Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde79

Nå ligger jeg i senga til kjæresten min, med laptopen foran meg. :) Han kom hjem fra jobb i stad, men rakk bare å spise middag før han måtte fyke videre, skulle på no kurs-greier. Jeg rakk heldigvis å tafse på ham før han dro igjen, så nå gleder jeg meg til i kveld :sjarmor:

Var mye snø her gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde79
Mornings!

I går var eg generelt litt uggen, so eg tok ein døgndose med Kan Yang som det stod på glasset, pluss litt ekstra c-vitaminer og i dag er eg heilt fin!!

Siden det er du som har anbefalt Kan yang for meg lurte eg berre, bør eg ta ein dose i dag også trur du?? Sånn for å sikre meg liksom?

Håper at du ellers har ein fin dag  ;)

Så bra at du er helt fin :) Jeg vet egentlig ikke... jeg er sånn som lar være å ta mer når jeg føler meg fin, men jeg tror ikke det skader...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79
Hva Kan Yang? :klø:

Laaaanghelg på Fjellhamar, det hørtes helt greit ut.

Kan Jang var noe jeg fikk anbefalt av helsekost-dama en gang. Og det hjalp! Det er noe flytende man skal drikke, og piller. Hjalp meg mot feber og noe influensalignende greier. Slapp å dra til legen faktisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan Jang var noe jeg fikk anbefalt av helsekost-dama en gang. Og det hjalp! Det er noe flytende man skal drikke, og piller. Hjalp meg mot feber og noe influensalignende greier. Slapp å dra til legen faktisk. :)

Hmm... Jeg er jo småuggen ganske ofte vinterstid, kanskje jeg skal ta meg en tur til helsekost. Smaker det fælt? Er pillene tørre eller svære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79
Hmm... Jeg er jo småuggen ganske ofte vinterstid, kanskje jeg skal ta meg en tur til helsekost. Smaker det fælt? Er pillene tørre eller svære?

Smaker helt greit. Pillene er ikke så store. Kanskje du klarer deg med enten bare piller eller bare det flytende, hvis du ikke er kjempesyk. Ellers må du be om å få begge deler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger jeg i senga til kjæresten min, med laptopen foran meg. :) Han kom hjem fra jobb i stad, men rakk bare å spise middag før han måtte fyke videre, skulle på no kurs-greier. Jeg rakk heldigvis å tafse på ham før han dro igjen, så nå gleder jeg meg til i kveld  :sjarmor:

Var mye snø her gitt ;)

Ikke slit mannen helt ut da! :ler: Håper du storkoser deg, og måtte jo innom og ønske deg en god helg :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79
Ikke slit mannen helt ut da! :ler: Håper du storkoser deg, og måtte jo innom og ønske deg en god helg :):klem:

:klem:

No håper eg du har benytta deg godt av mannen din i langhelga di østpå, snart kjem du vel vestover til meg igjen  :kose:

Håper du har hatt ein fin søndag, får du noke morsdags-oppmerksomhet som stemor??  ;)

Natta

Nei, jeg har ikke fått noen morsdagshilsen, men det tar jeg ikke så tungt ;) På tirsdagen flyr jeg over til deg igjen :klem:

Sukk... ja...

Drømmen er hus der... helst barndomshjemmet som blir solgt om under ett år  :grine:

Må vinne i lotto  :forvirret:

Ååååå, trist å miste barndomshjemmet til noen fremmede... Er det for dyrt for dere selv om dere selger i Drammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Hilde79
Kan man?!?!  :overrasket:

Ja!! Hvertfall på Gardermoen. Det gjelder ikke alle varer, men hudpleie og sminke. Så ikke alkohol i den butikken. Jeg kastet meg over Biotherm-hyllene, og sparte hundrelapper. Det var store plakater hvor det stod "Vi garanterer Duty Free uansett hvor du skal; Bergen, London, Berlin etc.." Merkelig, men helt greit for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...