Gå til innhold

Noen som har tatt årets første bad ennå?


Eponine

Anbefalte innlegg

Det har jeg! :hoppe:

Deilig vann i Oslo området ihvertfall nå! :)

Sikkert noen som var litt modigere enn meg også, men jeg fikk første badet i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madeline

Ja, jeg badet i går :hoppe:. Litt i kaldeste laget egentlig (10 grader), men med 30 grader i skyggen på land var det godt likevel. Det blir nok bading i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Ja jeg badet i et tjern i går, og det var jo helt ok temperatur! Tipper rundt 16 °C. Liker egentlig ikke så godt å bade i ferskvann, så i dag skal sjøen "innvies" for sommeren. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bader alltid før først mai, så ja, det har jeg. ca. 10 grader i innsjøen her da, men det er nok en del varmere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jepp, bada flere ganger i helga. Det var ikke akkurat herlig. Men det var deilig etterpå! Var såpass kaldt at når jeg først hadde mista følelsen i kroppen så var jeg uti en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Har ikke badet i sjøen siden det ikke er sjø her, men har badet i elva hver eneste dag den siste uka. Er svinkaldt, mister litt følelsen i kroppen når jeg først går uti, men det går seg til når jeg har vært uti en stund :) .

Endret av Fairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja har bada i elva her.. kaldt, men godt å avkjøle seg når det er så varmt i luften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det. Men det var så langt ned fra båten til vannet, og broderen hadde ikke festet badestigen enda. (Dårlig unnskyldning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...