Gå til innhold

Hva skrev du i ditt første innlegg her inne?


Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Min tre første innlegg var om interiørkonsulentyrket (noe jeg ikke ble), om en reise jeg planla til Amsterdam og svar i en diskusjon om cannabis. Måtte nevne alle tre da jeg ser at de sistnevnte sammen gir et lite flatterende bilde av meg :forvirret:

Vel, vel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv også å legge noen hele salvieblader mellom svinefileten og spekeskinken før du helsteker den. Kjempegodt. :)

Det første jeg skrev var altså et matråd - ikke spesielt overraskende. :sjenert:

Men postet også i laaang tid før jeg registrerte meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så lenge siden at jeg husker ikke engang hva jeg kalte meg på den tiden. Har hatt utallige nick her inne - og vært der siden forumet var nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrev om røykeslutten min, og om hvor stolt jeg var som hadde sluttet. Nå har jeg begynt igjen. :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker "Kvinnen som kledde seg naken..." og anbefaler den gjerne til alt og alle... :)

HildeSol

Bibliotekaren in action... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg gjorde store øyne da jeg søkte på mitt brukernavn i det gamle forumet, men så kom jeg på at jeg jo har byttet navn :ler:

Mitt aller første innlegg var i 2000 og handlet om favorittprodukter, selvsagt på det gamle velværeforumet :)

Takk for link, Newt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var mitt første innlegg:

31.07. 17:56

Hvem er Gry?

Hei folkens,

Jeg er ny her; så derfor er mitt spørsmål: Hvem er Gry? Og hvorfor henvender dere, dere til henne angående innlegg?

;)

Og her er svaret:

Gry er meg, og det er jeg som har bygget opp Kvinneguiden og som er daglig leder og redaktør her nå. Tidligere hadde jeg KG som hobby, men i januar 2000 kjøpte ABC Startsiden seg inn og dette ble fulltidsjobben min (og vel så det..)

Håper du vil trives hos oss!

Om du vil vite mer finnes det noen presseoppslag her

Var vist i 2001.

Endret av Lillesøster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Heia Ninakanin!!!

Var jeg flink nå?

(Ninakanin har mast lenge på meg nå om at jeg må registrere meg, so here goes!)

Her var mitt første, jah :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Dette er mitt første innlegg som Bodillen:

De ansatte trives bedre i dag enn for et år siden - hvorfor sluttet de ikke da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg setter meg helst ved siden av eldre kvinner. De er minst skumle synes jeg. Ellers ville jeg nok valgt menn i alle aldre, før yngre kvinner (som meg selv). Rart det der.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Sjøl aner jeg ikke hva jeg skrev. Min første profil ble sletta for lenge, lenge siden.

Jeg gjetter forresten på at det handlet om oppussing eller sex. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg finner ikke mitt første innlegg... :tristbla: Har søkt på det gamle brukernavnet mitt i det gamle forumet, men får bare opp 13 innlegg der som jeg har skrevet, og det må være flere enn det. Kanskje jeg kalte meg noe annet helt i starten, men jeg aner ikke hva det kan ha vært.

Hvorfor står det ikke årstall i det gamle forumet, forresten? Det står bare dag og måned på innleggene mine der, men jeg tror de må være fra 2000 eller 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...