Gå til innhold

det kom en mark ut av skjeden min


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy
den så sånn ut: http://www.fiskenytt.net/upload/mark5.jpg men i HVIT.

da sier jeg bare til dem på legevakten at jeg dro ut en sånn i hvit farge? siden jeg trekte den ned i do??? eller????

Uff jeg er sikkert skikkelig slem nå, men jeg har problemer med å tro på denne historien. For det første fordi jeg aldrig har hørt om dette før, for det andre at TS skriver hælledussen midt oppi dette, for det tredje fordi TS tar seg tid til å lete opp en slik makk på FISKENYTT, istedenfor å dra til legevakten med en eneste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff jeg er sikkert skikkelig slem nå, men jeg har problemer med å tro på denne historien. For det første fordi jeg aldrig har hørt om dette før, for det andre at TS skriver hælledussen midt oppi dette, for det tredje fordi TS tar seg tid til å lete opp en slik makk på FISKENYTT, istedenfor å dra til legevakten med en eneste gang!

Du har et poeng...

Men det er faktisk mulig å få spolorm og bendelorm for mennesker også. Og etter hva jeg har skjønt, så likner de på den marken på bilde bare at de er hvite/gjennomsiktige i steden. Jeg har også hørt at sånne ormer kan komme ut hvor som helst på kroppen og at man ikke skal dra i de. Dette er sjeldent i Norge, men i u- land skal det være ganske vanlig. Det har som regel med dårlige matvaner og renhold å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chrizzy
Du har et poeng...

Men det er faktisk mulig å få spolorm og bendelorm for mennesker også. Og etter hva jeg har skjønt, så likner de på den marken på bilde bare at de er hvite/gjennomsiktige i steden. Jeg har også hørt at sånne ormer kan komme ut hvor som helst på kroppen og at man ikke skal dra i de. Dette er sjeldent i Norge, men i u- land skal det være ganske vanlig. Det har som regel med dårlige matvaner og renhold å gjøre.

Jo, men det er de tre grunnene tilsammen som gjør at jeg har vanskelig for å tro på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Men om dette stemmer så synes jeg virkelig synd på TS, håper alt går fint og at du har kommet deg avgårde!!! :tristbla:

Og det hadde vært veldig fint å høre hva dette er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, jeg må si meg enig. Ja, det er FULLT MULIG for mennesker å få innvollsormer av forskjellige slag, men disse lever som oftest i mage/tarmsysstemet og IKKE i skjeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten det er sant eller ikke, så har i alle fall jeg fått kløe og 'rysj i kropp' overalt!!

:sjokkbla:

Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg tror på dette jeg, historien er litt for utrolig til å ikke være sann. Blir interessant å høre hva legevaktslegen sa for noe, om han hadde hørt om noe liknende før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg greier virkelig ikke å tro på dette jeg heller, det er for grusomt til det. Hadde det enda vært en bitte liten mark som hadde forvillet seg, men man drar da ikke nesten en halvmeter mark ut av skjeden!! :overrasket:

Jeg synes også det var rart med det bildet fra Fiskenytt...

Uansett: Jeg hadde aldri blitt ved mine fulle fem igjen etter en sånn opplevelse dersom dette stemmer!

:hakeslepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å heng dere opp i at bildet kom fra Fiskenytt da, ikke hørt om Google eller? Hun ville vel finne ut hva dritten kunne være for noe da!

Dessuten kunne sikkert jeg også funnet på å skrive hællandussen i en sånn situasjon, hun følte vel at hun ikke kunne skrive helvete faen, også skrev hun bare det første og beste ordet hun kom på i panikken. :ler:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eh... Dette er da bare et forumstroll som leker.  :klappe:  :legrine:

Hvem er det som bruker ord dom "Hællandussen" hvis de hadde dratt ut en 30 cm lang mark fra dåsa?

Hæ??? Er det noen som bare finner opp historier her inne?? :overrasket:

Er tilbøyelig til å ikke tro på dette jeg heller, men hva hvis? WTF! OMG! :overrasket::overrasket::overrasket::overrasket::overrasket:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men blir noen av disse 30 cm???

Spiller vel f ingen rolle hvilken lengde det er! Poenget er : den kom ut av høna ikke rumpa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...