Gå til innhold

Siams svangerskapsdagbok 2

Siam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest marthepia

Må innom å sjekke om noe har skjedd. Hun har noen timer på seg enda da ;) Hvis hun ikke kommer i dag må jeg tippe på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sjekker! ;)

Og lykke til med foedselen, i tilfelle jeg ikke rekker innom foer det skjer! Synes ikke det virker lenge siden det var Oliver vi heiet paa, jeg! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sjekker! ;)

...jeg heia også på Oliver! Var gjest her på KG i laaaaaaange tider, før jeg registrerte meg...

Håper du sover godt nå, og lader batteriene! Snart kommer hun! :hjerter_rundt:

Ha en kjemefin fastelavenssøndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Fremdeles ingenting som skjedd? Kan jegtippe på nytt? Tipper hun kommer den 20. jeg da ;)

Lykke lykke til med fødselen! Håper alt går bra og at dere koser dere masse når hun kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her har det ikke skjedd stort... :frustrert:

Vi har vært hos svigersene siden i går, de ville så veldig gjerne passe Oliver. :) Så vi tok en tur på kino i går. Det er lenge siden, det! Så "Natt på museet" og den var helt grei. Vi valgte den korteste filmen, for jeg mistenkte at det ikke var noe særlig å sitte timesvis i et kinosete. Og det var lurt, for på slutten verket det bra i korsryggen... Men det var jo deilig å komme seg ut en tur, da.

Lillejenta holder på fælt nederst i magen til tider, jeg hadde på følelesen av at hun var på vei ut en stund i løpet av filmen.

Og det er masse stikninger. Ganske vondt til tider.

Og bekkenet blir ømmere og ømmere. Nå kan jeg bare gå korte skritt, og jeg kjenner det bra i symfysen når jeg går. Så kroppen min begynner vel å bli klar for fødsel nå?

Vi får i alle fall en gullgris, da. ;)

Oliver har blitt syk. :forkjola: Han hadde 39.3 i går kveld og selv om feberen ikke har blitt noe høyere siden da (den var heller lavere tidligere i dag) er han i litt dårligere form. Så mannen har vært ute og skaffet paracet stikkpiller til han, så nå håper jeg han blir i litt bedre form for en stund.

Jeg hadde virkelig trodd at lillejenta skulle ha kommet ut innen i dag, men det ser jammen dårlig ut. Så nå ser det ut til at jeg rekker ul-timen på Ullevål på tirsdag. :sur:

40+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det bare meg som ikke skjønner hva en gullgris er... :sjenert:

I dag begynner et nytt kinesisk år, og dette året er gullgrisens år. Dem som blir født dette året vil bli ekstra lykkelige, sunne og rike...

Det er 60 år siden siste gullgris-år, så de kommer ganske sjeldent.

Skal se om jeg finner linken....

Fra Aftenposten

Endret av Siam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... hadde håpet for din skyld at jeg tok feil, men kanskje jeg vinner tippingen allikevel... sa jo at jeg hadde en følelse på det!!

Lykke til, jeg følger spennt med!!

Hils skjønne Oliver fra oss, og si god bedring.

:klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her trengs det masse fødevibber, Veronal, for nå er jeg skikkelig fødeklar og blir gaaaal om det ikke skjer noe snart. :sur:

shy: jeg syntes også at du gjettet en lovlig sen dato... Men det ser ut til at du blir av de nærmeste. Håper du har rett, faktisk. Håper det setter i gang i løpet av natten. Ikke at det er noen tegn til det, men det kan jo plutselig bare begynne.

Og alt er tilrettelagt og klart, så bare kom ut, lillejenta!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du henger fortsatt tappert med, ser jeg... :kose: Hold ut, det er ikke lenge igjen nå! Hvordan er formen idag? Jeg kan gi deg litt av vondtene mine, hvis du vil ha...?

Jeg får også en gullgris! :hoppe::sjarmor:

God :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting skjedde i natt.

Har vært på akupunktur, og i dag har jeg hatt litt murringer. :hoppe:

Men det er laaangt igjen til det er noe ordentlig, så jeg får bare smøre meg med det jeg har av tålmodighet. Har vel hatt 4 tak i dag, og de har vart omtrent 10-15 sekunder. Så om det fortsetter i denne farten, tenker jeg vi har lillejenta her til helgen. :sur:

Mamma har kommet og skal være her til onsdag, så det hadde passet kjempebra om det skjedde noe nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med murringer etter akupunktur, og de takene du har hatt da! :hoppe:

Krysser fingrene for at det tar seg opp, og at jenta deres snart melder sin ankomst! :Nikke:

Hvor mye betaler du for en akutime? Og hvor settes nålene? Er det vondt?

...liker ikke nåler, jeg :sjenert: , men har veldig lyst til å prøve akupunktur allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er det nærmeste jeg har vært noe action, så det er jo litt spennende.

Jeg betaler 300,- for hver time, og vanligvis holder det med 4 behandlinger.

Hun har satt 3 nåler på føttene, 1 på hånda, en mellom øynene og en på magen. Nålene har gjort litt vondt på meg, men de fleste merker det ikke.

Min jordmor anbefaler det varmt, og det skal føre til at åpningsfasen og fødselen skal gå greiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange nåler...!? *grøss*

Her i nærheten, har jeg ikke finni noe billigere enn 500,- pr gang, og det syns jeg er litt dyrt... :sjenert:

Jeg har hørt mye positivt om akupunktur, så jeg er veldig frista, men klarer ikke bestemme meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Ikke noe som har skjedd på den fronten?

Hun kommer snart, det føler jeg på meg. Det er vel et godt tegn at du kjenner i noe? :)

Akupunktur er rådyrt synes jeg! Vil ikke ta meg råd til det jeg ettersom det ikke er noe garanti på at det virker. her jeg bor koster det 300 kr første gangen og 275 kr (?) de neste timene. Forskjell på pris i de ulike butikkene ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...