Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Meteora
Skrevet

Mørkt rufsete hår. Ganske så kort. Oppklipt og skråaktig pannelugg.

Gjest gjest1
Skrevet
Er Tule en mann?!  :overrasket: Jeg har tatt det for gitt at du var en kvinne jeg...:klø:

Det har alltid jeg trodd også. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Nei, i selve ansiktet blir man selvfølgelig ikke seendes så mye eldre ut, men det er selve preget. Syns jeg da. Man blir litt kjerring.  :tristbla:

Jeg skal love deg at jeg ser mer kjerring ut med lengde på håret.

Jeg har et pistrete elendig hår og blir det lengde på det, drar det ansiktstrekkene mine nedover og jeg blir seende sliiiten ut.

Jeg hadde normalt hår da jeg var yngre, og har hatt mine perioder med forholdsvis langt hår, men ting endrer seg, også håret.

Skrevet

Langt og lyst, uten lugg. Trives best med litt kortere, men har ikke råd til å spandere på meg frisør akkurat nå. Litt skummelt å klippe så drastisk selv også...

Ønsker meg egentlig en mer "frisyreaktig" klipp, men de frisørene jeg har besøkt har en tendens til å være litt forsiktige når de klipper håret mitt.

• 3 uker senere...
Skrevet

Langt hår, snart kort(ere)

Gjest Neffi
Skrevet

krøllete, Lyst og kort hår, med oppklippt lugg.

Gjest Neffi
Skrevet (endret)
det er der kvinner i din alder gjør en stor stor feil.

dere klipper dere korte og tror dere ser hippe, freshe, unge og moteriktige ut. vel beklager...men det er totalt feil.

en kort frisyre uansett om det er kledelig får en til å se eldre ut.

la oss for eksempel si at du er 30. før du klippet håret så du nok ut som en 30-åring, men nå, nå tipper jeg at folk tror du er 40, og det bare pga en hårfrisyre.

jeg mener det. en kort frisyre er en feil mange eldre kvinner gjør.

langt hår til rynkene kommer. da kan man klippe seg til skuldrene, men ikke kortere.

jeg har SELVFØLGELIG langt hår for å svare på TS sitt spørsmål. Brun farge. :)

Ansiktet blir så mye mer fremtredende med kort hår ;) jeg kler det jeg! Og nå er jeg veldig ung, så gammel blir jeg uannsett ikke klipp. he he, du har mye rart for deg ass :ler: det er når rynkene kommer man skal begynne å spare igjen! Det verste er de på 50-60 med tynt grått, kort hår - kanskje litt bruntonet, eller mørkere. HVorfor ikke spare litt lengde på det da... det er jo i den alderen man behøver et lite løft. Er man 30, 40, eller 20 - ja da ER man ung fortsatt. Synes jeg!

Endret av Neffi
Skrevet

Blond langt hår, oppklippa, uten pannelugg

Gjest splæsj
Skrevet

Langt, brunt hår til ca midt på ryggen, pannelugg.

Skrevet

Jøss!! :overrasket: Jeg er enig med Sexy C :overrasket::overrasket:

Jeg ville ikke kalt en person med kort hår stygg, men jeg skjønner ikke helt hvorfor noen bruker mye penger på å klippe vekk så mye fint hår. HÅR SOM ER SÅ FINT!!! Og FEMININT!!!

Selv har jeg langt-langt-langt mørkt brunt hår :rosasmil:

Gjest Neffi
Skrevet
Jøss!!  :overrasket: Jeg er enig med Sexy C  :overrasket:  :overrasket:

Jeg ville ikke kalt en person med kort hår stygg, men jeg skjønner ikke helt hvorfor noen bruker mye penger på å klippe vekk så mye fint hår. HÅR SOM ER SÅ FINT!!! Og FEMININT!!!

Selv har jeg langt-langt-langt mørkt brunt hår :rosasmil:

Om du ikke forstår hva en frisyre kan gjøre med ansiktet, og utseende ditt, behøver du nok en tur til frisøren selv ;)

Skrevet
Om du ikke forstår hva en frisyre kan gjøre med ansiktet, og utseende ditt, behøver du nok en tur til frisøren selv ;)

Trukke det gitt! Jeg synes kort hår er stygt. Prøvde å si det på en pen måte. Men tydeligvis ikke vellykket...

Gjest Neffi
Skrevet
Trukke det gitt! Jeg synes kort hår er stygt. Prøvde å si det på en pen måte. Men tydeligvis ikke vellykket...

he he :ler:

men hvordan kan du si det?! At det er direkte STYGGT på alle? :overrasket: Vel, jeg KLER ikke langt hår - men synes ikke det er stygt likevel ;)

Skrevet
he he  :ler: 

men hvordan kan du si det?! At det er direkte STYGGT på alle? :overrasket:  Vel, jeg KLER ikke langt hår - men synes ikke det er stygt likevel ;)

Jeg synes det er ufeminint. Jeg synes jenter bør ha langt hår. Og selv tynt hår tåler skulderlengde. Eller extentions.

Jeg ville ikke kalt alle med kort hår stygge, men jeg tør påstå at når den dyrekjøpte "frisyren" begynner å vokse ut og håret får litt lengde, blir man så myk og mild i uttrykket. SÅ FINT! Men, så flyr man til frisøren igjen. :klaske:

Man kan fint ha langt hår og klippet opp rundt ansiktet, hvis det er det det skal stå på. Og om du velger å være diplomatisk og si at du ikke synes noe er stygt, blåser jeg langt i. Jeg er ikke redd for å ha meninger. Jenter bør ha langt hår. Fordi det gjør mer for kropp, ansikt, uttrykk og person.

Utrolig unødvendig å diskutere om egentlig. Tror du at du skal klare å "omvende" meg?!?

Jeg bryr meg ikke om hva du liker eller ikke, så hvorfor skal du legge deg opp i hva jeg liker eller ikke?

Nok av denne dumme krangletråden! Ut med meg!

Gjest Neffi
Skrevet

HVorfor skal jeg prøve å omvende deg? Når jeg likevel bare syns alt er like fint? ;)

Vel, jeg er ikke redd for å fortelle andre hva jeg mener, jeg heller! Og derfor; jeg kan for ingenting i verden forstå at du synes langt hår alltid er mer feminint enn kort hår.

Litt research skader jo aldri. Du kan jo kaskje grave deg ned i selve emnet "stil", så kanskje du har mer å komme med neste gang det diskuteres!

Skrevet
HVorfor skal jeg prøve å omvende deg? Når jeg likevel bare syns alt er like fint?  ;)

Vel, jeg er ikke redd for å fortelle andre hva jeg mener, jeg heller! Og derfor; jeg kan for ingenting i verden forstå at du synes langt hår alltid er mer feminint enn kort hår.

Litt research skader jo aldri. Du kan jo kaskje grave deg ned i selve emnet "stil", så kanskje du har mer å komme med neste gang det diskuteres!

Morsomt at du går ut i fra at jeg ikke kan noe om hår, fordi jeg vet hva jeg liker.

Søtt!

Gjest Neffi
Skrevet
Morsomt at du går ut i fra at jeg ikke kan noe om hår, fordi jeg vet hva jeg liker.

Søtt!

Og enda søtere er det at du mener at kort hår ikke er feminint! En spade er en spade - glem aldri det! :hjerte:

Skrevet

Jeg har nå veldig langt lyst hår, med skrå lugg.

Vet mange som ikke kler langt hår, og det er ikke sant at tynt hår kler skulderlengde..da har dere som sier det ikke sett virkelig tynt hår!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...