Gjest Hilde79 Skrevet 3. januar 2007 #581 Del Skrevet 3. januar 2007 Godt nyttår til alle ja!! I dag fikk jeg min fine røde iPod!!!!! Jeg elsker den allerede!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 3. januar 2007 #582 Del Skrevet 3. januar 2007 I morgen drar jeg tilbake til Bergen...... det blir rart! Jeg vet at alt kommer til å være som det gamle når jeg kommer tilbake, sånn er det alltid, men det er den lille overgangen når jeg sitter på flyet som er rar. Samtidig som det skal bli godt å komme tilbake til hverdagen og begynne på det alle oppgavene jeg har. Jeg skal ha et møte nesten med en gang jeg kommer hjem, med noen samarbeidspartnere for neste semester, så det blir back in business umiddelbart. Jeg har også utsatt bachelor-oppgaven min til høsten, og tar heller filosofisk estetikk sammen med teaterestetikk. Jeg tror jeg vil fokusere på fenomenet "smak" fra et filosofisk perspektiv og dra det inn i kunstkritikk som jeg vil skrive om til høsten. Tror det blir sånn. Også har jeg tenkt litt mer på fremtiden angående master eller ikke master. Kanskje jeg tar en annen bachelor i medievitenskap i steden, og gjør perspektivet mitt bredere og ikke spisser meg inn på kun teater. Jeg vil jo gjerne satse på kritikk, og synes kulturjournalistikk høres spennende ut... Ja, det var noen tanker fra meg. Nå skal jeg kose med kjæresten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 3. januar 2007 #583 Del Skrevet 3. januar 2007 Innom for å ønske deg en god tur tilbake til Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 4. januar 2007 #584 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg har også utsatt bachelor-oppgaven min til høsten, og tar heller filosofisk estetikk sammen med teaterestetikk. Jeg tror jeg vil fokusere på fenomenet "smak" fra et filosofisk perspektiv og dra det inn i kunstkritikk som jeg vil skrive om til høsten. Tror det blir sånn. Også har jeg tenkt litt mer på fremtiden angående master eller ikke master. Kanskje jeg tar en annen bachelor i medievitenskap i steden, og gjør perspektivet mitt bredere og ikke spisser meg inn på kun teater. Jeg vil jo gjerne satse på kritikk, og synes kulturjournalistikk høres spennende ut... ← Er ikke så lett å velge, sliter selv med å velga hva jeg skal når jeg er ferdig om 1 1/2 år.. :klø: enten blir det - jobbe i markedsanalyse - jobbe i mediebyrå - jobbe i en butikk - ta psykologi -ta sosiologi - ta master vanskelig gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Alwa~ Skrevet 4. januar 2007 #585 Del Skrevet 4. januar 2007 God tur tilbake til Bergen, takk for hilsen i dagboken min og godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 5. januar 2007 #586 Del Skrevet 5. januar 2007 Godt nytt år, snuppa! (Sorry at jeg er litt seint ute!) Høres ut som dere hadde en fin nyttårsaften. Det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 6. januar 2007 #587 Del Skrevet 6. januar 2007 Takk for hilsener, jenter! Jeg har nettopp stått opp etter å ha sovet et par timer etter nattevakta. I natt våknet jeg så mange ganger, vet ikke hvorfor. Bare gjorde det. Beboerne var rolige, så det hadde ikke noe med det å gjøre. Det var mange planer du hadde, mee mee!! Er det så mange alternativer? Hva slags butikk er det evt snakk om? Jeg har stor tro på masse arbeidserfaring jeg da. I tillegg selvsagt. Å jobbe mellom bachelorgraden og mastergraden er ikke det dummeste man gjør. Det beste er selvsagt å få noe som er relatert til utdanningen. Men jeg har også fått tilbakemelding fra forskjellige mulige arbeidsgivere at det de liker med cv'n min, er at jeg har gjort så mye forskjellig. Jeg kjenner en som ikke har arbeidserfaring i det hele tatt... han har bare studert. Han er 24 år, og jeg lurer på hvordan det er mulig..... Anskaffelsen av iPod har forresten økt livskvliteten min betraktelig. Det er terapi å ha musikk på øret når man kommer tilbake til byen hvor det har regnet siden Brann tok sølv for noen måneder siden..... Regn er herved sexy. Det er Tom Waits-vær. Men her i byen kan man ikke drikke whisky hver gang det regner. Det går hardt utover leveren dessverre. Men, Tom Wais, jenter. Tenk Tom Waits. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 6. januar 2007 #588 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvem skal jeg tenke på når det snør da? For det gjør det nemlig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 6. januar 2007 #589 Del Skrevet 6. januar 2007 Tenk på Sivert Høyem, du vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 6. januar 2007 #590 Del Skrevet 6. januar 2007 Tenk på Sivert Høyem, du vennen! ← Da håper jeg at det snør i hele år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 6. januar 2007 #591 Del Skrevet 6. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 6. januar 2007 #592 Del Skrevet 6. januar 2007 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 6. januar 2007 #593 Del Skrevet 6. januar 2007 Hmpf... nå har jeg trent for første gang på tre uker. Det var ganske tungt må jeg si. Gleder meg til mandag, da har SiB åpnet for litt trening i uke 2. Hele programmet begynner i uke 3. Jeg vil begynne med step, yoga og core control. Hmm... jeg må inn på treningsforumet og spørre om noen kan fortelle om core control tror jeg. Jeg fant ikke å mye av det på nettet... men så anstrengte jeg meg heller ikke så mye... Prøve en gang til selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 6. januar 2007 #594 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg ska'kke fortelle deg det, men man må sikkert passe på å ha kontroll over core'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 6. januar 2007 #595 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg ska'kke fortelle deg det, men man må sikkert passe på å ha kontroll over core'n! ← Huff, og jeg som er så løssluppen når det kommer til core'n.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 6. januar 2007 #596 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvordan står det til her i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 6. januar 2007 #597 Del Skrevet 6. januar 2007 Huff, og jeg som er så løssluppen når det kommer til core'n.... ← Har du prøvd med bånd da? Kan være til god hjelp i startfasen det altså, ijaffall frem til dere snakker samme språk... tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 6. januar 2007 #598 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvordan står det til her i dag da? ← Har det aldeles utmerket! Jobbehelgen min da! Men jeg har ikke akkurat verdens beste sosiale liv nå... ikke så mange som har kommet til byen enda.. så det gjør ingenting! Hva med deg? Har du prøvd med bånd da? Kan være til god hjelp i startfasen det altså, ijaffall frem til dere snakker samme språk... tror jeg.... ← Nå falt jeg ut.................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. januar 2007 #599 Del Skrevet 6. januar 2007 Skjønner ikke at du kan forlate Fjellhamar gang-på-gang-på-gang. Må bosette deg der se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 6. januar 2007 #600 Del Skrevet 6. januar 2007 Skjønner ikke at du kan forlate Fjellhamar gang-på-gang-på-gang. Må bosette deg der se... ← Jamen, jeg bosetter meg der gang-på-gang-på-gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg