MiNNieMooSe Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #201 Del Skrevet 12. oktober 2006 God morgen! Nå har jeg rettslære igjen... Fått igjen prøva, men uten karakter..Skal visst rette den selv. :klø: Tror ikke det gikk helt supert for å si det sånn. Trøtt idag, såvidt jeg klare å komme meg opp, ble litt sent igår ja.. Æsj, idag skal jeg nesten rett på jobb etter skolen, er alltid tiltak men det er somregel greit når jeg kommer dit da. Blir kæææsj av det! I helgen har jeg jobbehelg, skal jobbe fredagkveld, lørdagkveld og søndag dag.. Blir slitsomt, men bra med tanke på at de pengene jeg tjener på det får jeg i Desember og da er det HALV SKATT. Tar meg fri fra skolen imorgen, blir så lang dag hvis jeg ikke er før kl 23.00 på kvelden og drar kl 07.30 på morgenen... Har ikke så mye fravær heller, så det går nok bra. Nå må jeg jobbe litt her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #202 Del Skrevet 12. oktober 2006 Så var det kveld, har vært ute på cafe med ei venninne etter jobben, vi satt ute så nå er fingrene mine så kalde at jeg nesten ikke orker å taste... Brrr! Men, det var koselig! Imorgen kan jeg sove litt lenger enn vanlig, skal bli deilig! Men, huset er kaos så jeg må ta et skikkelig tak her imorgen, bare må.. Den ene dingsen til oppvaskmaskinen vår er gåen, så kjøkkenet ser ikke ut. Må vel ta "håndoppvask" imorgen da seh.. Det er noe dritt, spesielt nå som jeg har blitt vant med oppvaskmaskin! Men, må ha det rent å pent her når jeg skal jobbe heeeele helgen, orker ikke ha det sånn da, har ikke til til å fikse huset da heller. Nå skal jeg gå å legge meg SAMMEN med mannen min , det er lenge siden det! Ser han nesten ikke om dagen.... Gleder meg til det! :hjerter_rundt:Da kan han varme den kalde kona si litt, fryyyyyyyser! God natt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #203 Del Skrevet 13. oktober 2006 Deilig å kunne sove litt lenger idag. Har satt igang med å vaske klær, og skal snart beygnne på de andre oppgavene, slik at det blir fint til helgen. Veide meg på morgenen idag, jeg har jo vært veldig streng mot meg selv i en uke nå og spist veldig sunt og kun drukket vann og............Jeg har gått ned tre kg! Ble veldig glad, nå blir det lettere å fortsette også, når man ser at det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #204 Del Skrevet 13. oktober 2006 Flink husmor! Jeg må også ta et tak... 3 kg, ikke verst!! God helg snuppa! Er mannen så busy for tiden? Trodde det var kun helgene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #205 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Tjohei.. Har vært på senvakt, gikk bra idag. Litt nervøs var jeg jo, siden det er fredag den 13.. Skal på senvakt imorgen også, og så skal jeg passe stesønn når jeg kommer hjem fra jobb. Men, han sover jo da for kl er sikkert 23.00 når jeg er hjemme.. Jeg spurte mannen min om han kunne hente stesønn litt utpå dagen imorgen. Har nesten ikke sett ham denne uka, fordi vi har jobbet på tvers av hverandre. Sett hverandre sånn ca et par timer tilsammen i døgnet... Savner han jeg! Han dro nettopp på spillejobb. Epica: Mannen har vært i studio denne uka, med den skiveinnspillingen. Men, ellers jobber han mest helgene, riktig det. Denne spillejobben kom litt brått på for å si det mildt, men han tjener jo 8000 på to kvelder da. Han tjener mer på to kvelder nesten enn hva jeg som student har i mnd!!!!!! Har forresten ikke fått gjort halvparten av husarbeidet jeg SKULLE gjøre idag, vasket endel klær, og ryddet litt bare. Må nesten få tatt litt på formiddagen imorgen og litt på søndag. Fikk ikke gjort det, fordi før jeg dro på jobb idag så dro vi i banken og ordnet med masse ting og sånn, nye trekkdatoer, to kort til felles konto osv. Endelig er det gjort! Skl bli deilig. Brrr..Er så kaldt, jeg fryser nesten r*** av meg jo! Sitter her å "synder" med en liten melkesjokolade siden jeg har vært så flink i det siste..*knis* Nå skal jeg ut på verandaen å ta meg en etterlengtet røyk! Endret 13. oktober 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #206 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Endret 13. oktober 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #207 Del Skrevet 14. oktober 2006 Sånn! Da var siste senvakt for denne helgen over, deilig å komme hjem...Bare synd at mannen skal rett på spillejobb. Jeg er "avløser" for ham nå, skal passe på stesønn. Skal på tidligvakt kl 07.30 imorgen, så det passer jo helt fint det. Må nesten sove snart, så jeg klarer å stå opp SÅ tidlig imorgen. Står jo ellers opp tidlig hver dag, men nå som jeg har sovet litt ekstra i to dager så er jeg jo ute av den " kursen" med en gang... MEN, det blir jo deilig når pengene kommer da. Er skikkelig trøtt jeg, er ikke så lett å legge seg tidlig akkurat....Blir lissom ikke noe "liv" når jeg har denne jobbehelgen. Gikk fint på jobben idag da, hadde den samme ruten som igår, og da går det litt mer glatt fordi jeg husker det meste fra igår. Kjenner jeg trenger en eller annen sosial sammenkomst snart, hadde vært deilig! Har masse prøver til uka, iallfall matte på mandag og historie på Fredag. Det betyr at jeg må lese... Har ikke fått gjort noe mer i huset, men mannen sverget på at han skulle ordne litt her mens jeg er på jobb imorgen. Deilig! Sove snart jeg nå, tror jeg sovner på et blunk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #208 Del Skrevet 14. oktober 2006 Forresten,..... Mannen og jeg skal slutte å røyke på mandag, så imorgen er vår SISTE dag med å trekke den forferdelige tjæren ned i lungene.. Vil bli et sunnere menneske,er så dritt lei den FÆLE lukta av hender og klær, og ikke minst bruke så mye penger på DRITT! Jeg har regnet på det, og jeg sparer ca 1200 kroner i måneden på å slutte...Mannen sparer enda mer, for han røyker mye mer enn meg. O g siden vi har felles økonomi kommer vi til å merke det begge to. Blir sikkert tøft i starten, men vi får hjelpe hverandre. Ville bare meddele det her med dere jeg, så er det bare til å sende gode "røykeslutt" vibrasjoner. God lørdagsnatt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #209 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Oi..... Etter å ha sittet her å knotet en stund, så endte jeg visst opp som supermedlem! Noe jeg har tenkt på LENGE! Endelig. Endret 14. oktober 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #210 Del Skrevet 15. oktober 2006 Flinke dere er!! Håper dere klarer det! Bra den røykeboka, bare dumt jeg ENNÅ savner røyken... Tror nok jeg begynner litt igjen etter fødsel.. men men..! Skal prøve å holde meg unna! Før røykte jeg 10-15 til dagen, det vil jeg ikke igjen... Hvor mye røyker dere? Blir vel mindre nå som du er busy om dagene Jeg syns det er så DEILIG med røykfritt hus! Tviler på mannen noensinne vil klare å røyke, men nå har han vertfall kjøpt røyke CD - boka på CD ja Kjedelig å jobbe i helger... Håper dere får tid til hverandre mer, fremover ... Ha en suuuper uke vennen! ps. gleder meg til du også har baby i magen.. men blir vel en stund til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #211 Del Skrevet 15. oktober 2006 Må bare blåse ut litt...Mannen og jeg hadde en heftig diskusjon akkuat nå ang noe drittopplegg som er gjengangeren i forholdet. Jeg er så drittlei akkurat det og det mennesket dte gjelder at jeg spyr snart. Blir så forbannet! Han hisser seg opp minst like mye som meg og det ender bare med kjipt... Nå ringer han meg...*på tlf* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. oktober 2006 #212 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ånei vennen Gjelder det heksa?... Håper det ordner seg! Er slitsomt når det er noe som gjentar seg i forholdet, som dere krangler om endel.. Kanskje dere kan få snakket ut om det en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #213 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Hei Epica.. Du har helt rett, DET VAR grunnen til at det begynte, men tror egentlig problemet er noe annet...Oss og kommunikasjon, vi tenker så j***** forskjellig. Skjønner ikke hverandre, jeg føler at jeg gjør ting som har med det å gjøre, f. eks bursdagen MEN, det blir lissom ikke lagt vekt på. Det er de tinga jeg IKKE gjør som er poenget lissom, det skal legges vekt på. Han vil at jeeg bare skal synes alt er greit å fint og drite i alt som har med det å gjøre, bare godta ALT. Men, sånn er jeg bare ikke. Derfor mener han at jeg iallfall bør prøøøøve. Hvorfor i h****** skal jeg det? Og da lurer han på hvorfor jeg vil ha det kjipt, han menmer at det er jeg som VELGER det selv... Huff.... Dritt! Endret 15. oktober 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #214 Del Skrevet 15. oktober 2006 Sitter å sliter som h****** med matteoppgaver også , klarer det bare ikke. Har prøve imorgen og går igjennom de opgavene jeg vet vi kommer til å få, men jeg stryker garantert. Skjønner bare nada av matte! Skal spørre om jeg kan få spesialundervisning... Føler meg som en idiot som ikke skjønner det.... :icon_mad: :icon_frown: :icon_question: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. oktober 2006 #215 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei hei du! Det dere krangler om høres veldig veldig veldig kjent ut. Vet hvordan det er. Og vi tenker heller ikke likt.Hadde det ikke vært i fare for å avsløre meg skulle jeg sagt noen ting her inne jeg og. men men. Håper du har det bra ellers da? Er sliten jeg. Har vært på jobb både i dag og i går. Kjenner det ja. MEn er deilig å ha jobb igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #216 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Hei Amalie! NO OFFENCE, men det er litt godt å høre at det ikke bare er vi (ikke at jeg unner noen i verden det altså, ikke missforstå) som ikke tenker likt... Dert skal ikke være enkelt lissom! Skulle gjerne brettet ut hele historien her jeg, for det hadde vært så deilig med noen objektive svar, men jeg vil lissom være noe anonym også da... Livet er ikke enkelt... Endret 15. oktober 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. oktober 2006 #217 Del Skrevet 15. oktober 2006 Det er virkelig ikke enkelt. Jeg skjønner godt hva du mener med at du ikke unner noen det. Men det er deilig selv å vite at det ikke er bare vi som har det sånn. Får skrive en pm visst det blir for ille Eller så får du komme på kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #218 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Uffda vennen! Send meg PM hvis du vil snakke.. Jeg hadde ikke tålt at mannen hadde hatt mer med ex å gjøre (heldigvis har hun ny mann & unge med han, og gift)... De får diskutere evt ting ang sønnen, ellers hente & levere, thats it! Syns det er kjipt om du skal godta mer kontakt, om det er hva det går i...? Uansett, skal ikke skrive formye her.. Vi kan snakkes på msn eller PM hvis du heller vil det. Håper det går bedre idag! Endret 16. oktober 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #219 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Home for lunch! Epica og Amalie: Tusen takk for at dere er så søte Virkelig ikke enkel situasjon.. Det er ikke det at han vil ha noe særlig mer kontakt enn det, (i hans perfekte drømmeverden skulle han ønske at jeg ikke brydde meg om ho eller det i det hele tatt) men, han vil at jeg skal være så positiv til det også, han synes jeg blir en helt annen når vi snakker om det osv...Vil ikke utdype mer her, men sikkert ikke så lett for dere å forstå ut ifra dette... Vi snakka iallfall LENGE igår, det var deilig. Men, det er noe jeg sliter veldig med, så ett eller annet må til....Men HVORDAN? Over til noe positivt.. Nå har jeg to fritimer, derfor dro jeg hjem for å spise lunsj og for å gjøre leksene til siste økt idag. Hadde matteprøve idag, og det gikk så j***** dårlig! Men,men...Kanskje læreren får øynene opp for at jeg faktisk trenger mye mer hjelp på skolen i matte....? Det kom IKEA katalog (et slags hefte) i posten idag, blir jo helt syyyyyk....Vil ha så mye! Må få tatt en tur inn snart for å kjøpe skapdørene til skjenken vår... Ting tar tid! Nudler til lunsj nå...MmMm! Skikkelig studentmat, hahahah! Endret 16. oktober 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #220 Del Skrevet 16. oktober 2006 Kan dere komme fram til et kompromiss kanskje? Feks.. at både han og du bøyer dere litt? ...men... vet jo egentlig ikke hva diskusjonen mellom dere gikk ut på.. Ofte, så er det eneste man trenger, er støtte fra den andre. Jeg hadde en kjempekoselig helg med stesønn, ikke en eneste vond tanke & følelse! gjorde godt! håper det fortsetter sånn, siden vi nå skal ha baby.. at vi kan leve normalt liksom.. ah.. matte er no dritt!! jeg var eleeeendig i matte.. håper du får mer hjelp nudler ja, det er så typisk studentmat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå