Skrevet 2. mars 2007 Seff skylder vi på den uberidioten av en veileder du har! Håper du får en fin helg (og oppgaven på rett kjøl igjen!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliannae Skrevet 2. mars 2007 #839 Del Skrevet 2. mars 2007 innom og terroriserer frem en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 2. mars 2007 #840 Del Skrevet 2. mars 2007 God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg