Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg også må tilstå å ha stjålet:

Penner (som oftest tatt med i vesken til et møte, og så havner de hjemme til slutt)

Kopier (vitnemål og attester)

3 plastmapper (til kopier av vitnemål og attester)

Tid - surfer på nettet, både etter ny jobb og ren fornøyelse, som dette.... Men når det er lite å gjøre, så er det lite å gjøre. Tror ikke akkurat jeg forsømmer arbeidsoppgavene mine (kjedelig og lite å gjøre her, derfor leter jeg etter ny jobb...)

Ja, og så tok jeg en postit-blokk en gang, men fikk så dårlig samvittighet at jeg tok den med tilbake. Vet ikke hvorfor, men de var i hvert fall ganske dyre en gang i tiden. Når jeg nå kjøper postit til privat bruk, kjøper jeg gjerne rosa eller en syk farge som ikke brukes på jobben slik at ingen skal tro jeg har tatt den! Bra nevrotisk, hva???

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Det hender jeg tar noen kopier til privat bruk, men ellers kan jeg ikke huske å ha tatt noe.

Men svigerinnen min ble litt snurt sist jeg hadde kjøpt papir til skriveren, for det kunne jo hun ha tatt med til meg fra jobben. :forvirret:

Endret av Sabine
Skrevet (endret)

Pappesker til flytting.

Endret av Gjest
Skrevet

Jeg jobber på sykehjem,så det hender det blir et plaster og noe slike ting en gagn i mellom,men ellers har jeg ikke så veldig bruk for tena lady og up`n go for 80åringer :ler::ler:

Skrevet

"Stjeler" kulepenner, men har ellers ganske god samvittighet. Drar nok mer som er "kjekt å ha" den andre veien -hjemmefra til jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...