Gå til innhold

Livet som kone..


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Høres ut som om du har mye å gjøre ja.

Syns det selv for tiden. Har noen innleveringer som ikke er ferdige som skal leveres denne uka :grine:

Men men. Så skal jeg jobbe to dager denne uka og så jeg får ikke tid til å gjøre noe.

men men sånn er det å være stundent.

Så har jeg ennå ikke fått behandlet søknaden min hos lånekassa, så jeg har jo null penger og det er og litt slit når man holder på å pendle. Det blir nok bra når pengene kommer. Da kommer jeg sikkert til å føle meg rik.

Nå skal jeg gå å legge meg.

Sov godt og lykke til i morgen på prøve.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi.. busy timeplan! :overrasket:

:klem:

Vi har stesønn fra fred ettermiddag til søndags kveld, pluss onsdag ettermiddag.

Er det lite system på det med henting og levering?

Tidlig frokost! :-D

Fikk ikke sove mer. Men deilig at jeg kan legge meg igjen når jeg vil det!

Håper prøven går bra vennen!

Åja det er halloween, kommer ikke på det... er lite tradisjon i norge..

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme fra en lang skoledag, er trøtt! :overrasket: Det regner og er skikkelig grått idag, så ikke så rart kanskje...Blir så påvirket!

Har hatt prøve, gikk greit men ikke så bra som jeg hadde håpet på. Fikk en 4 på den fra forrige uke. Helt ok det. ;)

Nå skal jeg bare spise, så skal jeg i stallen. Må ri alene idag, håper han ikke er så urolig da..

Amalie: Åssen går det med oppgavene? Kommer du noe lengre? Ikke bare bare.. :riste::ler:

Håper det blir noe penger fra Lånekassen snart da, det blir sikkert deilig når pengene kommer ja!

Epica: Det er lissom forskjellig hvilke dager vi har han hver uke, ettersom hvordan mannen jobber.

Men, vi har jo fast torsdagen da. Han hadde visst grått noe helt vannvittig da han leverte han i barnehagen idag...Visste at han ikke skulle bli hentet av pappaen sin, men av mammaen vettu... :tristbla:

Må løpe å spise jeg...

Kommer innom senere! :klem::klem::klem:

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her å koser meg veldig med blomkålsuppe, namm! :ler:

Har ridd i øse pøse vær. det begynte tilogmed å snø! I tillegg så likte hesten været like lite som meg, så måtte kjempe litt... Men, klarte å holde meg på iallfall. ;)

Har tatt et varmt langt og deilig bad etter rideturen og fikk tinet meg ned..

Er skikkelig trøtt kjenner jeg, lurer på å ta meg en "Grodag" imorgen, så jeg får jobbet endel med skoleoppgaver. Føler at jeg henger veldig etter, har MASSE som skal gjøres før fredag.

Nå skal jeg krype ned i sofaen med pleddet og Friends på skjermen. ;)

God kveld alle sammen!

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det kan ikke være lett å bli flyttet fra hjem til hjem... :tristbla:

Det beste er jo stabilitet.. å være fast i et hjem.

Stakkars.. :tristbla:

Å snø, jeg savner det!! :sjarmor:

Her blir det bare sludd....... :sjenert:

Idag skinner sola og blå himmel, helt utrolig etter så mange dager med regn!

Pledd, stearinlys, peis... Kos med vinter!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg tatt meg en fridag fra skolen, trengte det bare... :sjenert:

Har hatt rørlegger her som har sett på¨badet, nå begynner vi snart, denne uka håper jeg på!

Blir slitsomt å ikke ha dusj og vaskemaskin, men mulig vi kan sette vaskemaskinen på kjøkkenet imens da.. :ler: Får låne dusjen hos svigers i mellom tiden, de bor ikke langt unna.

Har gjort litt hjemme idag, pluss en brøkdel av det skolearbeidet jeg skulle ha gjort.. :sjenert:

Får bare fortsette når jeg kommer hjem ikveld,nå skal jeg nemlig i stallen! Blir kaldt å ri, men deilig å komme seg ut uansett. Blir fort mørkt men...

Venter bare på at mannen skal bli klar, han skal på øving til juleshowet og det er ved siden av stallen, passer fint. ;)

Skriver mer senere jeg.

Epica: Vet hvordan det er å ha foreldre som ikke bor sammen, som så mange andre også gjør devserre... :tristbla: Ikke bare bare for de små nei.

Rart å tenke på at du mest sannsynlig har prinsessa di i armene om te uker Epica! Hva tenker du om fødselen og sånn da? Vil du ha smertelindring osv?

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen..

Nå sitter jeg i huset til svigers å venter på mannen min. Stille og rolig, for det er ingen hjemme! Svigermor møtte jeg i døre, hun skulle nemlig på trimmen. ;)

Ridde tur i en times tid, var koselig. Var litt vemmelig, for det var litt glatt enkelte steder men, hestene skulle få brodder nå ikveld, så da hjelper det mye.

Har ellers endel igjen av oppgavene å gjøre, de skal leveres på fredagen. Har foredrag på fredag også, og det er grisevanskelig å finne stoff om emnet.. :sur:

Jeg ringte den ene jobben istad og sa at det rett og slett ble litt for mye for meg nå som jeg går på skolen. Var litt nervøs for å si det, men hun tok det kjempefint og forstod meg godt heldigvis.. ;)

Nå får jeg forhåpentligvis gjort mer skolearbeid i helgene også..Håper det. Er så mye. :overrasket:

Imorgen begynner jeg ikke før kl 09.45, det blir deilig!

Nå skal jeg lese litt i dagbøker.. :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skrive en liten oversikt over hvem jeg må handle julegave til:

1.Mannen (tror jeg skal kjøpe motorsag!)

2.Pappa: klær, evt noe til huset.

3.Bror 1:?

4.Bror 2: Cd, dvd el?

5.Søs : Klær?

6.Svigers: Mannen liker å kjøpe til dem...

7.Svoger 1: ?

8 Svoger 2: ?

9:Svoger 3: ?

10:Farfar: Julekurv med mat, sigarer osv?Bilde fra bryllupet?

11:Farmor: Bryllupsbilde?

12: Mormor: Bryllusbilde?

13: Forlover: Offwhite håndklær?

14: Venninner: Bryllupsbilde+ noe personlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nissekonekyss::nissekonekyss:

Greitt å lage liste ja. Jeg er snart ferdig! :danse:

Mannen tar seg av sin side av slekta og jeg min, dette året.

Lettest det! Så jeg ble fort ferdig! :-D

Må tipse deg om å handle over nettet, da blir du kjappere ferdig ;)

Høres koselig ut med hest.

Jeg har ridd kun en gang i mitt liv.

Godt du sa ifra om skolearb til jobben, så du ikke sliter deg helt ut.

Håper du koooser deg sammen med mannen ikveld! :klem:

Så du skrev at de fleste vennene dine har barn.

Ingen av mine har, og noen er single.. kjipt! bare et vennepar er gravide,,

Kommer til å savne venner å gjøre ting med, når vi får baby.. men men..

Kommer vel etterhvert. (alle er 30!...)

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som alle dine venner er skikkelig karrierekvinner Epica! :ler: Er folk sent ute der borte og tidlig ute her? Virker nesten sånn. :)

Ikke at 30 er SENT, men det er jo ikke tidlig heller.

Så deilig å være ferdig med julegavene da, flinke Epica! ;) Har du noen tips til gode linker da?

Den t.shirten du kjøpte til snuppa di var utrolig kul, den med rosa trykk(skrift) på, hvor kjøpte du den?

Vi har så sinnsykt mange å kjøpe til, så jeg må nesten begynne snart... Men, må selvsagt begrense det veldig da. Men, det er jo selvsagt ikke VERDIEN som teller heller synes jeg. Høres veldigklisje ut kanskje, men jeg mener det iallfall. :Nikke:

Gleder meg til Julehandelen hvert år jeg! Drømmer om å gå i ro og fred med julesang og duftende juletrær å finne masse fine dupeditter til mine kjære, meeeeeeen. Det er jo bare en drøm, i virkleigheten er det jo kaos med MASSE trafikk, køer og stressa folk overalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja DET er virkeligheten, julekaos! :ler:

Jeg kjøpte toppen i en butikk som heter SODA, der har de massssse kult! ;)

Digger rocka klær.

Ja de er treeege her syns jeg.. Jeg har alltid tenkt at jeg vil ha den første før jeg blir 30!

For de fleste vil jo ha 2-3 barn. og da bør man begynne snart....?

Blir interessant å se når de andre starter familie!

Vet at to vennepar prøver på barn (ikke nærmeste vennekretsen), men ingen har lykkes sålangt..

Et par har prøvd i snart 2 år!! :overrasket: Stakkars...

Vi trengte ikke prøve såmye nei.. :sjarmor:

Nettsider ja.. Komplett.no feks.. Spørs hva du skal kjøpe? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen..

Sliten idag. Var helt greit på jobb, men merker jeg er i dritthumør nå... Vi har begynt med badet, så alt er kaos i 2 etg. I Tillegg så det ut som et helvete på kjøkkenet og i stua da jeg kom hjem fra jobb. Verste jeg vet! :sur: Orker ikke si noe om det når mannen holder på med badet.

Har stesønn her også, ble med å hentet han hos moren istad, fikk sett det nye rommet hans og leiligheten de har flyttet i. Bare Spidermann over hele rommet sitt. :ler:

Nå skal jeg ut å ha meg en røyk, er forresten veldig spent på om tanta kommer neste uke...

Jeg er lissom så sulten hele tiden, men det kan jo være andre grunner til da. ;)

Vi har jo ikke prøvd så veldig med overlegg, bare lekt litt med tanken og "glemt" pilla litt og sånn.

Skal nok litt til før det klaffer se.

Epica: Du skal nok se vennene dine har kjempelyst på barn, når de ser prinsessa og deg skjønner du. Sånn er det alltid, det er jo smittsomt det der. :ler: Det har jeg sett flere eksempler på!

Har masse lekser å gjøre, skal ha et slags "nettmøte" med en fyr som skal hjelpe meg med info om emnet...

Hopper sikkert innom senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stesønn er også fan av Spiderman ;)

Dere hentet han igår kveld altså? Når legger han seg?

Her legger han seg 20. :)

Røyker du?...... :sjarmor:;)

Mannen har klart å slutte her, 3 dager nå! :hoppe:

Oioi........ jeg er SPENT.........om tanta kommer........ :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hå!

Idag har vært en kjempekoselig da egentlig. ;)

Mannen og jeg har kosa oss med hverandre og Friends (tv serien) på sofaen, og tok en hvil på ettermiddagen, deilig! Kjenner det er litt verre å stå opp om morgenen nå som det er så kaldt..

Mannen er kjempeflink på badet, har revet ned alt som er nesten, vi fant masse fuktighet i veggene!!!! :overrasket: DET skulle vi sagt til forsikringselskapet.... ;)

Skulle egentlig dusje hos svigers i perioden mens vi pusser opp, men naboen har en leilighet som står tom i 2 etg (med egen inngang) som vi får låne badet til helt som vi vil, har fått nøkkelen av ham å greier...Såååå snill! Koselig med sånne naboer. :):Nikke:

Jeg hjalp mannen med å knuse fliser på gulvet og synes det var kjempegøy :grine: så nå er jeg helt gåen i armen, skikkelig mannsarbeid!

Epica: Flinke mannen din! :danse: Jeg er desverre ikke like flink.... :sjenert: MEEN, jeg røyker adskillig mindre enn før da. ;) (plaster på såret!) :grine:

Slutter HELT når jeg blir gravid, eller før. ;)

Stesønn pleier å legge seg rundt 20.20.30 når han skal i barnehagen her også.

ALT dreier seg om Spiderman, han har en Spiderman tilogmed malt på veggen sin, vesker,klær, sko, koffert, spill, leker....ALT! :ler: Merker han får det meste av det han peker på hos sin mor ja.. Blir vel fort sånn tenker jeg, blir garantert sånn selv også, lett å si at en IKKE skal det men.. :sjenert:

Skal tidlig opp imorgen, har siste jobbehelg i hjemmesykepleiejobben, sa opp her om dagen for dte blir for mye med 2 jobber fant jeg ut. Skal jobbe fra 07.30 til 15.00 tror jeg..

Er alene hjemme i morgen, for mannen og bandet skal ha spillejobb utenfor Oslo..Får vel slappe av hjemme vel, skal ha senvakt på søndag så det er nok best. ;)

Nå skal jeg ta meg en røyk før jeg hopper til køys!

God natt! :sove:

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå sitter jeg her i sofaen sammen med min kjemprgravide pusekatt. :) Gleder meg til de små nøstene kommer til verden! Lurer på når...*utålmodig* :grine:

Har hatt dagvakt idag, var hektisk. Masse å gjøre, stress hele dagen men gikk ok. Har mi siste vakt der imorgen...Blir rart... :tristbla:

Svigermor hentet meg på jobben siden mannen er bortreist idag, så endte det bare med at jeg ble hos henne. :ler:

Vi har skravla, spist god mat, og drukket litt rødvin. :)

Var kjempekoselig! Hun passer stesønn idag, så jeg har vært sammen med han også.

Har hatt dagvakt idag, var hektisk. Masse å gjøre, stress hele dagen men gikk ok. Har mi siste vakt der imorgen...Blir rart... :tristbla:

Nå er jeg så trøtt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...Forresten...Tror det blir senga! :legrine:

Gleder meg til å legge meg under dyna... ;) Ei venninne lurte på om jeg ville bli med på fest idag, men var bare ikke i det moduset idag. Trengte en sløvelørdag.

:Nikke:

Gleder meg til mannen min kommer hjem. :hjerte:

Nå skal jeg sove snart.

God natt KGere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg å venter på mannen min, han er å kjøper seg pizza og jeg "bestilte" sjokolade. :ler:

Skal på jobb om en halvtime, så jeg håper han er rask! Må rekke jobben... Min siste vakt idag, har sagt de kan ringe meg om det blir krise og sånn da, så det gjør de nok. ;)

Men, skal bli så deilig å få en mindre ting å tenke på iallfall.

Nå må jeg på jobb!

Har ikke lyst... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufffff.. kjiiiipt med senvakt, håper jobbinga går fort! :kyss:

Psssssssst! Når du venter tanta.......?...... :sjarmor:

Hørtes kos ut hos svigermor ;)

Gleder meg til å ta noen glass rødvin igjen..... hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemme fra jobben...

Trist på en måte at dette var siste vakt, nesten så jeg angrer på at jeg sa ifra meg den faste helgen min.. :sjenert: Men, jeg sa at de måtte love meg å ringe når de trente hjelp....Savner enkelte av pasientene allerede jeg...De er så vakre... :gullengel:

Sitter å ser litt på Supermann sammen med mannen min jeg nå, ikke akkurat stygg! :legrine:

Var så koselig på jobben idag, satt å så på Åndenes makt hjemme hos en pasient jeg... :ler:

Fikk desverre ikke sett hele programmet meeeen, må prøve å få lastet det ned eller noe.

Litt spesielt siden jeg vet godt hvem personene som var med er. ;)

Pusen min ligger stor og tjukk foran meg på gulvet her, lurer på når kattungene hennes kommer til verden jeg... Gleder meg! :hoppe:

Kjenner jeg er litt trøtt, må lese litt før jeg kvelder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...