Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #22 Skrevet 7. juni 2006 Før var det langt, langt langt- nå er det kort, kort, kort! Forandring fryder ← kort hår på damer er ikke fint uansett
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #23 Skrevet 7. juni 2006 kort hår på damer er ikke fint uansett ← Jaså, er du en av dem...
Gjest Bodillen Skrevet 8. juni 2006 #25 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har litt lenger enn halvlangt, lyst, ingen lugg, men litt oppklippet. Jeg synes det er fint med kort hår, og har hatt det ettpar ganger, men mannen min likte det slett ikke. Han foretrekker at jeg har litt lengde, sånn at han har noe å ta skikkelig grep om når han hygger seg med meg Yihaaa!!
Gjest Miloine Skrevet 8. juni 2006 #26 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Han foretrekker at jeg har litt lengde, sånn at han har noe å ta skikkelig grep om når han hygger seg med meg Yihaaa!! ← tøft Jeg har litt lenger enn halvlangt, lyst, ingen lugg, men litt oppklippet. ← Da er vi like her og da Bodillen (samme sveisen), men jeg har mørk brunt Endret 8. juni 2006 av Miloine
Gjest 2324 Skrevet 8. juni 2006 #27 Skrevet 8. juni 2006 Han foretrekker at jeg har litt lengde, sånn at han har noe å ta skikkelig grep om når han hygger seg med meg Yihaaa!! ← Ærlig talt.
Diktern Skrevet 8. juni 2006 #28 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har langt, mørkt hår. "Rett av"-klipp og ikke så mye som ei enaste lita krølle.
Gjest Little me Skrevet 8. juni 2006 #30 Skrevet 8. juni 2006 Forholdsvis langt, brunt med rødskjær (farget, er egentlig blond), ingen lugg. På tide med en fargeforandring, i hvert falll få i no striper så det blir litt mer liv.
Elodi Skrevet 8. juni 2006 #31 Skrevet 8. juni 2006 Langt lyst hår uten pannelugg. Men det er skråklipt/oppklipt
Gjest Bodillen Skrevet 8. juni 2006 #32 Skrevet 8. juni 2006 Da er vi like her og da Bodillen (samme sveisen), men jeg har mørk brunt ← Den ekte fargen min er ikke lys da...
Gjest Bodillen Skrevet 8. juni 2006 #33 Skrevet 8. juni 2006 Ærlig talt. ← Ikke prøv å spille prippen, a'
Tusseline Skrevet 8. juni 2006 #34 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Mørkt, langt, oppklipt hår. Panneluggen er litt oppklipt, men ikke "legofigur". Rekker ned til midten av ryggen. Litt fall. Endret 8. juni 2006 av Tusseline
Tule Skrevet 8. juni 2006 #35 Skrevet 8. juni 2006 Hei Har lyst litt mørkere en lyseblondt og kort, ikke helt men veldig kort, hadde hallangt før, nesten ned til skulderene, men ble spurt om jeg var i slekt med Finn Kalvik og da.. nå har jeg anlagkt helskjegg og na sier de at jeg ligner på Chuck Norris så det var kanskje ikke så dumt vel noen sier jeg ligner på Barry gibb da men det er ikke så galt Ellers litt enig i det med at kvinner er finest med langt hår, liksom litt lettere og klabbe dem ned og dra dem med seg når di blir for umulige da he he Hilsen
Gjest Embla s Skrevet 8. juni 2006 #36 Skrevet 8. juni 2006 Hei Har lyst litt mørkere en lyseblondt og kort, ikke helt men veldig kort, hadde hallangt før, nesten ned til skulderene, men ble spurt om jeg var i slekt med Finn Kalvik og da.. nå har jeg anlagkt helskjegg og na sier de at jeg ligner på Chuck Norris så det var kanskje ikke så dumt vel noen sier jeg ligner på Barry gibb da men det er ikke så galt Ellers litt enig i det med at kvinner er finest med langt hår, liksom litt lettere og klabbe dem ned og dra dem med seg når di blir for umulige da he he Hilsen ← Er Tule en mann?! Jeg har tatt det for gitt at du var en kvinne jeg...:klø:
tobo Skrevet 8. juni 2006 #37 Skrevet 8. juni 2006 Nettopp klippet halvlangt hår med skrålugg. Nå ble det Kort og rødt. Forskjellige rødfarger. Mannen min vil helst at jeg skal skinne meg, for det synest han er tøffest. Men jeg vet ikke helt.
Snasen Skrevet 8. juni 2006 #38 Skrevet 8. juni 2006 Der tar du de facto feil. De fleste venninnene mine har gått fra langt til kort i løpet av de siste årene, og jeg har til gode å se en som ikke kledde det!! ← det er der kvinner i din alder gjør en stor stor feil. dere klipper dere korte og tror dere ser hippe, freshe, unge og moteriktige ut. vel beklager...men det er totalt feil. en kort frisyre uansett om det er kledelig får en til å se eldre ut. la oss for eksempel si at du er 30. før du klippet håret så du nok ut som en 30-åring, men nå, nå tipper jeg at folk tror du er 40, og det bare pga en hårfrisyre. jeg mener det. en kort frisyre er en feil mange eldre kvinner gjør. langt hår til rynkene kommer. da kan man klippe seg til skuldrene, men ikke kortere. jeg har SELVFØLGELIG langt hår for å svare på TS sitt spørsmål. Brun farge.
Gjest d'Arc Skrevet 8. juni 2006 #39 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Jeg har flere venninner som har kort hår. Kan ikke si de ser noe eldre ut enn meg. Endret 8. juni 2006 av d'Arc
Snasen Skrevet 8. juni 2006 #40 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har flere venninner som har kort hår. Kan ikke si de ser noe eldre ut enn meg. ← Nei, i selve ansiktet blir man selvfølgelig ikke seendes så mye eldre ut, men det er selve preget. Syns jeg da. Man blir litt kjerring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå