Gå til innhold

Hvilken type kroppsfasong

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guttekropp med litt pupper, og hofter om man legger godviljen til. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Hadde lenge guttekropp, og har vel det ennå, men har også pupper og bittelitt hofter

Gjest Gjesta
Skrevet

Ifølge linken i den andre tråden, er jeg atletisk, og det tror jeg også stemmer. Jeg har brede skuldre, medium pupper, men ellers smal i overkroppen. Litt innsving i midjen, og ganske smale hofter, pluss sprettrumpe.

Ikke timeglass, men heller ikke guttekropp.

Gjest StoreSky
Skrevet

Ekstremt timeglass...mye pupper og mye rumpe/hofter....

Gjest gjest1
Skrevet

Forhåpentligvis fortsatt timeglass. Uuu sjokolade! :sikle:

Skrevet (endret)

Er timeglass jeg. I hvert fall i følge en link jeg fant en gang for lenge sia, hvor jeg måtte måle og styre. For et slit!!! :ler:

Endret av Ginen
Gjest Gjest
Skrevet
Forhåpentligvis fortsatt timeglass. Uuu sjokolade! :sikle:

Du har ikke en link? Hadde vært morsomt å måle! Jeg er nemlig usikker på om jeg er timeglass eller om jeg er litt pærete, hihi!

Gjest gjest1
Skrevet

Har du pærefasong har du brede hofter og små pupper. Har du timeglass, er du like bred ca på pupper og hofter og har en definert linje.

(orket ikke finne fram linken :tunge1: )

Skrevet

Jeg har en typisk atletisk kropp; slank med brede skuldre og litt store, definerte muskler (til min store forskrekkelse). Tror jeg kunne gjort det bra i fitness. :frustrert::sjenert:

Skrevet

Jeg er deigklump.

Føler meg hvertfall sånn etter all den isen.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)
Jeg er deigklump.

Føler meg hvertfall sånn etter all den isen.

:hoho:

Jeg har lov å le for jeg har sett bilde nemlig! Hoho! Hvis du ikke bare er ekstremt lik i navnvalg og personlighet som hun da :sjenert:

Og grunnen til jeg lo var fordi "HOHO så fjollete sagt" ikke "HOHO ja så sannelig tjukka!"

Endret av Towelie
Gjest Gjest
Skrevet
Har du pærefasong har du brede hofter og små pupper. Har du timeglass, er du like bred ca på pupper og hofter og har en definert linje.

(orket ikke finne fram linken :tunge1: )

Jeg er nok en blanding da ja. Akkurat som jeg er en blanding av årstider og personligheter og alt annet. :P

Skrevet
:hoho:

Jeg har lov å le for jeg har sett bilde nemlig! Hoho! Hvis du ikke bare er ekstremt lik i navnvalg og personlighet som hun da  :sjenert:

Og grunnen til jeg lo var fordi "HOHO så fjollete sagt" ikke "HOHO ja så sannelig tjukka!"

Hvis du snakker om Riotgirl på blink så er det meg ja. :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...