Lilith Skrevet 19. juni 2006 #41 Skrevet 19. juni 2006 Meg og ei venninne tatoverte oss faktisk i går. Jeg på ankelen og hun nordøst for musa (beste forklaringen vi kom på) slik at den ikke syntes engang i bikini, bare når hun er naken. Syns det var et fint og diskret sted jeg Mulig min var litt mainstream, men jeg har hatt lyst på på ankelen siden jeg gikk i 7klasse ← Jeg har en tatovering nordvest for musa Veldig fornøyd med det!
Frk. Stella Skrevet 19. juni 2006 #42 Skrevet 19. juni 2006 Jeg mener i Oslo, i gamlebyen. Husker ikke om det ligger i Oslo gate eller Munkegata, men det er ved St. Hallvards plass. Ble tatovert av en danske som het Bo, som var billig - men slurvete. ← Han har tatovert meg og! (og to venninner av meg) Jeg er iallefall veldig fornøyd med han og jobben hans jeg altså.....
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2006 #43 Skrevet 19. juni 2006 Synes på fremsiden på hoften er fint, jeg. Slik at om man har en lav bukse, så ser man den, men ellers ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2006 #44 Skrevet 19. juni 2006 Unnskyld at jeg bryr meg, men jeg synes bare at det er så utrolig tåpelig med tatoveringer! Joda, jeg er ikke 20 år lenger, så dere må gjerne avskive meg som gammal bitch. Men jeg ser litt for mange jenter/kjerringer på min egen alder som har tatoveringer. Gamle tatoveringer. Blå, misfargede - og så utrolig ulekkert. Hvis jeg skulle ha et jobbmøte med en representant for en forretningspartner, og dama har tatovering på innsiden av håndleddet - vel, jeg ville lurt veldig på seriøsiteten til firmaet da. Dere må gjerne si at det er blitt så vanlig med tatoveringer, at det ikke kommer til å oppleves sånn i fremtiden. Dere må gjerne tro det. Men trendforskerne sier allerede nå at det som kommer til å ha størst verdi om 10 år, det er ren hud uten tatoveringer. Så det er vel en fare for at det kommer til å bli en generasjon med kvinner om 20 år: Akkurat litt for gamle og med stygge tatoveringer, som blir forbigått av den nye generasjonen jenter (de som er babyer nå!), som er vellykkede og "rene". Ja,ja, det er bare kjerringpreik Men det er deres valg. ← Jeg er helt enig med deg, og det er derfor jeg i utgangspunktet ikke liker tatoveringer. Ang. håndleddet: hvis jeg får det slik jeg vil ha det, kan det bli såpass OK at jeg kan ha det litt synlig. Det viktige er at det ikke er noe ala kinategn på skulderen og slike ting.
-Fisken- Skrevet 19. juni 2006 #45 Skrevet 19. juni 2006 Kan jeg spørre om hvilket vers det er snakk om?
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2006 #46 Skrevet 19. juni 2006 Kan jeg spørre om hvilket vers det er snakk om? ← Det vil jeg helst ikke si, siden det fort vil gjøre meg svært lite anonym.
Knurr Skrevet 19. juni 2006 #47 Skrevet 19. juni 2006 Skulle bare si at jeg er veldig med på tankegangen din, Fraggel! Jeg hadde ikke lyst på en tatovering som verden kunne se, både av praktiske grunner (skulle jeg ha behov for å dekke den til) og fordi jeg ikke synes det er så fantastisk fint. Ikke på meg ihvertfall. Jeg har en tatovering bakpå øret. Den er det ingen som ser noensinne, men jeg vet at den er der. Det er et tegn som representerer noe helt spesielt for meg, og jeg er veldig glad for å ha den der. Det var ikke vondt, ikke dyrt og ble veldig fint. Tok den i London, så studio kan jeg ikke hjelpe deg med, men nordøst for musa var en fin plassering etter dine krav! Øverst i nakken har jeg sett - ei venninne tatoverte seg der, og barberte hårfestet tre centimeter opp for å dekke den til. Det ble veldig fint, og hun har også etpar verselinjer. Lykke til!
Sniglå Skrevet 19. juni 2006 #48 Skrevet 19. juni 2006 Jeg kjenner ei som har en på håndleddet, på innsiden, som du vurderer. Det er jo synlig, men det er faktisk ganske fint! :-D Og så så jeg en gang et bilde av en som hadde en knall gul smiley: under storetåa Ser ikke helt poenget, men morsomt var det likevel!
-Fisken- Skrevet 19. juni 2006 #49 Skrevet 19. juni 2006 Det vil jeg helst ikke si, siden det fort vil gjøre meg svært lite anonym. ← Den er grei Søren, jeg er så nysgjerrig av meg!
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2006 #50 Skrevet 19. juni 2006 Søren, jeg er så nysgjerrig av meg! ← Muhahhahaha!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå