Gjest mela Skrevet 8. juni 2006 #121 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg vil tro på det! Tror du på peter pan? Da tror du på 30 cm gamle makk og! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 8. juni 2006 #122 Del Skrevet 8. juni 2006 Dette er det mest motbydelige jeg har lest noen gang. Jeg håper inderlig at det ikke er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. juni 2006 #123 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg syns det virkelige offeret her er marken. Først krype rundt i et makkbefengt musehull for så å bli spylt ned! Jaggu! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 8. juni 2006 #124 Del Skrevet 8. juni 2006 ← Fantastisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c",) Skrevet 8. juni 2006 #125 Del Skrevet 8. juni 2006 Venter i spenning på TS' sin tilbakemelding etter legevakta.... (eller gikk hun rett i seng med en god latter etter å ha lurt x antall kg-brukere??) ← Kom igjen TS. Oppdater oss eller stå fram å innrøm spøken din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 8. juni 2006 #126 Del Skrevet 8. juni 2006 Men må si at detta tror jeg fint lite på gitt, men artig historie da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #127 Del Skrevet 8. juni 2006 Men må si at detta tror jeg fint lite på gitt, men artig historie da ← Ja morsom den der, men reell? Neppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 8. juni 2006 #128 Del Skrevet 8. juni 2006 Vi får følge med i vg framover for denna historien hadde garantert fått spalteplass der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #129 Del Skrevet 8. juni 2006 Dette MÅ være tull!? Hadde noe liknende skjedd med meg hadde jeg ihvertfall ikke satt meg ned og i ro og mak skrevet inn til kvinneguiden....! Galskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. juni 2006 #130 Del Skrevet 8. juni 2006 har lest litt igjennom denne tråden nå. jeg ser at mange mener jeg tuller. de får nå så være. da syns jeg dere heller kan la være i å lese tråden. jeg orket ikke å skrive her i går kveld etter mange timer på legevakten. det må jo være forståelig. jeg var veldig sliten. ventet i 3 timer. legene vet ikke hva det er. men han ene (jeg møtte tre leger) mente det var spolorm. de tok avføringsprøver og jeg fikk resept på to ormkurer. jeg tok også GU. i tillegg skal jeg til undersøkelse for å¨sjekke det noen av dere påpekte. om jeg var omvendt eller hva det enn er. de mente også at det kunne være flere marker og noen av dere hadde rett. de skulle gjerne ha sett marken. men den er i do så litt for sent. jeg fikk til og med en bok hvor de ba meg peke ut bilder. den eneste jeg fant som lignet var spolormen men siden min mark var hvis så er de usikre på om det er spolorm. og til ei som sider jeg går på fiskenytt og leter etter bilder. jeg søkte bare fort på google. da kom bildet opp. takk for råd i fra dere. jeg hadde nesten ikke turt å gå til legevakten. flaut og forferdelig ekkelt. gruer meg til jeg skal tisse hele tiden nå. får minnet i hodet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 8. juni 2006 #131 Del Skrevet 8. juni 2006 Stakkars deg! Du er og har vært i våre tanker! God bedring! Så håper jeg legene snart kan si til deg at du er sikra at det faenskapet er borte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. juni 2006 #132 Del Skrevet 8. juni 2006 jeg glemte jo halvparten av hva jeg skulle skrive. de lurte på om jeg jobbet som kokk faktisk. det gjør jeg ikke. det er vanlig for kokker å bli smittet av mark. de spurte også om jeg hadde vært i utlandet. det har jeg ikke siden i vinter. da var jeg i egypt. jeg ble spurt ut om matvaner.de fant ingenting galt der. jeg syns at dere som tuller i denne tråden kan holde dere for god til det også. jeg fikk også antibiotika. så nå sitter jeg her med ormkurer og antibiotika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. juni 2006 #133 Del Skrevet 8. juni 2006 Vi får følge med i vg framover for denna historien hadde garantert fått spalteplass der ← som om jeg hadde utlevert dette til VG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BagLady Skrevet 8. juni 2006 #134 Del Skrevet 8. juni 2006 Bra at du kom deg til legen da, håper du blir bedre og at legene klarer å finne ut hva det er. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #135 Del Skrevet 8. juni 2006 Ikke bry deg om at noen mente dette var en tulletråd. Neste gang kan det være dem som får oppleve det! Husmusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 8. juni 2006 #136 Del Skrevet 8. juni 2006 jeg glemte jo halvparten av hva jeg skulle skrive. de lurte på om jeg jobbet som kokk faktisk. det gjør jeg ikke. det er vanlig for kokker å bli smittet av mark. de spurte også om jeg hadde vært i utlandet. det har jeg ikke siden i vinter. da var jeg i egypt. jeg ble spurt ut om matvaner.de fant ingenting galt der. jeg syns at dere som tuller i denne tråden kan holde dere for god til det også. jeg fikk også antibiotika. så nå sitter jeg her med ormkurer og antibiotika. ← Ikke bli så fornærma da, du overlever nok skal du se!!! Og det med vg er at en del sånne historier havner i avisa anonymt hvis det er spektakulært nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #137 Del Skrevet 8. juni 2006 Å fyttikatta! Frokost? - aldri i verden! Lunsj? - Neppe! Middag? -Vi får se.... Slank før sommeren? "Nå bruker også jeg marktråden..." ← Det blir vel ikke spaghetti til middag på en stund? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 8. juni 2006 #138 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg klør både her og der etter å ha lest denne tråden... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #139 Del Skrevet 8. juni 2006 gruer meg til jeg skal tisse hele tiden nå. får minnet i hodet. ← Skjønner hva du mener! God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 8. juni 2006 #140 Del Skrevet 8. juni 2006 Føler med deg! Egentlig glad jeg ikke så tråden før ejg la meg i går kveld, jeg rakk å spise og sånn også først. Tror ikke jeg klarer det akkurat nå. Jobber innimellom på gastro/kirurgisk avdeling på sykehuset, og det hender innimellom at noen pasienter har en fistel mellom skjeden og tarmen. Det at du i tillegg har fått mark, er nok bare maks uflaks! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå