SW20 Skrevet 13. juni 2006 #21 Skrevet 13. juni 2006 Kan jeg minne om at tråden ligger på skråblikk. Siden du tok den biten seriøst, sier det mer om dine fordommer og forutintate holdninger enn mine. ← Hmm, my bad. Da går jeg ut fra at det var generalisering og skråblikk fra din side.
Velvet Skrevet 13. juni 2006 #23 Skrevet 13. juni 2006 Nei, det har jeg aldri gjort. Jeg har da moral.
Gjest King James Skrevet 13. juni 2006 #24 Skrevet 13. juni 2006 Nei aldri. Kan få 3 års fengsel for og stjele fra den jobben jeg har.
Elanor Skrevet 13. juni 2006 #25 Skrevet 13. juni 2006 Jeg har vel fått med meg en og annen penn hjem som egentlig tilhører jobben, men på en annen side har et par private penner forvillet seg ned i roteskuffen min på jobben også. Men jeg knabbet med meg en teiprull med fult overlegg for ikke så lenge siden. Jeg trengte teip for å pakke inn en gave, og hadde ikke tid til å handle.
Gjest Pet Skrevet 13. juni 2006 #26 Skrevet 13. juni 2006 Har skrevet ut ting og tatt kopier. Har også frankert private brev et par ganger og tatt noen penner.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #27 Skrevet 13. juni 2006 har tatt med jobbpenner hjem og brukt private penner til jobbnotater. Tror det går ca opp i opp, mulig det har gått mer fra jobben og hjem enn omvendt. Jeg får begynne å føre regnskap
hilli Skrevet 13. juni 2006 #28 Skrevet 13. juni 2006 Jeg kunne vært i stand til å legge en penn i veska, men ikke andre ting tror jeg. Hvorfor i all verden stjeler folk dopapir?
Gjest Neffi Skrevet 13. juni 2006 #29 Skrevet 13. juni 2006 Har stjålet ved flere anledninger: binders penner blyanter viskelær limstift konvolutter skalpell Skulle skjære over ei list hjemme....
Pilar Skrevet 13. juni 2006 #30 Skrevet 13. juni 2006 Har skrevet ut ting og tatt kopier. Har også frankert private brev et par ganger og tatt noen penner. ← Me 2. Har brukt konvolutter til privat bruk også.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #31 Skrevet 13. juni 2006 En hel samling leksikon. Tok ved en anledning en kassettspiller. Ellers går det i småtterier ala post-it og det som dere andre nevner. Men jeg synker ikke så dypt å ta en dorull! Patetisk!
Knurr Skrevet 13. juni 2006 #32 Skrevet 13. juni 2006 Noen ganger ender ting i lommene på uniformen, blir slengt i skapet eller forviller seg oppi veska... Antibac for eksempel. Og latekshansker. Og kompresser, teip, sånne halvsterile plasttrekk til å ha på termometere, microlaxer... Og dosettglass, sånne små plastting. Bortsett fra Antibac'en var ingen bevisst. Det er ikke sååååå ofte jeg har bruk for avføringsmidler på privaten.
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2006 #33 Skrevet 13. juni 2006 Har vel fått med meg en jobbpenn eller to i årenes løp... Og fikk kleshengere av gamlesjefen min, så det er vel ikke tyveri... Og plasthansker, men da har jeg spurt først fordi vi trengte det når vi skulle male hjemme. Jeg er åpenbart veldig snill på dette området
Snasen Skrevet 13. juni 2006 #34 Skrevet 13. juni 2006 Men jeg synker ikke så dypt å ta en dorull! Patetisk! ← Ikke sant.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2006 #35 Skrevet 15. juni 2006 Jeg knabber kulepenner, konturlakk,markeringspenner,ark,permer, skilleark etc Doruller har jeg enda ikke tatt, men fikk en ide der Jeg tar kaffe også foresten
Gjest splæsj Skrevet 15. juni 2006 #36 Skrevet 15. juni 2006 Jeg tar kaffe også foresten ← Samme her, av og til flere ganger om dagen!
Gjest gjest1 Skrevet 15. juni 2006 #37 Skrevet 15. juni 2006 Jeg kunne vært i stand til å legge en penn i veska, men ikke andre ting tror jeg. Hvorfor i all verden stjeler folk dopapir? ← Fordi man har sluppet opp for dopapir hjemme og dette kommer man på akkurat når man skal låse seg ut etter en veldig sen overtid.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #38 Skrevet 20. juni 2006 Samme her, av og til flere ganger om dagen! ← Jeg mener KAFFEPOSER!
Malie Skrevet 20. juni 2006 #40 Skrevet 20. juni 2006 Hender ofte at penner og kniver blir med hjem i lommen ja, men de blir som oftest med tilbake på jobb dagen etter. Jobber i frukten, så eg knabber avogtil litt frukt i løpet av en arb.dag. Men smaksprøver er lov det! I tidligere jobb, så tok eg avogtil med med brød og boller etter stengetid, men det er vel bedre enn å hive det i bosset! Smågodt har eg knabbet og! Tror faktisk eg har "lånt" en dorull og en gang, da det var tomt hjemme, og eg hadde glemt å kjøpe før vi stengte. Uff, så fæl eg er!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå