Gjest Hilde79 Skrevet 23. september 2006 #241 Del Skrevet 23. september 2006 Malina Har visst ikke vært så mye her inne i de siste dagene. Har ikke vært så flink til å holde meg oppdatert på hva som skjer hos dere... Har selvsagt vært innom KG, men har vært mer passiv i det siste. Kommer sterkere tilbake om en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 24. september 2006 #242 Del Skrevet 24. september 2006 hvordan går det på klatrekurs? morro? tenkte å melde meg på swing kurs en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #243 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg veit hvorfor hu plutselig skal lære seg å klatre ja Kan det ha noe med en tretopp å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 24. september 2006 #244 Del Skrevet 24. september 2006 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 24. september 2006 #245 Del Skrevet 24. september 2006 hvordan går det på klatrekurs? morro? tenkte å melde meg på swing kurs en gang ← Klatrekurs er kjempegøy!! I dag sleit jeg mer, for jeg var så støl i overkroppen siden i går! Men føler at jeg har sprengt noen grenser, og tør mer liksom. Og jeg er full av blåmerker på bena, spesielt knærne... hehe.. Jeg veit hvorfor hu plutselig skal lære seg å klatre ja Kan det ha noe med en tretopp å gjøre ← :hoho: *ler meg i hjel* ...men sånn utover det; ingen kommentar God morgen! ← God ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 24. september 2006 #246 Del Skrevet 24. september 2006 Jøss, er det mulig å bli så trøtt??? Har gjespet konstant siden jeg kom hjem i dag... Om fem dager kommer kjæresten min, og jeg er allerede stiv og støl og mørbanket før han kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 24. september 2006 #247 Del Skrevet 24. september 2006 Ha en fin uke, snuppa! Og kooos deg når kjæresten kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 24. september 2006 #248 Del Skrevet 24. september 2006 Ha en fin uke, snuppa! Og kooos deg når kjæresten kommer! ← Takk for det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #249 Del Skrevet 25. september 2006 *ser for meg krøkkete Hilde etter både klatring og noen runder i høyet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 25. september 2006 #250 Del Skrevet 25. september 2006 *ser for meg krøkkete Hilde etter både klatring og noen runder i høyet* ← Eller blant kvister og blader... hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 25. september 2006 #251 Del Skrevet 25. september 2006 I følge kalenderen min har jeg fri i dag, så jeg satser på at det stemmer. Så det jeg skal i dag er: - Trene (nå) - Lese (etterpå) - Henge opp plakater til onsdags-møtet (17.30) - Kultur-pils (18.00) Det var det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #252 Del Skrevet 25. september 2006 Digg dag hørtes det ut som!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 25. september 2006 #253 Del Skrevet 25. september 2006 Håper du har hatt en fin dag til nå, og får en koselig kveld i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 25. september 2006 #254 Del Skrevet 25. september 2006 Takk for det Jeg skal hvertfall drite i å skrive sånne lister hvertfall... det er nemlig ingen automatikk i at det faktisk skjer.... dessverre... Men det jeg faktisk HAR gjort er å vaske bad og gulv.... Og nå skal jeg drikke øl!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 25. september 2006 #255 Del Skrevet 25. september 2006 :misunnelig: Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #256 Del Skrevet 25. september 2006 Nammenam - burde egentlig ta en feirepils vi her!! Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 26. september 2006 #257 Del Skrevet 26. september 2006 Takk for det folkens I dag har vært en sløv dag. Etter forelesning prøvde jeg å komme meg opp på kontoret for å hente plakater, men fant de ikke. I morgen får vi besøk av Trond Viggo Torgersen i Studentersamfunnet. Det blir en særdeles festlig aften tror jeg;) Han er morsom. Les mer i denne linken: http://samfunnet.uib.no/index.php?vm=program&id=212 Om en times tid skal jeg på siste del av klatrekurset, så snart kan punkt nr. 50 på lista mi utføres på en trygg måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #258 Del Skrevet 26. september 2006 *skjønner at jeg må fortsette å gå tur på Fjellhamar selv om jeg flytter til Drammen* Nei, får få røvi opp a soffa'n å komme meg på sats jeg... Leeeeeeeenge sia sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 26. september 2006 #259 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg falt i veggen i dag Men heldigvis var jeg ganske så høyt oppe, så jeg gikk ikke i bakken. Men det var faktisk et skikkelig kick! Det er sunt å falle tror jeg, man skjønner at man er godt sikret, og at det er en grunn til at man sikrer som man gjør. Er veldig fornøyd med kurset, hadde to veldig dyktige instruktører. Fikk bratt-kort i dag, så jeg er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #260 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg falt i veggen i dag Men heldigvis var jeg ganske så høyt oppe, så jeg gikk ikke i bakken. Men det var faktisk et skikkelig kick! Det er sunt å falle tror jeg, man skjønner at man er godt sikret, og at det er en grunn til at man sikrer som man gjør. Er veldig fornøyd med kurset, hadde to veldig dyktige instruktører. Fikk bratt-kort i dag, så jeg er godkjent ← Godt du har trygghetsfølelsen!!! Vil du høre en historie som ikke gikk fullt så bra i en klatrevegg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg