Gjest Emera Skrevet 29. juni 2006 #61 Skrevet 29. juni 2006 Jeg har langt, brunt hår. Ikke lugg, for jeg har en virvel i pannehåret som ikke lar seg temme. Ikke alle kler langt hår. Selv synes jeg ikke at jeg kler kort hår. Men det finnes da så absolutt feminine korte frisyrer. At man ikke selv synes det er fint, blir noe annet. Det har med smak å gjøre.
Viviwoom Skrevet 29. juni 2006 #62 Skrevet 29. juni 2006 Håret mitt har vært kort lenge, men nå har det fått vokse ut noen måneder. For øyeblikket er det rødbrunt, men nå skal jeg til frisøren snart, så det er ikke sikkert den fargen varer
Gjest King James Skrevet 29. juni 2006 #63 Skrevet 29. juni 2006 mitt er ganske langt nå. Har ikke klippet meg på nesten 7 måneder. Så det henger nedover øynene og ørene.
Gjest Tanita Skrevet 29. juni 2006 #64 Skrevet 29. juni 2006 Jeg har langt, men vil fortsatt ha lengre.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2006 #65 Skrevet 29. juni 2006 Jeg ville ikke kalt alle med kort hår stygge, men jeg tør påstå at når den dyrekjøpte "frisyren" begynner å vokse ut og håret får litt lengde, blir man så myk og mild i uttrykket. SÅ FINT! Men, så flyr man til frisøren igjen. ← Kanskje det er overraskende, men det er ikke alle kvinner som synes det er så flott å være "myk og mild i uttrykket". Klart det er pent med langt hår, men et ansikt kan bli mye mer fremhevet av en kort, stilig frisyre. Og det er mange med langt hår som bare lar det henge der som en litt slitt gardin... Ikke så veldig pent, det heller.
Gjest Neffi Skrevet 29. juni 2006 #66 Skrevet 29. juni 2006 Kanskje det er overraskende, men det er ikke alle kvinner som synes det er så flott å være "myk og mild i uttrykket". Klart det er pent med langt hår, men et ansikt kan bli mye mer fremhevet av en kort, stilig frisyre. Og det er mange med langt hår som bare lar det henge der som en litt slitt gardin... Ikke så veldig pent, det heller. ← Jeg er kjempe "myk og mild" i mitt uttrykk - selv om jeg har kort hår assa !! Men har jeg lange lengder i håret hjeler ikke det å fremheve mitt fantastiske ansikt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå