Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #141 Del Skrevet 8. juni 2006 Hvorfor får noen egentlig fistel? Er det medfødt? Blir det værende for alltid, eller gror det igjen? Synes det høres skummelt ut med en liten tunnel mellom skjeden og endetarmen, da bakteriene i tarmen jo ikke er noe man vil ha andre steder enn nettopp der.. Inntil i går kveld var jeg lykkelig uvitende om at det fantes noe slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 8. juni 2006 #142 Del Skrevet 8. juni 2006 Infeksjoner, rifter etter (aktiv!) sex, meeeeeeget hard avføring, fremmedlegemer (som marker) +++, kan bidra til å skape fistler. Det er som oftest ikke medfødt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 8. juni 2006 #143 Del Skrevet 8. juni 2006 http://www.fokuskvinner.no/Temasider/Repro...eter/Fakta/3203 Fistler er hovedsaklig et problem i fattige land, og er sjeldent i Norge. Det kommer som oftest av skader ved fødsler (gjerne hjemmefødsler) og kan rettes opp ved et forholdsvis enkelt inngrep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. juni 2006 #144 Del Skrevet 8. juni 2006 Har vært flere programer på Oprah om fistel i u-land. Der får kvinnene disse skadene etter dagesvis i fødsel som ofte ender i dødfødte barn. Så får de disse skadene som gjør at de lekker urin og avføring og lukter vondt. Da blir de selvfølgelig utstøtt, og tror at det ikke finnes noe håp. http://search.oprah.com:7782/search/search...mSearchPage=yes Er egentlig en enkel operasjon som skal til for å reparere skadene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #145 Del Skrevet 8. juni 2006 Beklager kjære deg! Trodde ikke på historien jeg.. Håper du blir kvitt styggedommen og klarer å glemme det! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #146 Del Skrevet 8. juni 2006 Har du badet forresten? Kanskje det er noe i sjøen som har kommet inn i skjeden..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #147 Del Skrevet 8. juni 2006 Det skal jo bare et lite egg til for at det skal bli en liten orm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #148 Del Skrevet 8. juni 2006 Det skal jo bare et lite egg til for at det skal bli en liten orm... ← det stemmer. derfor er det veldig viktig å være nøye med håndhygienen når man har noe sånt. man kan lett ha egg under neglene, bite negler, også har man smittet seg selv igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovegeckos Skrevet 8. juni 2006 #149 Del Skrevet 8. juni 2006 Huff! Jeg ønsker bare å gi TS min sympati. Stakkars deg! Tror alle her inne føler med deg altså! God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 8. juni 2006 #150 Del Skrevet 8. juni 2006 jeg glemte jo halvparten av hva jeg skulle skrive. de lurte på om jeg jobbet som kokk faktisk. det gjør jeg ikke. det er vanlig for kokker å bli smittet av mark. de spurte også om jeg hadde vært i utlandet. det har jeg ikke siden i vinter. da var jeg i egypt. jeg ble spurt ut om matvaner.de fant ingenting galt der. jeg syns at dere som tuller i denne tråden kan holde dere for god til det også. jeg fikk også antibiotika. så nå sitter jeg her med ormkurer og antibiotika. ← har du en kjæretse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #151 Del Skrevet 8. juni 2006 Det er vel nokså umulig å finne smittekilden. Det kan være så simpelt som at du har spist salat som ikke var tilstrekkelig vasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #152 Del Skrevet 8. juni 2006 Dere fjompnisser som ikke tror på trådstarter (gjorde ikke det først jeg heller..) kan ta en titt her: ... Huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #153 Del Skrevet 8. juni 2006 ... "Alle mennesker har stadier av bendelorm i kroppen" Nå har jeg googlet nok for i dag...... :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. juni 2006 #154 Del Skrevet 8. juni 2006 har du en kjæretse? ← ja hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 8. juni 2006 #155 Del Skrevet 8. juni 2006 ja hvordan det? ← Han kan jo komme til å dra fram noen overraskelser når dere skal kose litt... God bedring da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. juni 2006 #156 Del Skrevet 8. juni 2006 Han kan jo komme til å dra fram noen overraskelser når dere skal kose litt... God bedring da!!! ← jeg er da ikke så dum at jeg har sex nå. jeg går jo på ormkurer og antibiotika og har ikke tenkt til å ha sex med han før jeg har vært på neste kontroll. og tror du virkelig ikke jeg har tenkt den tanken selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 8. juni 2006 #157 Del Skrevet 8. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 8. juni 2006 #158 Del Skrevet 8. juni 2006 Huff, jeg har medfølelse med TS altså, har heldigvis ikke opplevd noe sånt enda. Men det minnet meg på at jeg leste om hvalkveis her om dagen. En parasitt som tydligvis finnes i det meste av rå fisk (mao, forsiktig med sushien heretter) http://www.apollon.uio.no/vis/art/2006_2/A...er/matHvalkveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #159 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg har med vilje ikke lest denne tråden før nå... Min første tanke var å oppsøke legevakta og få en ormekur, for sikkerhets skyld... Er spolorm så vanlig? Og hvorfor blir man ikke tynn hvis man har fått det? Særlig siden det kan være en hel koloni og de kan bli så store... (har lest at bendelorm gjør at man blir tynn) Huff, grusom lesning. Trodde ikke det gikk an. Har ikke TS eller andre oppdaget rar utflod fra vagina hvis hun har tistel fra tarmene? Eller kjæresten hennes... Kan en tistel oppstå så raskt at man ikke blir advart i form av lukt, endret utflod osv? Tror TS er kvitt ormene nå, for jeg tror slike kurer virker raskt. Men hvordan i alle dager kan en spolorm forville seg inn i vagina, hvis det ikke er en uoppdaget tistel? En så stor spolorm... Hadde fått panikk jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #160 Del Skrevet 8. juni 2006 Det er bare femten brukere og syv gjester som leser denne tråden nå... Kanskje en fin slankekur å lese her hver gang man får lyst på noe søtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå