Gå til innhold

det kom en mark ut av skjeden min

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *Snart medlem*

Dette er det mest motbydelige jeg har lest noen gang. Jeg håper inderlig at det ikke er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det virkelige offeret her er marken. Først krype rundt i et makkbefengt musehull for så å bli spylt ned! Jaggu! :overrasket:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning på TS' sin tilbakemelding etter legevakta....

(eller gikk hun rett i seng med en god latter etter å ha lurt x antall kg-brukere??)

Kom igjen TS.

Oppdater oss eller stå fram å innrøm spøken din.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

:overrasket::overrasket::overrasket:

Dette MÅ være tull!?

Hadde noe liknende skjedd med meg hadde jeg ihvertfall ikke satt meg ned og i ro og mak skrevet inn til kvinneguiden....!

:ler: Galskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

har lest litt igjennom denne tråden nå. jeg ser at mange mener jeg tuller. de får nå så være.

da syns jeg dere heller kan la være i å lese tråden.

jeg orket ikke å skrive her i går kveld etter mange timer på legevakten. det må jo være forståelig. jeg var veldig sliten. ventet i 3 timer.

legene vet ikke hva det er. men han ene (jeg møtte tre leger) mente det var spolorm.

de tok avføringsprøver og jeg fikk resept på to ormkurer. jeg tok også GU.

i tillegg skal jeg til undersøkelse for å¨sjekke det noen av dere påpekte. om jeg var omvendt eller hva det enn er.

de mente også at det kunne være flere marker og noen av dere hadde rett. de skulle gjerne ha sett marken. men den er i do så litt for sent. jeg fikk til og med en bok hvor de ba meg peke ut bilder. den eneste jeg fant som lignet var spolormen men siden min mark var hvis så er de usikre på om det er spolorm.

og til ei som sider jeg går på fiskenytt og leter etter bilder. jeg søkte bare fort på google. da kom bildet opp.

takk for råd i fra dere. jeg hadde nesten ikke turt å gå til legevakten. flaut og forferdelig ekkelt.

gruer meg til jeg skal tisse hele tiden nå. får minnet i hodet. :kvalm:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg! Du er og har vært i våre tanker! God bedring! Så håper jeg legene snart kan si til deg at du er sikra at det faenskapet er borte! :troest:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg glemte jo halvparten av hva jeg skulle skrive.

de lurte på om jeg jobbet som kokk faktisk. det gjør jeg ikke. det er vanlig for kokker å bli smittet av mark.

de spurte også om jeg hadde vært i utlandet. det har jeg ikke siden i vinter. da var jeg i egypt. jeg ble spurt ut om matvaner.de fant ingenting galt der.

jeg syns at dere som tuller i denne tråden kan holde dere for god til det også.

jeg fikk også antibiotika. så nå sitter jeg her med ormkurer og antibiotika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får følge med i vg framover for denna historien hadde garantert fått spalteplass der :ler:

som om jeg hadde utlevert dette til VG. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BagLady

Bra at du kom deg til legen da, håper du blir bedre og at legene klarer å finne ut hva det er.

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

:klem:

Ikke bry deg om at noen mente dette var en tulletråd. Neste gang kan det være dem som får oppleve det!

Husmusa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me
jeg glemte jo halvparten av hva jeg skulle skrive.

de lurte på om jeg jobbet som kokk faktisk. det gjør jeg ikke. det er vanlig for kokker å bli smittet av mark.

de spurte også om jeg hadde vært i utlandet. det har jeg ikke siden i vinter. da var jeg i egypt. jeg ble spurt ut om matvaner.de fant ingenting galt der.

jeg syns at dere som tuller i denne tråden kan holde dere for god til det også.

jeg fikk også antibiotika. så nå sitter jeg her med ormkurer og antibiotika.

Ikke bli så fornærma da, du overlever nok skal du se!!! ;)

Og det med vg er at en del sånne historier havner i avisa anonymt hvis det er spektakulært nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
:overrasket:  :sur: Å fyttikatta!

Frokost? - aldri i verden!

Lunsj? - Neppe!

Middag? -Vi får se....

Slank før sommeren? "Nå bruker også jeg marktråden..."

Det blir vel ikke spaghetti til middag på en stund? :sjarmor:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg! Egentlig glad jeg ikke så tråden før ejg la meg i går kveld, jeg rakk å spise og sånn også først. Tror ikke jeg klarer det akkurat nå. Jobber innimellom på gastro/kirurgisk avdeling på sykehuset, og det hender innimellom at noen pasienter har en fistel mellom skjeden og tarmen. Det at du i tillegg har fått mark, er nok bare maks uflaks! God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...