Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Gjest *kosejoker*
Har det aldeles utmerket! :) Jobbehelgen min da! Men jeg har ikke akkurat verdens beste sosiale liv nå... ikke så mange som har kommet til byen enda.. så det gjør ingenting! ;) Hva med deg?

Det kommer seg vel etterhvert. Når skal du være med meg ut på byen? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde79
Det kommer seg vel etterhvert. Når skal du være med meg ut på byen? :sjarmor:

Garanterer du at det ikke blir turer i skog og mark???? :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Garanterer du at det ikke blir turer i skog og mark????  :sjarmor:  :sjarmor:  :sjarmor:

Vel.. ;) Vi kan jo prøve å holde oss til sivilisasjonen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Godt!  :ler:  Brun pub og whisky er sivilisert nok for meg! ;)

:ler: Høres bra ut! Nå er det nesten en uke siden jeg har vært ute :overrasket:

Juleferien gikk unna med brask og bram! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde79

Herregud så trøtt jeg er!!! Jeg har i hvertfall god samvittighet for jeg har trent, og i tillegg gjort litt styrearbeid. Så nå lager jeg middag. Laks for tredje dag på rad. Fikk abstinenser i jula, så nå er det bare å fråtse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det aldeles utmerket! :) Jobbehelgen min da! Men jeg har ikke akkurat verdens beste sosiale liv nå... ikke så mange som har kommet til byen enda.. så det gjør ingenting! ;) Hva med deg?

Nå falt jeg ut....................  :sjenert:

:ler:

Det er du ikke alene om!

Den derre Ipod'en din er en populær ting, leste nettopp om den i Woman og. ;)

Laks! :sikle: Hvordan tilbereder du den og hva har du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79
:ler:

Det er du ikke alene om!

Den derre Ipod'en din er en populær ting, leste nettopp om den i Woman og. ;)

Laks! :sikle: Hvordan tilbereder du den og hva har du til?

Det er fordi det er den kuleste iPoden i hele verden! :ler:

Hybel-laksen blir ikke så spennende tilberedt, siden jeg bare har en kokeplate og that's it. Det jeg gjør da er å sprøsteke den skikkelig hardt, etter å ha krydret med sitronpepper og dill og saltet litt. Den får da en hard brun skorpe, og inni er det en aldri så liten ustekt kjerne, som gjør at den blir saftig og god! Jeg har ris og salat til, bruker stort sett soyasaus oppå. Hybel-laksen er dritgod når den er så fersk som man får den her. Jeg gidder ikke lage hybel-laks på østlandet. Da ovnsbaker jeg den. Smører den inn med pesto og lime, danderer med alle slags grønnsaker jeg vil rundt, og dynker litt hvitvin over dem. Jeg liker artisjokker, brokkoli, squash og champignon til. Det er nyyyydelig. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79
Husket du å tøye ut? Det gjorde ikke jeg i går  ;)

;) Jeg husket det ja! Har gått på den smellen før, og da hadde jeg så vondt i kroppen etterpå, at jeg trodde jeg hadde influensa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Instruktøren på treningsstudioe mitt hevder at smertene vi føler dagen derpå ikke har noe med om man tøyer ut eller ikke. Uttøying er med på å forme musklene, mens man er støl i utrente muskler uansett. Men det er hennes ord da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Siden du tok turen innom meg, så måtte jeg jo tusle innom her også.

Nå har jeg faktisk skumlest gjennom de 20 første sidene i dagboken din.. Men tror jeg leste litt for fort.. for jeg ble bare fullstendig forvirret.. I det ene øyeblikket er det snakk og Oslo og kjæresten, og i det andre er det snakk om Fjellhamar og kjæresten.. Og jeg bare lurer.. har du mange kjærester rundt omkring!??!?! :sjenert::overrasket:Tror kanskje jeg trenger et par ting oppklart... :tunge1:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ~Alwa~
Instruktøren på treningsstudioe mitt hevder at smertene vi føler dagen derpå ikke har noe med om man tøyer ut eller ikke. Uttøying er med på å forme musklene, mens man er støl i utrente muskler uansett. Men det er hennes ord da...  :sjenert:

Utrente muskler, pføy :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79
Instruktøren på treningsstudioe mitt hevder at smertene vi føler dagen derpå ikke har noe med om man tøyer ut eller ikke. Uttøying er med på å forme musklene, mens man er støl i utrente muskler uansett. Men det er hennes ord da...  :sjenert:

Hmpf..... :sur:

:vinke:

Siden du tok turen innom meg, så måtte jeg jo tusle innom her også.

Nå har jeg faktisk skumlest gjennom de 20 første sidene i dagboken din.. Men tror jeg leste litt for fort.. for jeg ble bare fullstendig forvirret.. I det ene øyeblikket er det snakk og Oslo og kjæresten, og i det andre er det snakk om Fjellhamar og kjæresten.. Og jeg bare lurer.. har du mange kjærester rundt omkring!??!?!  :sjenert:  :overrasket:Tror kanskje jeg trenger et par ting oppklart... :tunge1:

Hehe! Jeg har nok omtalt Fjellhamar som Oslo, ja.... Siden jeg har hele mitt virke i Oslo når jeg er hjemme, og fordi det er 20 minutter unna med tog osv... Det går liksom om hverandre. Jeg har bare én kjæreste ;)

Halloise kvinne!

Er du tilbake i Bergen igjen nå? Koser du deg med ipoden din??

Her er jeg!! :) Og iPoden er min beste venn!!!!! Gjør regnværet overkommelig!

Utrente muskler, pføy  :sjenert:

Jeg skjønner ikke hva hun snakker om...................... :sjenert:

hørtes skikkelig god ut den ovnsbakte laksen din :sikle:

jeg vil oxo ha ipod :sur:

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...