Gå til innhold

God plassering for en tatovering?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg liker ikke tatoveringer. Det er mainstream.

Men, jeg liker tanken på å ''brennmerke'' meg selv med noe som betyr noe, og jeg har lyst til å skrive inn et vers som betyr veldig mye for meg.

Jeg lurer imidlertid på hvor i all verden jeg skulle plassere det. Det blir ikke så stort, jeg må få komprimert det mest mulig. Men hvor kan jeg plassere det?

Jeg vil ha det et litt utradisjonelt sted, hvor det ikke synes særlig godt. Kunne hatt det øverst på ryggen på en av sidene, under bakre skulder, men det er litt for vanlig synes jeg.

Har tenkt på innsiden av underarmen. Siden av halsen - men det er ikke særlig smart med tanke på synlighet og når huden eldes, I guess.

Andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

De sære:

Innsiden av rompesprekken

På venusberget

Fotsålene

Hodebunnen

De litt mer "normale":

Hoften

Brystet

Lysken

Skrevet (endret)

Tja, innsiden av låret ?

I håndflata (syns gjør det jo, men særlig vanlig sted er det neppe)

Oppå fotbladet

bak på hælen

På rumpeballen

Håndleddet, innsiden

Under øret

Endret av Pilar
Gjest gjest1
Skrevet
De sære:

Innsiden av rompesprekken

:overrasket: Den var litt drøy. :ler:

Under føttene kan funke. Ikke hodebunnen siden jeg har langt hår, men kunne plassert den i nakken, høyt oppe.

Tusen takk for forslag.

Skrevet

mulig jeg er sær nå altså, men hva i alle dager skal du med en tatovering dersom du ikke liker tatoveringer og ikke vil at den skal synes? :klø:

Gjest gjest1
Skrevet
Tja, innsiden av låret ?

I håndflata (syns gjør det jo, men særlig vanlig sted er det neppe)

Oppå fotbladet

bak på hælen

På rumpeballen

Håndleddet, innsiden

Under øret

Håndflata kunne faktisk vært kult. Oppå foten også! Innsiden av håndleddet var også et veldig godt forslag.

Takk. :-D

Don't do it  :sjenert:

Hva da? Og hvorfor?

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Dersom du ikke liker tatoveringer i det hele tatt, og absolutt vil skjule den for hele verden, så er det kanskje like greit å ikke ta en?

Dersom du skal ta under føttene så kan det bli problematisk. Sårt å gå, mulighet for infeksjon etc gjør det til ett litt upraktisk sted.

Jeg har sett tatoveringer i nakken til folk før. Det kan de bli veldig fine, pluss at det er ganske grit å skjule det dersom du vil.

Gjest gjest1
Skrevet
mulig jeg er sær nå altså, men hva i alle dager skal du med en tatovering dersom du ikke liker tatoveringer og ikke vil at den skal synes?

Som jeg skrev, jeg liker å merke meg selv med noe som betyr mye for meg (innholdet i verset jeg skal bruke).

Gjest Grønn Frosk
Skrevet
Håndflata kunne faktisk vært kult. Oppå foten også! Innsiden av håndleddet var også et veldig godt forslag.

De forslagene hørtes også veldig bra ut. Lukte særlig tanken på tatovering oppå foten. Kan tenke meg at det blir orginalt og veldig fint :)

Gjest gjest1
Skrevet
Dersom du ikke liker tatoveringer i det hele tatt, og absolutt vil skjule den for hele verden, så er det kanskje like greit å ikke ta en?

Dersom du skal ta under føttene så kan det bli problematisk. Sårt å gå, mulighet for infeksjon etc gjør det til ett litt upraktisk sted.

Jeg har sett tatoveringer i nakken til folk før. Det kan de bli veldig fine, pluss at det er ganske grit å skjule det dersom du vil.

Dere trenger ikke bekymre dere over om jeg skal tatovere meg eller ikke, den avgjørelsen skal jeg klare å ta selv. ;)

Godt poeng mtp infeksjoner og lignende under føttene. Enig med deg i at nakken nok er et lurere sted sånn sett.

Skrevet

Hvordan skal du klare å gå mens du lar tatoveringen lege seg, hvis du tar den under foten? :klø:

Gjest gjest1
Skrevet
Hvordan skal du klare å gå mens du lar tatoveringen lege seg, hvis du tar den under foten?

Jeg tror nok under foten er utelukket grunnet praktiske hensyn, ja. ;)

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Jeg fikk skikkelig lyst på en oppå foten selv når, jeg. Blir helt inspirert av denne tråden :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Bak øret? (Men det er veldig tynn hud der). :)

Innsiden av låret?

Under armen. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg fikk skikkelig lyst på en oppå foten selv når, jeg. Blir helt inspirert av denne tråden 

Hey, ikke stjel ideen!! Da må du si ifra når du har gjort det, så jeg kan finne på noe annet. :ler:

Gjest Grønn Frosk
Skrevet (endret)
Hey, ikke stjel ideen!! Da må du si ifra når du har gjort det, så jeg kan finne på noe annet.  :ler:

Du kan nok ta det med ro.. Jeg har lyst på, men er for pinglete av meg til å tørre :sjenert:

Endret av Grønn Frosk
Skrevet

Under navlen, over truselinningen (har der selv).

Over kjønnshåret, under truselinningen.

Rumpeballen

På "siden" av magen/ryggen (kanskje et stykke oppe, på ribbeina), altså der det ikke er mage og ikke rygg - der du setter hendene når du skal være litt streng.

Gjest gjest1
Skrevet
Du kan nok ta det med ro.. Jeg har lyst på, men er for pinglete av meg til å tørre 

Ja, det er jo ikke akkurat de beste områdene sånn sett heller; fot, håndledd... Pain. :redd:

Gjest gjest1
Skrevet

Takk for flere forslag, forresten.

Jeg går nok for enten oppå foten, undersiden av håndleddet eller inni hånda.

Nå må jeg finne ut hvordan jeg skal skrive det - på engelsk, som originalen, eller finne symboler /språk som betyr det samme, men som tar mindre plass? Jeg vet ikke i hvor liten skrift de får til å skrive bokstaver så det synes. Det kan jeg spørre om.

Ser for meg at det blir cirka 3 x 3 cm, max 5 x 3. :tenker og synser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...