wind-up bird Skrevet 14. juni 2006 #81 Del Skrevet 14. juni 2006 Har du ikke mulighet til å kontakte noen bekjente over internett? Du kan finne epostadressen til nærmeste politikontor på politiet.no, der kan du sikkert sende en epost og forklare situasjonen, så kommer det nok noen og hjelper deg.. (på politiet velger du "hvor vil du", så trykker du på ditt politidistrikt og til slutt velger du nærmeste kontor..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 14. juni 2006 #82 Del Skrevet 14. juni 2006 Prøver du å si at det mangler noe på logikken her? Uhørt. ← Mangler? Næhh...uhm..ikke mangler akkurat. Tråden her er jo heeeelt logisk i utgangspunktet så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Salamander :-) Skrevet 14. juni 2006 #83 Del Skrevet 14. juni 2006 Kan vi ikke ha en avstemning da? * Knuse ruten? * Kaste ut møbler fra rommet slik at det ser ut som et SOS tegn? * Fire seg ned fra 7. etg. med sengetøyet? * Prøve omvendt psykologi: si til moren at hun ALDRI kommer ut fra rommet... (da skal du se at døren åpner seg!!) Jeg stemmer for det siste...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2006 #84 Del Skrevet 14. juni 2006 Løsningen er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 14. juni 2006 #85 Del Skrevet 14. juni 2006 Dærsken....det er ikke den TING man får kjøpt på Internett i dag *sikter til Tispa's link* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 14. juni 2006 #86 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg regner med du flytter fra mamma nå TS, det er på høy tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #87 Del Skrevet 14. juni 2006 Hvis du betaler 5000 kr i mnd så bør du har råd til å leie et eget sted... Hvis hun har gjort det før, hva skal til for at hun låser opp igjen? Du kan jo ikke finne deg i dette her... Politiet kommer du selvfølgelig også i kontakt med over internett.... ← Vel, for 5000 kommer du ikke langt hvis du skal bo aleine. La oss si at du betaler 4500 i husleie... eller 5500 som min eldste har i husleie. Så kommer strøm, mat, reisepenger og alt annet i tillegg. Hjemme hos mor dekker vel de 5000 alt antar jeg. Men du TS, jeg ville uansett seriøst vurdert å flytte fra henne allikevel. Du kan ikke bo hos en mor som stenger deg inne på rommet ditt når du er 24. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. juni 2006 #88 Del Skrevet 14. juni 2006 flytt til et kollektiv. og kos deg med alle de gale beboerene der heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2006 #89 Del Skrevet 14. juni 2006 VIL du ut så KOMMER du ut! Så enkelt er det! ← Har du kanskje noen tips til hvordan hun skal klare det? 7.et er ganske høyt oppe. Jeg ville ikke prøvd å klatre ut av vinduet, og døren er jo låst. Antakelig går den også inn i rommet, de fleste dører gjør det, så da kan den ikke sparkes opp heller. Men det går kanskje an å å tak i både politi og brannvesen via mail? Jeg vet ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juni 2006 #90 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) om dette er en spøk så er den ikke MORSOM..... skjønner ikke hvorfor du ikka har flyttet før når det har skjedd før... er jammen på tide å komme deg bort fra denne døddrukken personen... går du ikke på skole? jobb? Endret 14. juni 2006 av laika77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. juni 2006 #91 Del Skrevet 14. juni 2006 Har du kanskje noen tips til hvordan hun skal klare det? 7.et er ganske høyt oppe. Jeg ville ikke prøvd å klatre ut av vinduet, og døren er jo låst. Antakelig går den også inn i rommet, de fleste dører gjør det, så da kan den ikke sparkes opp heller. Men det går kanskje an å å tak i både politi og brannvesen via mail? Jeg vet ikke... ← Jeg mener at dersom ts vil ut så kommer hun ut. Skrev ikke tips fordi mange andre har tips. Bla.a kontakte politi eller noen andre på mail eller via internett, knuse rute og rope etter hjelp o.l. Selvfølgelig er alle alternativene alvorlige, men mitt poeng er dersom hun VIL så får hun det til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2006 #92 Del Skrevet 14. juni 2006 Skal vi se... Ei helflaske vodka koster ca 250,- TS betaler 5000,- i husleie pr mnd. Det skulle bli ganske nøyaktig 20 helflasker vodka pr mnd. Er det ikke flott at barna finansierer foreldrenes alkoholmisbruk på denne måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #93 Del Skrevet 14. juni 2006 Hvis det finnes et vindu på rommet, så skjønner jeg ikke problemet. Enten kan du få deg ut gjennom det, eller rope etter hjelp... Tråden virker latterlig og usannsynlig, men jeg vet av ei dame som låste inn barna sine på det viset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #94 Del Skrevet 14. juni 2006 Hvordan kan du si at denne tråden virker latterlig og usannsynlig, når du allerede har hørt om noen som låste inn barna sine ? gjest 13:09. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 14. juni 2006 #95 Del Skrevet 14. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. juni 2006 #96 Del Skrevet 14. juni 2006 til alle dere "stakar trådstarter"-folk.. Et lite tips: Tråden er lagt på "skråblikk og generaliseringer". Hadde denne snuppa vært i havsnød hadde hun kanskje hatt vett til å legge problemet sitt ut på generell debatt eller samliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #97 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei Ninakanin. Du er bestemt i dag å du!!!! Litt vanskelig å ta denne tråden seriøst ja. Men Ts bør vel flytte vis hun har slike problemer med sin mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. juni 2006 #98 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei Ninakanin. Du er bestemt i dag å du!!!! Litt vanskelig å ta denne tråden seriøst ja. Men Ts bør vel flytte vis hun har slike problemer med sin mor. ← Ja jeg har en pekefinger-dag, må være skikkelig irriterende for alle andre her på forumet Men jo, jeg tenkte det var et lite poeng, da... Verd å få med seg, liksom Og ja, hvis dette er seriøst, og bare er total skivebom på forumsposting, så anbefaler jeg å flytte på kollektiv nok en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2006 #99 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei Ninakanin synes du gir et bra svar. Jeg bare måtte skrive til deg. Jeg er helt enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 14. juni 2006 #100 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei Ninakanin synes du gir et bra svar. Jeg bare måtte skrive til deg. Jeg er helt enig med deg. ← Oh, okay, takk skal du ha Yeeey, jeg fikk en snill gjest på min side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå