Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde79
Pøh, h*n ligger sikkert bare litt etter i utviklingen! Kan vel ikke være ynge enn deg og samtidig rekke å bli utdannet lærer vel, nei det er det verste jeg har hørt!

:ler:

På universitetet holder det med en master..... så kan man undervise. Jeg kjenner flere som er yngre enn meg og som har master... jeg er 27 og nettopp ferdig med 100-nivå.... :sjenert: Nei, vent... jeg tar opp et fag fra forrige semester... er ikke helt ferdig assa..... gamla.....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå må du komme tilnake snart, for nå går det over stokk og stein her. I natt drømte jeg at jeg møtte deg på backpacker-tur i nabolaget mitt, du og ei til som jeg ikke husker hvem var.... :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Hilde79

:vinke:

Så koselig å se at noen har vært innom dagboka mi, selv om jeg har vært arrogant fraværende! :sjenert::klem:

For å si det sånn; jeg har jobbet av meg ribbefettet. Og godt er det, for det har ikke vært så mye tid til å trene i det siste. Håper det ordner seg fra neste uke av. Og ikke nok med at jeg ikke har hatt så mye tid til å være innom KG, men jeg mistet nettet på hybelen min er periode!! Jeg var helt hjelpesløs!! I går kveld kom nettet tilbake, fordi manne-mannen min ordnet opp. :klappe: Alt løser seg når kjæresten kommer på besøk. Han sitter i senga mi nå... i undertøyet... :sjarmor: Derfor skal jeg oppdatere meg hos dere jentene mine i morgen.... Det har jeg ikke tid til nå..... ;)

Snakkes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt løser seg når kjæresten kommer på besøk. Han sitter i senga mi nå... i undertøyet...  :sjarmor:  Derfor skal jeg oppdatere meg hos dere jentene mine i morgen.... Det har jeg ikke tid til nå..... ;)

Snakkes  :klem:

:legrine: Ha en fortreffelig helg! ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...