Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor

Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Har dere hus på Fjellhamar, Hilde? Er det noe som facinerer meg så er det bebyggelsen der borte, så mange fine hus som ligger å klamrer seg fast i bergveggen. Jeg elsker å legge turene mine bort dit, ikke bare er det god trening med alle bakkene, men det er jo så utrolig mye flott å se på. Om jeg bare hadde hatt råd til et slik et. :sukk:

Ja, det er et hus oppi åsen der, med alle bakkene ;) Bor ikke aller høyest oppe, men litt bakker er det fra toget og hjem. Fin rompetrening ;) Kanskje vi treffes en dag jeg går tur med hunden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!! :)

Da har jeg faktisk tenkt å dra på biblioteket for å lese litt før forelesning. Dvs i ca fem timer!! Hehe... første steg på veien til å få litt sunnere studievaner. Helga har vært en sose-helg. Skal ikke skryte på meg noe der gitt ;)

Ha en fin dag, alle dere som er innom. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings!

5timer på biblioteket (!) før forelesning, det hadde ikke vært meg  ;) Føler jeg får gjort like mye hjemme som på lesesaler/bibliotek... Men jeg har etterhvert følelsen av at jeg er ganske alene på det området. Sitter selv på skolen nå og venter på å komme i gang, bare noen minutter igjen.

Ha en flott dag!

Det ble 3 timer.... hehe.. måtte orge meg no mer mat. Men jeg er fornøyd ;)

Ha en fortsatt fin dag!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan gikk det med lesinga? var 10 timer på skolen i dag :overrasket: så er litt sliten nå, men har endel jeg skulle lest..

Jeg klarte å lese litt etter forelesningen også, tilsammen ble det vel ca 4 1/2 time med lesing i dag... og etterpå var det en velfjortjent øl på Kvarteret med folk fra samfunnet... og jeg skal love dere... en øl var nok ;) hehe....

Edit: skriveleifings

Endret av Hilde79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å lese litt etter forelesningen også, tilsammen ble det vel ca 4 1/2 time med lesing i dag... og etterpå var det en velfjortjent øl på Kvarteret med folk fra samfunnet... og jeg skal love dere... en øl var nok ;) hehe....

Edit: skriveleifings

4 1/2 time :overrasket::klappe: flink du.. kan ikke du komme å tvinge meg til å lese. har så mye jeg skulle lest, men klarer bare ikke å sette i gang.

godt med en kald øl da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig trøtt nå. Er snart på vei inn på badet for å utføre kveldsritualet. Etter all lesingen og jobbingen i dag, har jeg nådd et slags antiklimaks... er litt deppa... kom plutselig.... også klarer jeg da det kunststykket som mange kvinner kan... å la det gå utover kjæresten.. Uff... kan ikke ringe ham nå, han ligge og sover. Det er vel det, jeg er sur fordi han sover, noe så absurd.... han skal jo liksom prate med meg nå... :sur:

Natta, hilsen trassige Hilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen trassige Hilde  ;)

Føler du deg litt mindre trassig i dag?? Håper du får en flott dag i alle fall!!

Hehe, takk :) Er ikke så trassig nå, det hjelper med litt søvn og gode drømmer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Så flott at humøret er bedre i dag.. Man skal ha litt sånne trasse dager også, det hører med det ;)

Må si jeg er mektig imponert over hvor flink du er til å lese :klappe: Det minner meg på at jeg bør tusle tilbake til bøkene mine jeg også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rare, rare været i Bergen. Regn, opphold, regn, opphold, plaskeregn, et lyn, et tordenskrall, regn, sol, regn, sol.............. I løpet av en halv time....... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg satt på bussen på vei ut av sentrum da... det var ganske nærme... jeg liker tordenvær! Ble skuffa da det ikke kom flere skrall!!! ;)

I dag skal jeg ha kontorvakt... må huske det... Hilde, husk kontorvakt!!

Ha en fin dag, folkens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...