Gå til innhold

Bittelilleboka

BitteLille

Anbefalte innlegg

Gjest *Frida*

Eg vil heller ikkje ha termin i desember (helst ikkje), men håpar at me begge får neste vår eller sommar!

Lykke til Bittelille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen tilbake som prøver :)

Lykke til!

Tusen takk! Håper det klaffer fortere denne gangen! ;)

Eg vil heller ikkje ha termin i desember (helst ikkje), men håpar at me begge får neste vår eller sommar!

Lykke til Bittelille!

Takk! Vi får satse på neste vår ja, fra februar og ut en en kjempefin tid å ha baby på! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går jeg og venter på å bli tatt ut i streik... eller ikke... Vet hvordan det blir når de enten blir enige, eller ved midnatt når da streikevarselet går...

Jeg har fri fra jobb denne uka uansett, da jeg har skole hele uka. Slitsom men gøy!

Ifølge eggløsningskalkulatoren kan vi treffe el fra 01.04-06.04, så nå er det bare å knipe igjen. Merkelig med en prøver som kniper igjen men... :ler:

Endret av BitteLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på tennåringsmødrene på fem og jeg blir en smule :overrasket:...

Jeg var 25 når jeg ble gravid, og 26 før lillemor kom til, og jeg synes jeg er en relativt ung mor, og der sitter det 14 åringer med baby... :hår:

Vet ikke om det blir streik eller ikke enda...

Da har jeg vært på musejakt! Gubben har afrikansk dvergmus (verdens minste mus) som kjæledyr, og plutselig kom en pilende over stuegulvet! Uhelgidvis for den har jeg vær musejeger lenger enn den har vært mus, så den ble kjapr innfanget! :) (Jobbet på dyrebutikk, så jeg kan det å fange smågnagere...)

Må jo ha nedtelling til skikkelig prøvestart: 8 dager igjen :jepp:

Endret av BitteLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenåringsmor er jeg glad jeg ikke ble :) Selv om jeg ønska meg veldig baby da jeg var 16 :fnise: Nå er jeg 22 når jeg blir mamma da, så jeg er vel ikke akkurat gammel jeg heller.

Ikke lenge til dere er i full gang nå nei.

Dere får stå på! :sengekos:

Hvor lang tid tok førstemann å lage da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenåringsmor er jeg glad jeg ikke ble :) Selv om jeg ønska meg veldig baby da jeg var 16 :fnise: Nå er jeg 22 når jeg blir mamma da, så jeg er vel ikke akkurat gammel jeg heller.

Ikke lenge til dere er i full gang nå nei.

Dere får stå på! :sengekos:

Hvor lang tid tok førstemann å lage da?

Hva gjør du her inne, skal ikke du ha baby i dag? :)

Tror nok det var like greit det ikke ble baby når du var 16, selv om du ikke er den gammleste nå heller! ;)

Lillemor tok 2,5 år (pp 29-30) å få til, så jeg håper neste sitter litt fortere...

:velkommen: og lykke til med prøvingen :)

Tusen takk!

Endret av BitteLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig spennende å se hvor lang tid det tar å lage lillesøster eller lillebror nå! :-D

Vi håper og satser på litt kortere tid denne gangen! (Og blir sjokkerte hvis det klaffer fort :ler:)

Ingen planer om å starte jakten på nr to enda dere da? :)

Endret av BitteLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fødeplaner jeg, men det er en annen her som ikke er helt enig ;)

Håper det går fortere å lage lillebror/søster! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fødeplaner jeg, men det er en annen her som ikke er helt enig ;)

Håper det går fortere å lage lillebror/søster! :Nikke:

Ja det skal være sikkert, de kommer ikke før de har tenkt det selv! Og da helst når mor aner fred og ingen fare! :jepp:

Hadde ingen forvarsel før jeg plutselig våknet med magevondt midt på natta når lillemor skulle komme husker jeg.

Endret av BitteLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager igjen!

Sitter på jobb og kjeder meg...

Endret av BitteLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 dager igjen!

Hjelp det nærmer seg! Sliten etter fulle dager med skole og jobb, gleder meg til heeeelg! Sitter her med en øl og slapper av og koser meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager igjen!

I dag skal jeg på shopping! :sjarmor:

Først og fremst sko til lillemor, men vi håper det blir litt på mor og! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager igjen!

Det ble to par sko på lillemor, og ingenting på mor i går. Leter etter en sommerkjole siden vi skal til italia om 14 dager, men det er vist umulig å oppspore på denne tiden av året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi begynnt oppussingen av rommet som lillemor skal ha, og vi angrer på at vi startet... De har istede for å ta ned gammel tapet og lagt ny, lag ny tapet oppå den gamle. Dermed driver vi nå og river stive plater av veggen med sju lag tapet... Og i et av lagene har et geni spikret fast de ørten første lagene, før de da har lagt sitt lag oppå. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Er det mulig??!

Vi har heldigvis bestemt oss for å beholde tapeten som er på rommet til Ephelille. De som bodde her før oss brukte det som barnerom. Vi må begynne å få flyttet henne fra soverommet vårt og over på hennes eget rom snart, men vi har endel stående på det rommet som må flyttes ut... samt at vi fant ut at det ble litt vel mye forandringer for henne å bytte rom samtidig som hun begynte i barnehage. Men det blir snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager igjen!

Det ble to par sko på lillemor, og ingenting på mor i går. Leter etter en sommerkjole siden vi skal til italia om 14 dager, men det er vist umulig å oppspore på denne tiden av året...

Hihi... vi kjøpte også to par sko til Ephelille igår :) Og jeg fant ut at jeg gleder meg stort til å kjøpe flere sko og ikke minst sandaler til henne!! Det er jo så masse søtt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Er det mulig??!

Vi har heldigvis bestemt oss for å beholde tapeten som er på rommet til Ephelille. De som bodde her før oss brukte det som barnerom. Vi må begynne å få flyttet henne fra soverommet vårt og over på hennes eget rom snart, men vi har endel stående på det rommet som må flyttes ut... samt at vi fant ut at det ble litt vel mye forandringer for henne å bytte rom samtidig som hun begynte i barnehage. Men det blir snart :)

Her har jeg og gubben flyttet ut av vårt soverom, for der ligger jo hun, så vi ligger i en 120 seng pået gjesterom, men 180 sengen vår står tom inne hos henne... :forvirret::ler:

Kan være greit med en stor forandring om gangen ja!

Hihi... vi kjøpte også to par sko til Ephelille igår :) Og jeg fant ut at jeg gleder meg stort til å kjøpe flere sko og ikke minst sandaler til henne!! Det er jo så masse søtt!!

Å det var så mye fine sko, ikke minst sandaler, holdt på å kjøpe det og, men fant ut at det kan være vanskelig å spå skostr. hun trenger til sommeren, så jeg la de tilbake...

2 dager igjen!

Endret av BitteLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...