MiNNieMooSe Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #221 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Hei igjen! Mannen min hentet meg på skolen isatd og vi hentet stesønn sammen. Dro å handlet litt, og orden med en sånn "dings" til oppvaskmaskinen, så nå kan jeg endelig slippe å vaske opp" manuelt"! Kjente jeg var i skikkelig dritthumør istad, sikkert en god blanding av hormoner og røykeslutt, jeg var så sliten og hadde så dårlig samvittighet for mannen min at jeg bare måtte gå å legge meg litt... Klarte bare å sove en halvtime da, kjenner jeg er så urolig i kroppen, sikkert fordi det er første dag uten røyk...Hååååper suget forsvinner etter ei stund.... :klø: Får heller tygge noen pastiller og sånn nå i begynnelsen.. SKAL klare det, og skal spare de pengene jeg ellers ville ha brukt på røyk hver måned, og bruke de på en fin ting til meg selv. Nå skal jeg tegne litt med stesønn, så lekser.... Endret 16. oktober 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 16. oktober 2006 #222 Del Skrevet 16. oktober 2006 Flink du er med røykeslutt! Det er ikke lett. Det vet jeg. Men det går. Er frustasjonen litt bedre i dag eller? Skikkelig dritt dag for alle det her tror jeg. Alle jenter jeg har snakka med i dag har vært i dritt humør eller er i dritt humør. Inkl meg selv (og mamma, det merka jeg så fort ho var inn døra her hjemme ) Kanskje det er noe spess i dag Flink du er som gjør lekser og sånt da. Jeg prøver hardt jeg og. Er nesten ferdig med alle oppgaver som vi har fått. Og det er litt deilig egentlig. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #223 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei Amalie! Har du sluttet å røyke også? Da vet du jo hvordan det er...Da er du i tilfelle flink som har klart det. Sant som du sier, alt har vært tæmt idag, kaldt og fælt og sånn... Sikkert kulda som griper inn på oss!? Flink du er som gjør oppgaver da, ikke lite dere har tenker jeg. Er det forresten mange i klassen deres? Eller er det ikke klasser? *nysgjerrig* jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #224 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har ikke vært så aktiv her inne nå, føler at alt går på skeie egentlig... Har ikke så mye positivt å skrive om heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. oktober 2006 #225 Del Skrevet 18. oktober 2006 har dere stesønn mandager også? uff da.. noe galt? samme greiene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 18. oktober 2006 #226 Del Skrevet 18. oktober 2006 Vi er vel øh.....43 i klassen tror jeg. Visst jeg ikke husker feil. Husker ikke hvor mange det er i den andre. Ja jeg er ganske flink. Men tilbakefall til røyking er det jo enda en fare for. Er ikke så lenge siden jeg slutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #227 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Så var jeg her igjen Epica: Litt bedre til sinns nå. Deilig... Har hatt noen vrirkelig tøffe dager mht alt egentlig. Altfor lite søvn, skolen krever sitt og jeg har altfor mye ansvar, skolen må være første prioritet uansett, ellers kommer jeg ingen vei. Må ta en avgjørelse på om jeg skal slutte å jobb i hjemmesykepleien eller i salongen.. Det er IKKE lett å ta det valget..Vil begge deler på sett og vis... Amalie: Hurra for deg som har klart deg til nå uten røyken da. Idag har jeg vært hjemme., fyret i peisen og sittet å lest en del. Har historieprøve på fredag. Har også vært å kjøpt meg en bukse, endelig noe nytt! Nå har jeg betalt masse regninger, deilig å bli kvitt dem. Vi hadde en god del penger på regningskontoen heldigvis, så vi ble ikke helt bankerott.. Mye utgifter denne mnd sikkert oppe i nær,ere 20.000 Har helgen å se frem til, da blir det KANSKJE en Ikeatur og jenteparty hos meg på lørdag. Lurer på hva jeg skal drikke...Er så lei vin, tror jeg skal kjøpe meg en flaske Bacardi Razz eller noe. Noen forslag????? Nå er jeg trøtt...Stripet håret mitt selv idag, så ikke ut, hadde ettervekst herfra til månen. Det ser bra ut foreløpig iallfall! Blir spennende å se det tørt... :smile: Nå skal jeg IHVERTFALL sove, begynner sent på skolen imorgen, jippi! God natt! : Endret 18. oktober 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #228 Del Skrevet 20. oktober 2006 Håper du får bedre dager med mer søvn og tid sammen med kjæresten! GOD HELG!! Jenteparty hørtes GØY ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. oktober 2006 #229 Del Skrevet 22. oktober 2006 busy fru? ble det paaarty? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #230 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei! Så kosellig at du holder liv i dagboken min mens jeg har vært busy Epica Har vært en aktiv, men veldig deilig helg. Var på Ikea sammen med tanten min på fredag, elsker å gå der. Siden vi bor så langt unna, så blir det ikke så ofte. Så blir det jo alltid slik at man gjerne handler endel når vi er der, mer enn man trenger og! Er jo så mye fint... Skulle ha noen skapdører til vitrineskapet vi kjøpt etter bryllupet, men det var SELVFØLGELIG IKKE PÅ LAGER! Fikk bare til det ene skapet, må kjøpe de andre i uke 45 for da kommer de inn igjen. Skal bli deilig å få dem iallfall, vil ha det ferdig til Jul! Kanskje jeg kan handle litt julegaver i samme slengen? *smart* Må jo komme igang med det også, ikke lenge til Jul nå! Igår hadde jeg jenter her, vi spilte singstarog hagge det kjempegøy.Dro en tur på byen også, mye folk! Idag har jeg gjort endel lekser, har to viktige prøver denne uka. Har besøk av svoger, han og mannen jobber i studio. Har sett på Friends og spist pizza også. Litt kos må det jo være på en søndag. Svigerfar var innom å hjalp mmannen å henge opp skapdørene også, blir fint! Nå skal jeg bare sitte her å lese litt i dagbøker og chille før jeg tar kvelden..Ganske trøtt.. :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #231 Del Skrevet 23. oktober 2006 Singstar virker morsomt! Håper jeg får anledning til å prøve det neste år.. Oioi... så mannen er klar for et sommerbarn neste år altså?... Det betyr dere må nå snart! UTEN piller! Forstår det er litt vanskelig å bestemme seg å gå for det vennen, særlig oppi studier og alt.. Men når er studiet avsluttet? Sikkert lurt å jobbe litt først... Men du er kanskje så babysyk før den tid.....? Godt å høre du har koooost deg i helgen vennen! Mannen reiser på jobbetur (igjen!) imorgen - tilbake fredags kvelden.. Heldigvis er det over når snuppa vår kommer Håper du får en fin dag! Hvordan går det med røykeslutten? (mannen prøver også...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #232 Del Skrevet 24. oktober 2006 Så var skoledagen oooover... Må lese til prøve imorgen, i Norsk. Er så stort pensum så det blir mye å lese på... Skal få litt varme i kroppen og spise litt mat og kanskje ta en nap på sofaen først, får lissom aldri nok søvn føler jeg. Trenger en hvil! Har hatt prøve idag i Biolgi, håper det gikk bra.. Strøk på matteprøven forresten Det var skikkelig nederlag... Pusen min er gravid tror vi! Hun har tjukk mage og spiser og sover hele tiden, vi leste på en side at kattene bør holdes inne den siste tiden før fødselen, så vi tør ikke slippe henne ut nå, siden vi ikke vet hvor lenge det er igjen. Det resulterte nettopp nå i at hun kom inn hit til meg (nå) satt seg på gulvet og tissa.. Protesterer hun eller er det hormoner? Hun har kasse i 1 etg som hun pleier å bruke.. :klø: Ikke vet jeg.... Må vaske iallfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 24. oktober 2006 #233 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hmmmm..... Hørtes kjedelig ut det at katta gjorde det ja. Kan ikke si jeg har noe mer lyst på katt nå nei..... Prøver å få fyr i peisen her for det er kaldt. Og prøver å gjøre norsk oppgave, men jeg er så lite motivert. Men det er deilig at "stesønn" er helt helt stille. Han sitter å perler og snakker med seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #234 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg har egentlig sympati for pusen min jeg Amalie, hun er aldri slik ellers så det er tydelig at hun vil ut. Stakkars, hun sitter i vinduskarmen å titter ut å sånn...Myyyyyyyh! Får vondt i hjertet. Stesønn min har også nettopp fått seg perlesett også, han digger det! Er du alene nå igjen Epica?Godt mannen blir mer hjemme når tulla kommer da. Røyk ja. Har ikke slutta helt, men røyker minimalt, og noen dager ikke i det hele tatt. I helgen røyka jeg en 10 pkn tilsammen, og da drakk jeg på lørdagen i tilegg. (røyker jo vanligvis masse når jeg gjør det!) ja! Har ikke tatt pillen på en uke jeg.... Ting kan fort skje! Blir jeg gravid nå, så rekker jeg vel AKKURAT eksamen... Har ikke sjekket ut så mye, men vet du noe om hva slags rettigheter man har som student/mamma? Blir jo litt spesielt siden vi er gift da. Men, jeg vet iallfall at man har krav på mer stipend. Er babysyk ja! Nå skal jeg legge meg litt sammen med mannen min, han sover som et barn. Har helt på bærtur døgnrytme han! Endret 24. oktober 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 24. oktober 2006 #235 Del Skrevet 24. oktober 2006 Så dere skal prøve? Eller har du ikke tatt pilla fordi du er lat??? Jeg vil og ha baby. Men kan ikke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #236 Del Skrevet 24. oktober 2006 oisann... har du "glemt" å ta pillene?... spennende... her står litt om å være student og gravid: http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/4799 Sover på dagene altså? Mannen hviler ofte etter jobb. Egentlig litt kjedelig.. Håper det skjerpes når snuppa kommer. wow, flink med røyken vennen!! Håper du har hatt en suuuuuuper tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #237 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Søren óg....Skrev et innlegg hr istad, men glemte vel å sende det da... Drev å bakte kake, så kanskje det var derfor.. Litt stressa! Skal i bursdag til farfaren min idag vi, han blir 87 år gml. Stesønn skal til svigermor imens, litt deilig det. Slippe at det blir noe pes fordi han vil hjem osv... Har ordnet og styret veldig i det siste, mannen har skrudd opp nytt garderobeskap på soverommet vårt, så jeg har MASSE klær å rydde opp i. Har kastet masse også. deilig å få det gjort. Men, det er jo alltid noe man ikke har hjerte til å hive da.... På skolen gr det unna også, som vanlig. Drittlei egentlig. Skal bli en seier å få ferdig dette året, gleder meg til det! Bare ikke jeg stryker i matte så.... Nå må jeg kle på meg bursdagsantrekket! Endret 29. oktober 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. oktober 2006 #238 Del Skrevet 29. oktober 2006 Kooose dere i bursdag! Ser ut som det er samme helg vi har stesønn, som dere Vi leverer han kl 18, hva med dere? Hjelper at han blir eldre faktisk... Har gått greitt siste helgene. Involvert meg mer. Har du hatt en fin helg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 29. oktober 2006 #239 Del Skrevet 29. oktober 2006 Håper du får en koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #240 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei på dere Epica og Shatika! Koselig med besøk her inne. Har spist koselig middag med mannen og stesønnen. Pytt i panne! Etterpå har jeg vasket flere lass med klær, som nå okkuperer halve stua på tørkestativene her.. Kjedelig når det blir sånne "skippertak", men det ble sånn nå mht at vi har satt opp ny garderope på soverommet. Blir fint! Ellers har jeg sittet å lest hele kvelden til en Biologiprøve imorgen, har lest i mamge timer, men det får gå som det går. Er så mange emner denne gangen...Blir helt sprø.. Kan det meste, men vet ikke hvor godt jeg klarer å formulere meg lissom, men men.. Var noen barn her som gikk "Trick or Treat" istad, så koselig! De hadde kledd seg ut som Spidermann og Dracula eller noe...Søøøte... Vi har visst stesønn samme helg Epica, vi har ham helt til imorgen, da leverer vi ham i barnehagen. Har hatt ham siden fredag. Vanligvis fra torsdag til mandag.Synes det er bedre enn når han blir levert hjemme... Mer system på ting lissom. Ikke så mye rutiner på det der ellers.. Bra du synes det går bedre nå som han har blitt større da! Nå skal mannen høre meg i prøvestoffet til imorgen, men han haaater å høre meg da, fordi han synes det er så kjedelig stoff at han blir trøtt av det! Da kan han jo få smake på hvordan jeg har det.. Denne uka blir busy, en liten oversikt for meg selv: *Tirsdag: stallen etter skolen, hjem å gjøre lekser. *Onsdag: Stallen --------------"---------------------- *Torsdag:Jobbe etter skolen 15.30-19.00. Lekser. *Fredag: FRI!( )Etter skolen. *Lørdag: jobbe hj.sykepl. 07.30-15.30 *Søndag:-----"------------15.30-22.30 Litt av ei uke... Jaja! Skal holde ut, heldigvis er skoleåret snart halvferdig. Skal bli såå godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå