Gå til innhold

Livet som kone..


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært gift med min kjære Jonas i snart en uke, (imorgen).

Livet er fantastisk!

Må jo si litt om meg selv, jeg er ei jente på 22 år,elsker dyr, lever sammen med to pusekatter, ei kanin og kjære mannen min da. :hjerter:

Er bosatt i Sarpsborg. Vi kjøpte oss hus i Februar, kjempemoro!

Mannen maser ellers om at han gjerne vil ha barn snart, helst så fort så mulig! :grine:

Men, jeg er ikke helt ferdig med å være ung ennå.

Har planer om å begynne på skole til høsten for å omskolere meg, blir spennende å se hva som skjer! Er nå utdannet frisør.

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikveld passer jeg stesønn. Han har fått nytt dataspill av pappaen sin, så det er ikke mye jeg ser ham. Han kommer ned en tur innimellom når han vil ha litt godteri da. :ler:

Hverdagen bare flyr avgårde synes jeg. Hekt vilt å tenke på at jeg ble gift for nesten en uke siden allerede... :overrasket:

Deilig med en slik kosekveld også,bare avslapning på høyt plan med Mac'en på fanget og litt snacks.. :sjenert:

Koser meg iallfall! Har vært mye stress i det siste, vi har nemlig handlet endel nye møbler osv, så vi har derfor brukt mye tid på å plassere og skru sammen dem. Men, fint ble det! ;)

Vi er veldig fprnøyd..

Kjenner jeg er supertrøtt, blir ikke sent på meg idag tror jeg..

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk*

vil og gifte meg og ha hus og møbler og hage.....

Hvordan var det å bli gift da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Koselig med nye bekjentskaper. :)

Jeg hadde egentlig ikke tenkt så mye på akkurat den delen før jeg b le gift, jeg regnet med at ting ville føles på den samme måten, fordi jeg følte meg så bundet allerede....

MEN, det er en helt spesiell følelse...Iallfall for meg. Jeg føler meg mer rolig på en måte, og ikkeminst trygg...En slags indre ro som ikke kan forklares! :engel:

Gled deg, en vakker dag blir det din tur! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg kjempe mye....men jeg er ikke fridd til enda da :forvirret:

Hvor giftet dere henn da?

Jeg kommer vel til å gifte meg i Fredrikstad, men jeg er ikke så imponert over kirka der må jeg si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Onsøy så vi giftet oss der. Verdens fineste kirke synes jeg. :sjarmor:

Ellers hadde vi festen i et veldig fint lokale! :)

Har du vært i forhold lenge eller?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kirka der er jo kjempe fin da. Kjempe fin natur der og sånt syns jeg.

Snart 1 år "bare" :sjenert:

Men han er mannen i mitt liv. Og jeg hadde aldri tvilt hadde han spurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så KOSELIG da, sånn skal det være!

Man føler det på seg når det er den rette...Tro meg! :)

Vi har vært gjennom endel sammen, men sannheten er at det har bundet oss enda mer sammen, og har gjort til at vi nå står enda sterkere. :) Utrolig sterk følelse. ;)

Unner alle å få gifte seg med den de elsker mest... :hjerte::bryllup::hjerte:

Kansje du skal fri??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg vil så gjerne bli fridd til jeg da....

Men visst det ikke kommer innen 5 år så kanskje :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, er ganske så enig med deg AMALIE. :ler: Er nok litt "gammeldags" av meg på det området jeg også... :sjenert: Det skjer kanskje når du minst aner det, det gjorde det med meg!

Er du fra Fredrikstad forresten?Hvor? Nysgjerrig jeg.... :ler:

Nå er jeg trøtt...

Troe jeg må gå å kose puta mi nå.. :sove:

Mannen min koser seg vel på premierefest. Håper jeg! Gidder ikke sitte oppe å vente...

God natt alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra fredrikstad ja.

Gressvik.

Har lurt meg opp til senga mi jeg og. Men ikke klart å slå av dataen enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...Må si jeg føler meg en smule truffet, har kommet meg opp i senga eg også... Men dataen er fortsatt på! :grine:

Har jo den unnskyldningen at jeg ikke har vært noe særlig her inne de to siste ukene... :ler:

Får vel prøve å sove snart. ;)

Du bor sammen med foreldrene dine ennå eller er dere samboere?

Bare spør jeg jo, nysgjerrigper jeg. :sjenert:

Gleder meg til imorgen jeg! Har snakket en god stund med ei venninne på msn nå, og vi ble mer eller mindre enige om å drikke vin sammen imorgen.. Jeg skal jo se på mannen min spille, og vi skal prøve å få dytta inn henne til forestillingen også, selvom det er fullt..

Får krysse fingrene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å det hørtes hyggelig ut. Skal vel sitte hjemme jeg som vanlig.

Nei vi har enda ikke flyttet sammen. Så jeg bor da hos mamma igjen. Men vi håper på å kunne finne en ordning til høsten så det kanskje er mulighet for at vi kan flytte sammen. Men det får vi se på da. Jeg har jo ikke noe økonomi nå. Og skal kanskje studere til høsten. Ikke så lett det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hå..

Idag har det vært en slækk dag.. Har gjort litt husarbeid da, ellers ikke så mye.

Vi slapp løs Trampeline (kaninen vår) på plenen istad, og satt ute og kosa oss litt i sola. Deilig!

Etterhvert kom lillesøsteren min på besøk, og vi lagde pannekaker.

Hun har dratt nå da.

Nå sitter min kjære mann og jeg i hver vår sofa og bare sløver, han ser på fotball og jeg sitter med Mac'en. :ler: Deilig med en sånn lat dag innimellom... :)

Er litt trøtt idag, våkner alltid så tidlig når jeg har vært ute/på fest e.l dagen før..Og sover sekvsagt mye dårligere...Hadde bl.a flere mareritt.. :tristbla: Fikk heldigvis sovnet igjen da, våknet lissom kl 06.20! :overrasket:

Kanskje jeg skal ta en liten blund sammen med min kjære, han er åpenbart SLITEN idag.

Var moro på showet igår, fikk hatt med meg venninna mi også. Koselig! Flinke mannen min.. :hjerter: Blir stolt kone jeg. ;)

Det var han som fridde ja AMALIE. ;)

Tror jammen jeg skal legge meg litt nå, klarer nesten ikke holde øya åpne..*gjesp* :sove:

Hopper nok innom senere!

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da hyggelig at hun fikk blitt med da.

Må fortelle om hvordan han fridde da!!???

Det er jeg veldig nyskjerrig på. :)

Hatt besøk her og. Av storesøster da. Det var hyggelig. Fikk reisegaver :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi får krysse fingrene for at det går med deg som meg deg, Amalie 85, han fridde på 1-års dagen vår. (Da hadde vi bodd sammen en måned). Ellers er det skuddår om to år, dersom du bryr deg om tradisjoner :)

:velkommen: til nabolaget, Bethina, gratulerer med ny dagbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.....hmmmm. 1års dag ja. Det er ikke lenge til det bare 14 dager til det. Men jeg tror ikke han kommer til å spørre da. Vi har enda ikke bodd sammen en gang.

Men det hadde vært morro :sjarmor:

Du har ikke slete deg helt ut å være kone Bethina?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Abelille og Amalie... :) Tusen takk Abelille, hyggelig med nytt nabolag vettu.. ;)

Og Amalie, du har nok rett.... :sjenert: Jeg var veldig sliten DEN dagen.

Men, idag har jeg bedt svigermor om å sjekke ut om hun kan ordne meeg jobb på sikt der hun har jobbet før. Hun har nemlig nevnt det tidligere at hun kunne sikkert ordne meg jobb der, hvis hun gikk god for meg og de hadde noe ledig da. :) Hun skulle sjekke! Men, det blir jo ikke noe ennå, jeg har jo vært sykmeldit i hele 4 mnd snart, og var delvis sykmeldt før det..

Så igår hadde mannen og jeg en prat jeg trenger å begynne igjen...Han merker det på meg.

Nytter ikke å være 22 år og "housewife" som min amerikanske svigerinne sa til meg istad... :ler:

Tingen er jo at jeg ikke har klart pga ryggen, og jeg var senest på MR (røntgen) og sjekket nakken idag. Og jeg går fortsatt til fysioterapeut... Men, jeg blir gal av å gå sånn..Jeg bare MÅ ha noe å gjøre, så jeg ringte sjefen min istad. Og jeg skal begynne pent igjen, ved å jobbe to timer på onsdag og to timer på torsdag, og jeg GLEDER meg! Trodde aldrii jeg kom til å si det etter det rygg******* jeg har hatt men....Litt går jo an til å begynne med! :Nikke:

Blir rart også da..Får bare ta det i mitt eget tempo.

Skal lage ny plan fra uke til uke, det blir nok forskjellige dager jeg må jobbe... :icon_question:

Fikk besøk av ei tante istad, rart å kalle henne detda, for hun er bare 8 år eldre enn meg.. :ler:

Fikk kjempepene vinrøde Ranunkler av henne, min favorittblomst! Klippte håret hennes også. ;)

Nå får jeg gå ned å ta oppvasken...(litt VEL seint å holde på med slike sysler ja, men slik blir det av å gå sykmeldt så lenge!)

Imorgen skal vi til svigers kl 12, koselig.

God natt alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORRESTEN AMALIE!!!

Du kan lese om frieriet under "Silje skal bli kone" i bryllupstråden, der står det nøye beskrevet. ;)

:hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter::hjerter:

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...