Gå til innhold

Sniking i baderomsskapan

Fremhevede innlegg

Skrevet

Regne mæ sjøl som en normal og oppegåanes person, men har en liten "svakhet"... :ler: Når æ e på do hos folk, og baderomsskapan e i nærheten av doen, så har æ en tendens tel å åpne dem og titte inn i dem. Når æ gjør det, så åpne æ dæm så forsikti som æ kan, og ber tel gud om at de ikkje knirke... Har fortælt mange i vennskapskretsen om dettan, og alle påstår at de ALDRI gjør det... Det nekte æ og tru! E nok nåkka nysgjerrig, men trur det like masse dreie sæ om at æ kjede mæ når æ sett der - spesielt når æ skal gjøre nåkka som tar litt tid... :sjenert: No true vennan mine mæ me at det skal legge masse skrammel i skapan, sånn at neste gang æ skal på do hos dem, så bi æ tatt på fersken... :)

Forresten, e det nån andre her som har nån sånne type "svakheta" og førtelle om??? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tjo, det hender vel at jeg gjør det, og jeg går iverfall alltid ut fra at andre gjør det. Så medisiner og lignende, det er på soverommet ;)

Skrevet

Gidder du å skrive bokmål eller nynorsk?

Jeg ga opp etter to setninger eller no. :forvirret:

Skrevet

Jeg gjør det ikke - og regner ikke at mine venner/gjester gjør det heller.

Skrevet
Gidder du å skrive bokmål eller nynorsk?

Jeg ga opp etter to setninger eller no.  :forvirret:

Nei! Og æ begrunne det me at vil du førstå, så førstår du...

Skrevet

Nei. Jeg er ikke det minste interessert i hva andre mennesker har i baderomsskapene sine. Jeg lurer mer på hva jeg har i mine. (Ikke det stedet jeg rydder oftest, nei :ler: )

Gjest Gjest
Skrevet

Fornuftig, for da vil antall svar i denne tråden bli noe begrenset - og du vil få tid til å gjøre andre ting.

Skrevet

Det har jeg aldri gjort fordi jeg ikke har noen interesse av det, ikke mistenker jeg at noen som er hjemme hos meg gjør det heller.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har problemer med å se i andres skap om det er tomt for dopapir til og med, så NEI, det gjør jeg ikke.

Regner med at andre folk ikke gjør det hos meg heller.

Skrevet

Nei, og regner med at andre ikke gjør det hos meg heller.- Ikke at det er så fryktelig mye spennende der heller :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

De e'kje bærre snakk om å førstå, de e snakk om at de e irriteranes me dialekt på slike siå. De e en grunn te at vi har to skriftspråk, så koffer kan vi ikkje bruk dæm?

Du tar deg tydligvis til rette uansett ;)

Du skriver slik du vil selv om du får en høflig tilbakemelding om at noen har problemer med å lese det du har skrevet. Du kikker i andres baderomsskap, selv om det vanligvis er veldig intime saker som ligger i slike skap...

Om et brev ligger lett tilgjengelig på en venninnes bord, leser du det også om du får sjansen? Eller klarer du styre nysgjerrigheten din i slike tilfeller?

Gjest gjest1
Skrevet

Det har jeg faktisk aldri gjort tror jeg - og jeg er en nysgjerrig sjel altså!

Gjest Hot Brunette
Skrevet

SÅNT HAR Æ ALDRI GJORT ASSÅ. MEN DU KAN ITTJ SRIVE SLEKK Æ BLIR SÅ SLITEN I HOVEDE. DRA DÆ I NASAGRÆVET.

Skrevet (endret)

nei, det har eg aldri gjort.

eg skjønne itje heilt koffer eg ska gjør det?

tenk om du finne ting som du helst itje ville ha visst om personane så bor i huse?

kossen ska du klara å oppføra deg normalt ittepå då ovenfor personane?

tenk om du finne graviditetstestar, medisiner for klamydia, kreft?ka gjør du då?

spør å grave om koffer de har det i skapet sitt?

eg skrive me dialekt nå for eg tenkte du kansje skjønte det uanz hvis du absolutt ville lesa det ;)

Endret av ^me^
Skrevet
De e'kje bærre snakk om å førstå, de e snakk om at de e irriteranes me dialekt på slike siå.  De e en grunn te at vi har to skriftspråk, så koffer kan vi ikkje bruk dæm?

Du tar deg tydligvis til rette uansett  ;)

Du skriver slik du vil selv om du får en høflig tilbakemelding om at noen har problemer med å lese det du har skrevet.  Du kikker i andres baderomsskap, selv om det vanligvis er veldig intime saker som ligger i slike skap...

Om et brev ligger lett tilgjengelig på en venninnes bord, leser du det også om du får sjansen? Eller klarer du styre nysgjerrigheten din i slike tilfeller?

Joda, e faktisk eni i at man har to skriftspråk, og at det e dem man skal bruke i skriftlig kommunikasjon. Sjekke du de andre innleggan mine, så ser du at æ konsekvent har brukt bokmål! Denna gangen bynte æ å skrive dialekt før at æ rett og slett glømte mæ av, og da æ blei oppmerksom på det gidda æ ikkje bynne på nytt. Men at folk sei at de ikkje skjønne ka æ skriv, det påstår æ e TULL - det e snakk om å legge godviljen tel! Men før å unngå videre "førvirring", så går æ over tel bokmål...

Og nok en gang er jeg enig i det du skriver, jeg tar meg til rette! Har ABSOLUTT IKKE noe i andres skap å gjøre! På tross av dette har jeg ved flere anledninger kryssa den grensen og tittet i andres skap. Derfor spurte jeg om det bare er jeg som gjør det... Har i bunn og grunn vanskelig for å tro at jeg skal være et sånt unikt eksemplar at det kun er jeg som har gjort det. Heldigvis var det ihvertfall en gjest her som delvis innrømmet at det hadde skjedd...

Og nei, jeg leser ikke andres brev - holder meg til å titte i baderomsskapene!

Skrevet
nei, det har eg aldri gjort.

eg skjønne itje heilt koffer eg ska gjør det?

tenk om du finne ting som du helst itje ville ha visst om personane så bor i huse?

kossen ska du klara å oppføra deg normalt ittepå då ovenfor personane?

tenk om du finne graviditetstestar, medisiner for klamydia, kreft?ka gjør du då?

spør å grave om koffer de har det i skapet sitt?

eg skrive me dialekt nå for eg tenkte du kansje skjønte det uanz hvis du absolutt ville lesa det ;)

Har ingen problemer med å skjønne det du skriver eller å akseptere at du skriver dialekt, så bare du fortsett med det.

Ja, det er en mulighet for at jeg støter på ting som jeg absolutt ikke burde vite, og som jeg heller ikke ønsker å vite om den personen. Har ikke opplevd det til nå! Skulle jeg det, så får jeg late som ingen ting... Og ville ikke spurt og gravd om hvorfor de har saker og ting i skapet sitt... Som sagt, jeg har ikke noe i skapet dems å gjøre... :sjarmor:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg synes måten du skreiv dialekt på var lett og enkelt å lese. Det synes jeg ikke om de andre dialektforsøkene her. Jeg synes det er fint med dialekt når det skrives på en enkel måte (slik du gjør). Men du skjønner jo fort at dette nesten er en dødssynd for enkelte. Så det gjør du sikkert ikke igjen :ler:

Ellers så er nokk det verste jeg har gjort i andres skap å tjuvlåne hårspray eller hårbørsten :sjenert:

Skrevet

Er skittentøyskurven på badet så tar jeg så klart en titt.

Nei, jeg gjør nok ikke det, men jeg synes ikke at det er noe mindre frekt.

Skrevet
Jeg synes måten du skreiv dialekt på var lett og enkelt å lese. Det synes jeg ikke om de andre dialektforsøkene her. Jeg synes det er fint med dialekt når det skrives på en enkel måte (slik du gjør). Men du skjønner jo fort at dette nesten er en dødssynd for enkelte. Så det gjør du sikkert ikke igjen :ler:

Ellers så er nokk det verste jeg har gjort i andres skap å tjuvlåne hårspray eller hårbørsten  :sjenert:

Nei, som du ser så fikk jeg fort reprimande på det, så neste gang jeg blir ivrig og engasjert - og glemmer meg av, så skal jeg ta meg bryet med å forandre det sånn at folk skjønner hva jeg skriver :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg gjør det IKKE. Vil ikke vite hva folk driver med. Det kan være så mye personlig som ligger i folks baderomsskap; jeg tør rett og slett ikke :ler:

Som noen sa her; det kan være medisiner ingen andre skal vite noe om. Uff nei, vil ikke!

Hah! Jeg må være alle skap-glaneres drøm: har alltid ei av speildørene på skapet mitt åpent- så er det noen som vil titte, så titt i vei. Der er det jaggu mye spennende gitt!(Not)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...