Gjest BagLady Skrevet 9. juni 2006 #41 Skrevet 9. juni 2006 Da jeg var yngre hadde jeg til tider dårlig holdning og min far ertet meg med at jeg hadde bananfasong Men for å svare på spørsmålet så er jeg vel en mellomting mellom atletisk og timeglass. Hvis det går an...
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #43 Skrevet 9. juni 2006 Da jeg var yngre hadde jeg til tider dårlig holdning og min far ertet meg med at jeg hadde bananfasong Men for å svare på spørsmålet så er jeg vel en mellomting mellom atletisk og timeglass. Hvis det går an... ← Hvordan er du en mellomting mellom atletisk og timeglass?
Sniglå Skrevet 9. juni 2006 #44 Skrevet 9. juni 2006 Jeg er vel ei lang pære som grenser til timeglass, kanskje
*Emma* Skrevet 9. juni 2006 #46 Skrevet 9. juni 2006 Jeg ble fortalt av en "ekspert" for noen år siden at jeg var "et fullt timeglass". Det vil si at man har endel pupper og hofter samtidig som livet ikke er så smalt som i et "timeglass"... Men nå har jeg gått ned mange kg etter det så jeg veit ikke om det har endret seg?!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå