Gå til innhold

nå har mamma låst meg inne på rommet igjen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trådstarter_*

GREIT. jeg skal knuse vinduet og håpe at noen reagerer over knuseet. jeg sliter hvis ingen merker det!! bare så dere vet det.

here it goes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Brette et papirfly, skrive på nr på leiligheten og "hjelp" å sende ut av vinduet?

jaaa!!! hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før?

tusen takk det skal jeg prøve. glad jeg leste dette før jeg tok vinduet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

... Og skulle det bli for kjedelig i lengden, så kan du jo sette i gang med å dokumentere at jeg er på kant med loven? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....en side med tidfordriv (spill?) slik at jeg får tiden til å gå??

Ja, du har jo KG da......nei, her er du jo allerede. Tja.... hva med 123spill på dagbladet.no -eller et chatterom...kanskje noen der bor i samme by som du og kan komme til din unsetning.....eller no sånt... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Du har ikke en blokkfløyte eller noe annet fælt liggnede på rommet da? Så kan du spille så høyt og skjærende du bare kan? Eventuelt spille høy musikk av et slag du vet moren din hater? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brette et papirfly, skrive på nr på leiligheten og "hjelp" å sende ut av vinduet?

:hoho: Dette tar jo helt av....

Hvor bor du da?

Kanskje en av oss som leser dette er i nærheten og kan hjelpe deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_trådstarter_*
:hoho: Dette tar jo helt av....

Hvor bor du da?

Kanskje en av oss som leser dette er i nærheten og kan hjelpe deg!!!

nå har jeg postet brevet. jeg skrev: hei. SOS. sitter innesperret i oppgang ** i ********. kan du ringe politiet. noen har sperret meg inne. se opp i etage 7. der sitter jeg i vinduet. rop hvis du får dette.

får se om noen kommer og ser den.

jo jeg har msn. men er relativt vennelaus og han ene som var pålogget er en jeg har blitt kjent med på IRC. følte ikke for å fortelle han dette. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva med sånn grave dype spor i sanden og legge ti kilo tunge steiner oppi og skrive LOST! , eh nei, jeg mener HJELP :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... noen har sperret meg inne. se opp i etage 7. der sitter jeg i vinduet. rop hvis .....

Virker som det er en hel bøling med folk - og ikke bare en "døddrukken" mor... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg postet brevet. jeg skrev: hei. SOS. sitter innesperret i oppgang ** i ********. kan du ringe politiet. noen har sperret meg inne. se opp i etage 7. der sitter jeg i vinduet. rop hvis du får dette.

får se om noen kommer og ser den.

jo jeg har msn. men er relativt vennelaus og han ene som var pålogget er en jeg har blitt kjent med på IRC. følte ikke for å fortelle han dette. :rodme:

Ville vel kanskje skrevet på lappen at det er moren din.... kan jo rissikere at bolitiet stormer leiligheten hvis de tror at det er en gal voldtektsmann som er der :sjenert: ... OBS: hva hvis noen finner den om noen dager etter at du har kommet deg ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med sånn grave dype spor i sanden og legge ti kilo tunge steiner oppi og skrive LOST! , eh nei, jeg mener HJELP :ler:

Hm.....tre problemer :

1. H*n bor i 7.ende etasje. Da måtte TS først gå NED for å hente steiner. Så bære de OPP og..nei, hallo..TS kommer jo ikke ut...

2. Skal være BRA heldig å finne SÅ mange steiner - store sådanne....for å stave hjelp. Hm...kanskje SOS hadde vært bedre??

3. Sand? Ehm..... ødelegger kanskje parketten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tråds
Virker som det er en hel bøling med folk - og ikke bare en "døddrukken" mor...  :forvirret:

jeg følte ikke for å utdype det på et papirfly. det høres jo ikke særlig troverdig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hm.....tre problemer :

1. H*n bor i 7.ende etasje. Da måtte TS først gå NED for å hente steiner. Så bære de OPP og..nei, hallo..TS kommer jo ikke ut...

2. Skal være BRA heldig å finne SÅ mange steiner - store sådanne....for å stave hjelp. Hm...kanskje SOS hadde vært bedre??

3. Sand? Ehm..... ødelegger kanskje parketten.....

:overrasket:

Prøver du å si at det mangler noe på logikken her? Uhørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_trådstarter_*
Ville vel kanskje skrevet på lappen at det er moren din.... kan jo rissikere at bolitiet stormer leiligheten hvis de tror at det er en gal voldtektsmann som er der  :sjenert: ... OBS: hva hvis noen finner den om noen dager etter at du har kommet deg ut??

det bryr meg egentlig ikke. håper egentlig at hun blir stevnet av staten for dette.

dessuten så er det nok litt for sent nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
... OBS: hva hvis noen finner den om noen dager etter at du har kommet deg ut??

ja det er for sent å tenke på nå. jeg har allerede sendt flyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... du får sitte der til du blir skikkelig lei. Er vel ikke så mye mer å si om denne saken. Hvis du ikke vil ha hjelp av noen kan det ikke være så alvorlig...

Du får gi oss en lyd dersom du virkelig mener at det er nødvendig så skal vi ringe politiet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...