Gå til innhold

Hva betyr det å være sexy, egentlig?


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Er det slik at enten har man det, eller ikke.

Sexy betyr vel ikke alltid for oss kvinner å ha den korteste kjolen, den dypeste utringningen eller den heseste stemmen...

Det å være naturlig er jo bra, men føler meg ofte bare så kunstig og kjedelig når det kommer for mange mannfolk rundt meg... glemmer liksom hvordan jeg egentlig er, og sexy????

det vet jeg ihvertfall ikke!

Klart jeg som kvinne kan se når andre kvinner oppfører seg sexy.

Pene jenter i fint tøy med akkurat passe utringning til å se en begynnende kløft i livlig samtale med det motsatte kjønn en sen kveld på byen...

dette er jo opplagt.

Er det forskjell på sexy og sensuell?

En mannlig kollega av meg har sagt at det mest sensuelle han kan huske å ha sett:

er en vakker mor som ammet sitt barn, mange vil si at dette ikke har noe med sex, men det er sensuelt og rent...

dette innlegget ble ikke slik jeg hadde tenkt meg, men spørsmålet er vel om at jeg og mange andre kvinner kan være sexy, uten at vi tydlig byr på oss selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg forstod det liksom som at du tenkte på sexy som noe annet enn rent utseendemessig?

Joda det kan dere. Godt humør og et sjarmerende smil kan faktisk være ganske sexy. Hmm merkelig at jeg tenker på smil som noe annet enn utseende =)

-S-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En person som har tatt vare på kroppen sin og ikke er flau over den, samt lar seg rive med av sensuelle følelser og lyster.... kanskje den er sexy?

Edit: Utringning har for meg veldig lite med det å være sexy å gjøre egentlig :)

Endret av SW20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest d'Arc
En person som har tatt vare på kroppen sin og ikke er flau over den, samt lar seg rive med av sensuelle følelser og lyster.... kanskje den er sexy?

Hu hørtes litt gæærn ut :eeeh:

Men det var ikke så verst!

Endret av d'Arc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu hørtes litt gæærn ut :eeh:

Haha! Ikke sånn ment...men ikke prøver å undertrykke det faktum at han eller hun kunne tenkt seg litt fysisk kontakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er såååå mange måter å være Sexy på--- Øyne,bryst,rompe,bein stil,sjarm og av og til måten jenta oppfører seg på og også klesstilen - men ikke nødnendigvis den lettkledde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 9Mann

Sexy-begrepet favner etter min mening en personlighet, og ikke så mye påkledning.

De fleste kvinner som mest sexy når de ikke går inn for å være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kvinner som mest sexy når de ikke går inn for å være det.

Hehe, du er inne på noe der! Å lage trutmunn og stille seg med knekk i hofta gjør ingen spesielt sexy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ja jeg tror det er noe sånn... at om man ikke stresser med det, så kommer det av seg selv. Jeg får relativt ofte høre på byen at jeg er sexy, men det er ikke noe jeg går inn for i så måte. Om jeg får komplimenter så spøker jeg dem bort, gjerne med et stort glis og sier "haha ja ikke sant!" mens jeg rødmer og ler og ser i gulvet og vet ikke helt hvor jeg skal se :ler:

plutselig blir jeg kalt sexy! :overrasket:

Mens ei venninne av meg er DRITfin, hun er nydelig! Men hun stæsjer seg alltid opp og har en overlegen mine og snakker om modellkontrakten sin. Hun, derimot, får ikke høre det på samme måte... Jenter synes hun er sexy, men kompisene mine liker henne ikke :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lillemor43

Du er sexy når du har utstråling og selvtillitt. Dette gjelder begge kjønn :) Min mening iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Du er sexy når du har utstråling og selvtillitt. Dette gjelder begge kjønn :) Min mening iallefall

:Nikke:

ja selvtilliten er viktig! uten selvtillit kan selv de peneste være usexy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chantal
Sexy blir du når du tenker sex. Da får du den gløden som Ninakanin snakker om.

Jeg har også hørt dette. :)

Hvis man går rundt og tenker sex får man jo ofte "blikket", og det er mye man kan utstråle som andre kan snappe opp.

I det store og det hele så er det nok selvtillit og karakter som er avgjørende for om en er sexy eller ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...