Tusseline Skrevet 8. juni 2006 #22 Skrevet 8. juni 2006 Guttekropp med litt pupper, og hofter om man legger godviljen til. ← Samme her.
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2006 #25 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Veldig mange timeglass her! Jeg er ikke så heldig, har vel heller en slags I-kropp i følge dagens kk-nettside. Rett og slett rett Endret 8. juni 2006 av Sprilla
Gjest Thalassa Skrevet 9. juni 2006 #26 Skrevet 9. juni 2006 jeg tror ikke man trenger å ha så små pupper selv om man har pærefasong.. har pære selv, men har c-cup, brede hofter men magen er slank, rumpestørrelsen er ala j-lo (uten at jeg prøver å skryte på meg noe her!) og lange bein. Og ja Jennifer Lopez har jo pærefasong.. Jeg gir blaffen i om jeg har pære, er fornøyd med kroppen min uansett.
Gjest Hippopotamus Skrevet 9. juni 2006 #27 Skrevet 9. juni 2006 Jeg er også deigklump. Og nei, hos meg er det ingenting å le av, det er sant
Gjest lumina Skrevet 9. juni 2006 #30 Skrevet 9. juni 2006 jeg har ikke bittesmå pupper, men har ganske store hofter og rompe. Tynn over midjen. Men er nok bredere over hofta enn over puppene.. så pære stemmer vel her?
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2006 #31 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Jeg er ganske rett. Ikke spesielt bred over hverken skuldre eller hofter, c-cup, og ikke noe særlig midje.. Jeg er ikke kjempefornøyd med kroppen min, men sambo er det Endret 9. juni 2006 av linck
Prinsesse på erten Skrevet 9. juni 2006 #33 Skrevet 9. juni 2006 Forhåpentligvis fortsatt timeglass. Uuu sjokolade! ← Du mener vel all Pasta di Parma'en ...?
Prinsesse på erten Skrevet 9. juni 2006 #34 Skrevet 9. juni 2006 Store pupper, sprettrumpe, ingen hofter (og derfor liten midje). Er en størrelse større i overkroppen enn i underdelen - det er mitt store kompleks!
momo Skrevet 9. juni 2006 #35 Skrevet 9. juni 2006 Håper jeg er timeglass. Hoftene er vel noen få cm større enn puppene, men veldig få da. Jeg er D og slank midje, men har litt hofte, og rumpe.
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #36 Skrevet 9. juni 2006 Du mener vel all Pasta di Parma'en ...? ← I dag tar jeg faktisk en ny vri og lager pizza! :D Er jeg i en italiensk periode? :klø:
Festus Skrevet 9. juni 2006 #37 Skrevet 9. juni 2006 Jeg er også deigklump. Og nei, hos meg er det ingenting å le av, det er sant ← Bra jeg ikke er alene....
Gjest Hippopotamus Skrevet 9. juni 2006 #39 Skrevet 9. juni 2006 Bra jeg ikke er alene.... ← Nå føler jeg meg straks mindre ensom, Festus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå