Gå til innhold

Bittelilleboka

BitteLille

Anbefalte innlegg

:vinke: BitteLille! Da er jeg tilbake etter et par uker i solen (og litt i regnet) Kjedelig med negativ test for en stund siden, hvordan har det gått etterpå?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: BitteLille! Da er jeg tilbake etter et par uker i solen (og litt i regnet) Kjedelig med negativ test for en stund siden, hvordan har det gått etterpå?

Velkommen tilbake!

Endelig fåt tanta på besøk etter den negative testen! To mnd uten mens, skikkelig bra... Men nå er den her, og vi fortsetter med godt mot!

Ellers går jeg i spenning og venter på resultatet av den siste eksamenen, som kommer i morgen! I dag ser det ut til å skulle bli strålende sol, og jeg har fri!

(Og så har jeg blitt en smule hektet på sims 2 igjen... :rodme: )

Endret av BitteLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med resultatene fra eksamen i dag !!!! :)

Sims 2 altså :klø: jenta mi maser sånn om sims.. Har ikke satt meg inn i det jeg , men.. Fikk ikke spillet til å funke sist. Det er med andre ord gøy for oss voksne også ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med resultatene fra eksamen i dag !!!! :)

Sims 2 altså :klø: jenta mi maser sånn om sims.. Har ikke satt meg inn i det jeg , men.. Fikk ikke spillet til å funke sist. Det er med andre ord gøy for oss voksne også ? ;)

Har ikke fått karakter enda, selv om det står sensur den tredje. :lete:

Sims 2 er absolutt noe å bli hektet på for voksne også, dvs hvis du er av hunnkjønn og synes pc spill er litt gøy fra før av. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått karakter enda, selv om det står sensur den tredje. :lete:

Sims 2 er absolutt noe å bli hektet på for voksne også, dvs hvis du er av hunnkjønn og synes pc spill er litt gøy fra før av. :jepp:

Ja jeg kan fort bli hektet på slike spill så det er faktisk litt skummelt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha klippet gresset i går er jeg i dag full av stooore røde bitt på beina. Lekker er jeg ja! Venter ellers utolmodig på el...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha klippet gresset i går er jeg i dag full av stooore røde bitt på beina. Lekker er jeg ja! Venter ellers utolmodig på el...

Off, myggstikk :sukk: Mannen min er helt oppspist på bena han og.. (han har jobba mer i hagen enn meg ;) ) hehe...

Heia EL !!! :duskedame: :duskedame: (prøve å lure den frem ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, myggstikk :sukk: Mannen min er helt oppspist på bena han og.. (han har jobba mer i hagen enn meg ;) ) hehe...

Heia EL !!! :duskedame: :duskedame: (prøve å lure den frem ;) )

Her er det jeg som jobber mer i hagen enn gubben. Jeg tror jeg har blitt lurt. :ler:

Prøver og lokke frem el jeg og, men med sist syklus på ørtogførti dager er det ikke lett å sette sykluslengde på el-kalkulatoren... Så det må bare bli :sengekos: hver andre/tredje dag store deler av juli for å være sikker! :jepp:

Jeg har fått karakteren jeg har venten på og det gikk supert!!! :danse:

Jeg er så glad, for det sto egentlig på vinn eller forsvinn på den.

Strøk jeg, kom jeg neppe til å få fullført studiet jeg begynnte på for rundt ti år siden, og sto jeg skulle jeg gjøre mitt beste for å få fullførte i løpet av et år! Så nå er det bare å satse for fult!

Endret av BitteLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

hei Bittelille

Heier litt på EL for deg også :duskedame:

Håper syklusene dine stablilserer seg, og at jakten ikke blir så lang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den supre karakteren :juhu: :juhu:

Ja det er nok vanskelig med en slik syklus :sukk: .. Men jeg skulle gjerne hatt meg annenhver dag jeg :fnise: Er litt omvendt hjemme hos oss, her er det Fruen som maser :fnise:

Håper du klarer å lure frem EL nå altså !!! Eggløsningsdansen ???

:danser: :danser: :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Bittelille

Heier litt på EL for deg også :duskedame:

Håper syklusene dine stablilserer seg, og at jakten ikke blir så lang :)

:klem: Takk, er nå inne i el-dager hvis jeg skulle være så heldig å ha 31 dager syklus, så nå kjører vi på!

Gratulerer med den supre karakteren :juhu: :juhu:

Ja det er nok vanskelig med en slik syklus :sukk: .. Men jeg skulle gjerne hatt meg annenhver dag jeg :fnise: Er litt omvendt hjemme hos oss, her er det Fruen som maser :fnise:

Håper du klarer å lure frem EL nå altså !!! Eggløsningsdansen ???

:danser: :danser: :danser:

Danser vilt og hemningsløst! :danser: :danser: :danser::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder jo på å glemme og oppdatere:

TanteLista:

04.11.07

04.02.08

18.03.08

25.04.08

og så stooort hopp til 28.06

Eller er det lite fornuftig gjort i dag. Skikkelig latdag!

Endret av BitteLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Takk, er nå inne i el-dager hvis jeg skulle være så heldig å ha 31 dager syklus, så nå kjører vi på!

Danser vilt og hemningsløst! :danser: :danser: :danser::ler:

Henger meg på eggløsnings dansen jeg også ;):danser: :danser: :danser:

Krysser fingrene for at det hjelper..

Da jeg var på apoteket og kjøpte EL tester var det ei der som kjøpte angrepillen. :fnise: lo litt for meg selv da.. Ulike ønsker man har har i livet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror Bittelille er travelt opptatt om dagen :sengekos: hehehe :ler2: Har du ikke tid til å oppdatere oss ?? ;) ;)

Endret av Ann78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme: midt i el-land ifølge kalkulatoren :humpe::sengekos:

Kommer sterkere tilbake i morgen, gubben kaller! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det hviler en forbannelse over huset. Damekaninen til lillemor har besøk av en mannekanin for å prøve å få til kaninbarn, men de får ikke til å ha kaninsex engang. (Heldigvis er det ikke det som er problemet med meg og gubben da! :ler: )

Ellers så må jeg anbefale en lite sak som gubben har kjøpt til meg,DENNE . Den anbefales!

Endret av BitteLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg tror det hviler en forbannelse over huset. Damekaninen til lillemor har besøk av en mannekanin for å prøve å få til kaninbarn, men de får ikke til å ha kaninsex engang. (Heldigvis er det ikke det som er problemet med meg og gubben da! :ler: )

Ellers så må jeg anbefale en lite sak som gubben har kjøpt til meg,DENNE . Den anbefales!

Trodde kaniner var flink til slikt jeg :fnise:

Tror du må få hjelp av noen til å bryte forbannelsen :jepp:

Er det noen som kan hjelpe BitteLille???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde kaniner var flink til slikt jeg :fnise:

Tror du må få hjelp av noen til å bryte forbannelsen :jepp:

Er det noen som kan hjelpe BitteLille???

Det trodde jeg også! Mannekaninen vil så gjerne, men vet ikke helt hvordan, og damekaninen ser ikke ut til å ville i det hele tatt. Ja, jeg trenger hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er ny her i nabolaget, og er som seg hør og bør innom og hilser pent!

Ser at jentene våre nesten er jevngamle. Kan det stemme at jeg husker deg fra januar/februar-klubben 2007?

Hilsen Burpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteLista:

04.11.07

04.02.08

18.03.08

25.04.08

og så stooort hopp til 28.06

28.07 31 dagerssyklus! Hurra hurra! :jepp:

Ellers er det vaaarmt her og jeg er lite på nett.

Idag falt lille klatremus ut av sprinkelsengen med et brak, og tredde undreleppa på overtennene og silblødde stakkars.

Jeg har vært klar over at hun nå klarte å henge foten over kanten, men trodde ikke hun var dum nok til å vippe seg over kanten... Hva gjør man da? Jeg synes 1,5 år er litt lite til å ha "stor jente"-seng..

Jeg er ny her i nabolaget, og er som seg hør og bør innom og hilser pent!

Ser at jentene våre nesten er jevngamle. Kan det stemme at jeg husker deg fra januar/februar-klubben 2007?

Hilsen Burpen

Hei og velkommen!

Ja, stemmer vi gikk gravide samtidig sist, bare at du var i januar eller mars tror jeg? Fulgte med deg i dagboken husker jeg hvertfall! ;) Startet på runde to du og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...