Gå til innhold

det kom en mark ut av skjeden min


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg vet ikke hva jeg skal ta meg til.

men i sta så dro jeg en 30 cm lang og hvit mark ut av skjeden min.

nei den kom ikke fra rumpen men i fra selve skjeden. hva er dette??

jeg er livredd og det var så ekkelt. hva skal jeg gjøre? hva skal jeg si til legen??

hva for et "dyr" er dette???????

Kan være bendelrom, selv om jeg aldri har hørt at de har kommet ut av skjeden. De liker seg som regel i tarmene, kommer dit via mat man spiser som ikke er kokt godt nok eller via urent vann ol. Ta deg en tur til legevakten, asap, for dette er ikke noe som skal skje. Er en ållignende fisk som heter Candiru som tiltrekkes av urin eller blod/kroppsvæsker, bor i elver som Amazonas,og som kan svømme oppover i urinstrøm eller inn i vagina viss man bader i nevnte elver. Men regner med du ikke har badet der? Nei altså seriøst, ta deg en tur til legevakten du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være bendelrom, selv om jeg aldri har hørt at de har kommet ut av skjeden. De liker seg som regel i tarmene, kommer dit via mat man spiser som ikke er kokt godt nok eller via urent vann ol. Ta deg en tur til legevakten, asap, for dette er ikke noe som skal skje. Er en ållignende fisk som heter Candiru som tiltrekkes av urin eller blod/kroppsvæsker, bor i elver som Amazonas,og som kan svømme oppover i urinstrøm eller inn i vagina viss man bader i nevnte elver. Men regner med du ikke har badet der? Nei altså seriøst, ta deg en tur til legevakten du. :)

Ingen vits i å komme seg til legevakten 5 år senere. I dette tilfelle er det ikke noe bedre sent enn aldri...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jepp, å nå drar jeg den frem fra glemselen igjen ;)

Og igjen.... :gjeiper:

*plutselig litt småfysen på Vermox* :sukk:

Æhæhæhæh!!! Jeg og. *grøsse* :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokk: Nå tror jeg at jeg skal gå på apoteket i morgen for å kjøpe vermox, og ta en daglig dose resten av livet..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lang hvit mark..

Vet ikke om det er kommentert tidligere, men det første jeg tenkte på da var rett og slett utflod som har slimet seg. Jeg får ofte utflod i form av lange hvite tråder. Aldri tenkt at det ligner på mark, men kan forstå nå at det ser ut som mark. haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off kom over dnne linken... :kvalm:http://www.forskning.no/artikler/2012/mars/316948

Har ikke så lyst til å spise i utlandet nå... Off. Frister egentlig ikke å spise i det hele tatt, etter å ha lest gjennom hele tråden.. Stakkars TS, jeg hadde dødd!

:kvalm: Fy fader for noen beist! Og det værste av det er at man kan ha sånnt uten å MERKE noe i det hele tatt. Ok, vet egentlig ikke helt om det hadde vært så hyggelig å merket noe da, men da hadde man i hvertfall kunnet fått vite det slik at man kunne kvittet seg med det. Men som sakt, jeg føler for å ta en daglig dose vermox resten av livet nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk: Nå tror jeg at jeg skal gå på apoteket i morgen for å kjøpe vermox, og ta en daglig dose resten av livet..

Ja fy flate, jeg hadde svimt av :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dra opp denne forjævlige tråden! :ler:

Dette er en tråd som bare MÅ dras opp fra tid til annen :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Hoho!! Dette var eit herlig blast from the past!!

6 år sidan eg svarte her, og eg syns heile greia er like ekkelt no som eg syns då. Urgh!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig timing å sitte på do mens man leser denne tråden :kvalm:

Anonym poster: 7a5248164b305f5e723ee5d28f993009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er udødelig :danse:

Anonym poster: 0df501b71348e241a6644256fb5022f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...