Gå til innhold

Hjeeelp! Hvor fremkalle bilder på dagen?


Thomasine

Anbefalte innlegg

Hjeelp!!

Jeg trenger å få fremkalt bilder fra bilde til bilde på 1 -2 dager!! :overrasket:

Har gamle bilder jeg ikke er kar om å finne negativene til... :sjenert:

Hvor får jeg gjort det? Ikke Japan Photo i allefall... :sur:

Haster - skal være klart til jeg reiser på ferie til fredagen!!!

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjestemann_*

Hvis du er villig til å betale: Ta med bildene på en fotobutikk der de driver med fremkalling, så skanner de bildene for deg (hvis jeg forstod riktig) og skriver dem ut. Si at det haster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er villig til å betale: Ta med bildene på en fotobutikk der de driver med fremkalling, så skanner de bildene for deg (hvis jeg forstod riktig) og skriver dem ut. Si at det haster.

:Nikke:

Det var akkurat noe sånt jeg trenger...:)

Men hvilke fotobutikker er det som fremkaller selv og ikke må sende bilder videre?? I Oslo og Akershus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvor i Oslo/Akershus du bor, men er det i Oslo ville jeg tatt med meg bildet og gått innom de jeg fotobutikkene du ser på din vei. Hvis du har mulighet til å scanne det inn, så gjør det selv og brenn på en cd. De fleste fotobutikker har så du kan laste inn fra cd`en og få de fremkalt på dagen. Vet ikke om Preus foto kanskje scanner inn for deg. Eller FotoKnudsen. Finnes vel også mange som driver for seg selv, som er mer enn behjelpelige med slike problemer. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får de som regel fremkalt hos Elite Foto. Bestemmer selv om man vil ha bildene etter en time, eller om man vil hente de neste dag... Veldig kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får de som regel fremkalt hos Elite Foto. Bestemmer selv om man vil ha bildene etter en time, eller om man vil hente de neste dag... Veldig kjekt!

:) Elite har jeg ikke langt unna...skal dit og høre i morgen, jeg...;) Takk for tipset! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...